Teie sugustel võibolla jah, aga meie sugustel võib-olla isegi 22/32 või oleks parem üldse mitte sinna ronida.priidik kirjutas:Mount Ventoux'il läheb meiesugustel võib-olla 30/29 ülekannet vaja et üles saada?
Algajatele miskine õpetus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Peace, see oli väike kompliment kõvematele harrastajatele!priidik kirjutas:Mis teiesugused? Kes siis meie oleme? Kõik ju harrastajad siin...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Priidikule:
Pakuks Alp d'Huez jms suht kõrgele viivad tõusud tavalistele ei ole rasked - alati saad ju sadulast ronida, puhata ja siis edasi järgmise 170 kraadise kurvini. Ja puhkad jälle. Aga laskumised?? Mina kardaks neid isegi rohkem, seda enam, et need mägiteed on matkajaid (nii autodel kui ka ratastel) täis...
Pakuks Alp d'Huez jms suht kõrgele viivad tõusud tavalistele ei ole rasked - alati saad ju sadulast ronida, puhata ja siis edasi järgmise 170 kraadise kurvini. Ja puhkad jälle. Aga laskumised?? Mina kardaks neid isegi rohkem, seda enam, et need mägiteed on matkajaid (nii autodel kui ka ratastel) täis...
kiirus
priidik kirjutas:Selge see et sellisest mäest alla tulles jookseb 90 km/h sisse ilma küssata. Kurvid on tõsised. Sean Kelly ka eurospordis ütles et rattal lähevad pidurid suisa tuliseks ehk mitte öelda et punaseks.
OLN kommentaator ytles, et yleeile (?) oli liidril laskumisel umbes 65-70 miili tunnis - s.o. ~104-112 km/h (!). M6eldagi hirmus ....
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Ma ka panin tähele et Vinokurovi kohta öeldi et on väga hea laskuja. Mäe otsas oli vahe alles 10 sek ja 5 km pärast finishis juba 36 sek. Olen lugenud et profid harjutavad laskumist kõvasti, sest kui oled kehva laskuja võid kaotada kõik selle mis tõusuga võitsid. Alguses pidid kasutama motorollereid et kurvid selgeks saada. Siis juba mitu korda autoga üles ja ratastel alla. Nad ju sõidavad TdF-i trassi enne sisuliselt läbi ja olulisemad kohad mitu korda. Lance nt. ütles viimases intervjuus et reedest eraldistardi trassi on ta juba mitu korda näinud.
virenque võitis oma võidukal etapil 8km laskumisel peagruppi 50 sek-ga. tehke järgipriidik kirjutas:Ma ka panin tähele et Vinokurovi kohta öeldi et on väga hea laskuja. Mäe otsas oli vahe alles 10 sek ja 5 km pärast finishis juba 36 sek. Olen lugenud et profid harjutavad laskumist kõvasti, sest kui oled kehva laskuja võid kaotada kõik selle mis tõusuga võitsid. Alguses pidid kasutama motorollereid et kurvid selgeks saada. Siis juba mitu korda autoga üles ja ratastel alla. Nad ju sõidavad TdF-i trassi enne sisuliselt läbi ja olulisemad kohad mitu korda. Lance nt. ütles viimases intervjuus et reedest eraldistardi trassi on ta juba mitu korda näinud.
No kas ikka oli nii. Tegelt ta ikka kaotas laskumisega 50 sek. Viimase tõusu otsas 10 km enne lõppu oli edu 4:46 ja finishis 3:55. Mulle jäi nii meelde ja tol korral nati imestasin. Kontrollisin üle ka igaks juhukstarmo kirjutas: virenque võitis oma võidukal etapil 8km laskumisel peagruppi 50 sek-ga. tehke järgi
http://www.letour.fr/2003/us/index.html
Vaata 7 etapp, 12. juuli.
Tegelt vist öeldaksegi et väike grupp laskub ikkagi kiiremini kui üksik rattur. Grupis saab ikkagi tuules olla ja kurvist väljudes saab kiiremini hoo üles, grupp hoiab paremini ideaaltrajektoori kuna sõidetakse üksteise järgi.
ei ole võimalik kasutada kuna klotsid/kummid erinevad. see pole tõsi, et mnt kummid on baigi omadest kallimad. hinnaklass on sama (7-10 eur /paar)Kristiano kirjutas:Ja kas mnt.-l ka ei oleks võimalik kasut. näiteks mtb. pidurikummisid?!
Mind huvitab ka miks mnt. kummijullad kallimad on, kas on mingi koostise erinevus?