1. leht 4-st
SRAM'i uuendused
Postitatud: 18. 10. 2003. 14:38
Postitas Mati
Noei tea jälle kui uued need uuendused on (mõni nüüd kindlasti märgib, et juba 6 kuud vana inf
), aga mulle oli üllatuseks küll.
Seega SRAM muutnud seeriate tähistust ja disaini. 7.0-st ja 9.0-st on siis saanud vastavalt
x.7 ja
x.9. Disainis väljendub muutus ntx käikarite puhul sarnasuses x.o-ga.
x.o kah nagu disainiliselt nati muutunud. Igatahes mulle meeldib ja SRAM'i arm süveneb. Tehniliste detailide osas ei arva miskit, sest ei oska nii shefilt võrrelda. Samuti on x.7 ja x.9 puhul ka gripile lisaks triggershifterid olemas. Pidurilingid kah nagu uue disainiga - meeldib
Huvitav mis hinnad ntx Eestis on/tulevad. Loodetavasti soodsus säilib.
Postitatud: 18. 10. 2003. 17:01
Postitas Ruve
ilusad
kui käiguvahetajaid vaja olex,siis kindlalt SRAM
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 19. 10. 2003. 16:17
Postitas Ermo
.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 12. 07. 2004. 16:13
Postitas mart
Ermo kirjutas: Triggerid on SRAM aga teinud teistsugused Shimano loogikale. Nimelt käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga, mitte pöidla ja nimetissõrmega. Pidi üsna kahtlane olema, kellele meeldib ja kellele ei, kuid midagi öelda oskab alles siis kui saab proovida.
Kas on kellelgi kogemust SRAM-i Rocket Trigger Shifter-iga ( shimano sammuga st 2:1 ).
pildike ja jutuke
Postitatud: 12. 07. 2004. 17:03
Postitas Külaline
1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.
Postitatud: 12. 07. 2004. 21:04
Postitas mart
Arno kirjutas:1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.
Kiskusin su vana teema jutu jätkuks. Ütlesid, et:
Sramil on nüüd ka olemas heeblitega käiguvahetus ja otsustasin seda proovida, ehkki sellel käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga (poes võib tunduda, et saab ka nimetissõrmega aga võistlusoludes on see suht välistatud). Esimesed paar sõitu arvasin, et lähen lasen ümber vahetada. Siiski ei vahetanud vaid sõitsin ära Nissani maratoni, tänaseks siis ka Kõrve. Nüüd olen päris harjunud ja võin öelda, et on päris sõidetav - nii et kui kellegil siiani gripshiti pärast Sramiks vahetamata oli - võtke teadmiseks. Otseselt soovitama ei kipuks, sest sarvest kinni hoides tuleb käigu raskemaks vahetamiseks pöidlaga päris pikk tiir teha.
Kas said oma Srami
triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.
Postitatud: 13. 07. 2004. 10:05
Postitas Külaline
mart kirjutas:
Kas said oma Srami triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.
Sain paika ja olen ära harjunud ja nüüdseks suht positiivne käigu vahetamise liigutuse suhtes.
Täpsus .. sellega on mul jätkuvalt pisut probleeme aga minu mitte-inseneri-mõistus ütleb, et triggeritel pole sellega pistmist. Tagavahetaja asend nagu ei püsiks kogu kassetti ulatuses paigas. Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.
Postitatud: 13. 07. 2004. 10:08
Postitas tõeline siga
Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.[/quote]
Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.
Postitatud: 13. 07. 2004. 10:20
Postitas Külaline
tõeline siga kirjutas:Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.
Aga sul vahetajaks trigger või grip-shift? Mul ka 7.0
Üks asi, mis raginat vähendas oli ülemise litri kasettist eemale keeramine. Aga see vähendas raginat, visuaalselt on ikka näha, et litter pole hammakaga täpselt kohakuti.
Postitatud: 13. 07. 2004. 10:24
Postitas tõeline siga
Mul on gripshift. Olen ka seda reguleerimist proovinud, samuti käis ratas hooldusest läbi. Ei miskit. Sõita saab väga hästi ainult häirib.
Postitatud: 13. 07. 2004. 10:49
Postitas mart
tõeline siga kirjutas:Mul on gripshift. .
Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST. Vaatasin
SRAM 2005 kataloogist, et triggereid on igale maitsele X-9/X-7/4.0/ROCKET/ATTACK/ TRX.
Aga kettide valik läheb kitsamaks, 9 speed jääb vaid 3 mudelit
P C 9 9 0 / P C 9 7 0 / P C 9 5 0
Postitatud: 13. 07. 2004. 11:09
Postitas Külaline
mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada
Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.
Postitatud: 13. 07. 2004. 11:21
Postitas mart
Arno kirjutas:mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada
Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.
Gripshiftist oleme mitmes rubriigis juba rääkinud.
viewtopic.php?t=1784
Ja veel - triggerite hinnad Helsingis:
Shimano Alivio 3x8v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 27.00
Shimano Deore 3x9v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 37.00
Shimano XT 3x9v vivut>Vm2003, mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 81.00
Sram X.7 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 70.00
Sram Attack 3x9v vivut> Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 295 g. EUR 70.00
Sram X.9 3x9v vivut >Liipaisintyyppisett, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00
Sram Rocket 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00
Postitatud: 11. 09. 2004. 20:55
Postitas Mati
Sai nats SRAM'i kodukat sirvitud ja oma üllatuseks (välismaa ajakirju ei loe
) leidsin, et SRAM'il on nüüd ka tipptasemeni
(x.7, x.9 ja X.O) välja ka esikäiguvahetajad olemas.
On kellelgi äkki ka juba kogemust. Igatahes väga intrigeeriv
.
Postitatud: 12. 09. 2004. 10:43
Postitas Külaline
vägev nüüd on võimalik shimanost täiesti vabaneda
Postitatud: 12. 09. 2004. 11:17
Postitas Külaline
Tõe huvides peab ütlema, et Shimanost oli võimalik ka enne SRAM'i esivaheteid vabaneda
Näiteks mu naise Trek 6500 on varustatud SR Suntour'i esivahetiga - ainus
Shimano jupp sellel rattal on tagarumm.
Postitatud: 12. 09. 2004. 11:50
Postitas cowrider
Campagnolol on vist kah esivahetajaid, mida MTB rattal pruukida.
Postitatud: 12. 09. 2004. 12:57
Postitas Külaline
ma muidu tagavaheti ja lenksuvahetite osas läksin sramile üle
kui esivahetajad norm hindadega tulevad siis panen selle ka srami vist
Postitatud: 14. 09. 2004. 17:18
Postitas Jack
Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.
vot nii
Postitatud: 14. 09. 2004. 20:19
Postitas Rom
Jack kirjutas:Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.
vot nii
esivahetaja on küll väga kõva ja kena väljanägemisega
ja trigger kaalub vist oma 50 grammi ära
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:11
Postitas Mati
ATTENTIONE
SRAM läheb maanteele Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla
!
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:23
Postitas KristjanS
Mati kirjutas:ATTENTIONE
SRAM läheb maanteele Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla
!
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu
.
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:33
Postitas Kuldar
veloman32 kirjutas:Mati kirjutas:ATTENTIONE :!:
SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu :shock: .
Enne lingi avamist kangastus mu silmade eest õõvastav nightmare mingitest gripshiftidest mnt-lenksul...
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:36
Postitas urmo
Hmmm...
Sellelt pildilt vaadates tundub, et liigub kogu praoga eraldatud osa... Oletus, et väike kang on kahesuunaline on kahtlane, kuna lingi otsa kuju on selleks kuidagi mittesobiv, samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:53
Postitas KristjanS
urmo kirjutas:...samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või
kusjuures kui kõik käiks kergelt ja sujuvalt on täitsa asjalik see kahesuunaline link,seda nii alt hoides kui ülevalt ja pöial unusta ära.
Postitatud: 18. 02. 2006. 09:49
Postitas Kuldar
Pikka aega oli avalikkusele selgusetu, mida see CSC (Cervelo) siis testib - uut carbon-duraka käiguvahetust või Srami mnt-käiguvahetust?
CRC
sponsorite lehe järgi võib oletada, et siduv leping neil Shimanoga puudub.
Pisike videojupp Srami kasutajakogemustega:
http://www.cervelo.com/models/riis-28.wmv
(minule teadaolevalt) on Sramile üleminekust seni ametlikult teatanud ainult Team Orbea.
Parandused ja täiendused teretulnud.
Postitatud: 22. 02. 2006. 11:42
Postitas rala
Nüüd juba päris kaua aega möödas sellest kui Sram'i esivahetaja x-gen välja tuli, kuid otsingust ei suutnud leida eriti kommentaare selle kohta.
Et siis kellel kogemusi, võiks rääkida kuidas toimib ja mis muljed senimaani on?
Postitatud: 22. 02. 2006. 12:10
Postitas KaupoR
rala kirjutas:Nüüd juba päris kaua aega möödas sellest kui Sram'i esivahetaja x-gen välja tuli, kuid otsingust ei suutnud leida eriti kommentaare selle kohta.
Et siis kellel kogemusi, võiks rääkida kuidas toimib ja mis muljed senimaani on?
Kas sa seda teemat vaatasid:
sram x-gen? Ka
siin puudutatakse X-Gen teemat. Mina olen nendest kahest teemast saanud positiivse tõuke ja uueks hooajaks läheb X-gen peale.
Postitatud: 22. 02. 2006. 16:36
Postitas Ereliukas
rala kirjutas: Sram'i esivahetaja x-gen
kvaliteet mõistliku hinnaga
Postitatud: 05. 03. 2006. 19:43
Postitas mart
Kuldar kirjutas:
(minule teadaolevalt) on Sramile üleminekust seni ametlikult teatanud ainult Team Orbea.
Parandused ja täiendused teretulnud.
Jep,
siin sinu jutule kinnitust. Et nüüdsest sramil MNT gruppo nimega FORCE, ülekanne 1:1. Avapauk võistlustel aprillis.
Postitatud: 05. 03. 2006. 20:39
Postitas Kuldar
mart kirjutas:Et nüüdsest sramil MNT gruppo nimega FORCE, ülekanne 1:1. Avapauk võistlustel aprillis.
Velonews kirjtab, et
SRAM has designed a new actuation ratio specifically for the road, called Exact Actuation ja ei võimalda ristkasutust ESP mtb juppidega. Esiotsa ei tule pähegi, kus selline vajadus peaks tekkima - cc rattal?
Force käpp näeb välja pisut konservatiivne võrreldes näiteks 2007
Tiagra krängiga.
Postitatud: 06. 03. 2006. 09:44
Postitas mart
Kuldar kirjutas:
Velonews kirjtab, et SRAM has designed a new actuation ratio specifically for the road, called Exact Actuation ja ei võimalda ristkasutust ESP mtb juppidega.
Force on 10 speed, ESP on 9 speed. Tagakäikar liigub mõlemal variandil 1:1, aga samm on 10-sel kassetil lühem, kui 9-sel. Arvatavasti seda peabki sram silmas.
Postitatud: 06. 04. 2006. 22:11
Postitas Mati
Cyclingnews's nüüd ka lugu SRAM'i ametlikult välja käidud maantee gruppo'dest Force ja Rival. Esimene siis Shima DA ja Campa Record'i konkurent. Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem! Peale linkide on huvitavaid uuendusi ka kasseti osas, lisaks ka ketid uued. Loos lisaks väike kommentaar lühikese testi põhjal.
Müüki lubatakse aasta keskel. Hindasid ei tea.
Postitatud: 07. 04. 2006. 07:05
Postitas Kuldar
Mati kirjutas: Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem!
kretinismist johtuvalt tegin pisut aritmeetikat,
Dura-Ace ja Force kaaluvahe tuli kõigest 77g srami kasuks.
Duraka kaalud võtsin ww-tabelist s.t. reaalselt kaalutud avg, Srami puhul tuleb uskuda tootja andmeid ja mõned jupid on ka kaalul käinud.
Dura-Ace > Force (kaaluvahe):
lingid 417g > 305g (-112)
pidurid 314g > 279g (-35)
FD(braze-on) 74g < 88g (+14)
RD(ss) 182g > 174g (-8)
kassett(11-23) 173g < 220g (+47)
kett (114) 292g > 265g (-25)
kränkset+BB (172,5) 738g < 780 (+42)
Piduri-käigulinkide kaaluvahe on muljetavaldav. Pelgalt materjalide (Mg, karbon jms.) arvelt sellist kaaluvõitu ei tekita, seega tundub see double-tap-süsteem konstruktsioonilt väga ratsionaalne olema.
Postitatud: 07. 04. 2006. 08:19
Postitas Mati
Kuldar kirjutas:kretinismist johtuvalt tegin pisut aritmeetikat,
Dura-Ace ja Force kaaluvahe tuli kõigest 77g srami kasuks...Pelgalt materjalide (Mg, karbon jms.) arvelt sellist kaaluvõitu ei tekita, seega tundub see double-tap-süsteem konstruktsioonilt väga ratsionaalne olema.
no ja lisaks siis kaaluvõidule on ka käiguvahetus väidetavalt väga sujuv ja täpne (kui vahetussüsteemiga ära harjud
). samas paraku mitteühilduv muude tootjate süsteemidega.
Postitatud: 10. 04. 2006. 22:01
Postitas Kuldar
Ristirahvas lasti siis kah linke näppima:
http://www.velonews.com/tech/report/art ... 723.0.html
lingi sisu pole (vähemalt maketi järgi otsustades) kaugeltki selline poolküberneetiline peavalu kui shima omal.
Nüüd, kus kogu gruppo (7 ühikut) kaalud on kokku löödud, on ka Srami trummipõrin kuhugi väga ära kadunud:
Record 1990g
Force 2111g
Dura-Ace 2180g
Postitatud: 12. 04. 2006. 13:59
Postitas mart
MTB components from SRAM, including new trigger shifters and derailleurs, a new Avid hydraulic disc brake, and a brand-new line of carbon fiber cranksets from Truvativ.... appear in the shops later in the year 2006
Postitatud: 26. 06. 2006. 15:55
Postitas mart
Veel pilte ja juttu Sram-i 07 MTB gruppodest. Hinnad kah selgunud:
Pricing for the '07 rear derailleurs :
X.O is US$230,
X.9 is $99
X.7 is $64
SX-5 is $45
Pricing for the '07 front derailleurs:
X.9 is $48
X.7 low clamp is $35.
Pricing for the '07 trigger shifters:
X.O triggers are $230 for a set,
X.9 are $128
X.7 are $70
Price for rear shifters only is half of that.
http://www.nsmb.com/gear/avid_truvativ07_06_06.php
Postitatud: 21. 08. 2006. 15:55
Postitas Tandem
Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib.
Mis maalt seda ära vahetada saab?
Mis poest srami asju küsida(kui eestis otsest esindajat on)?
Postitatud: 21. 08. 2006. 15:57
Postitas KaupoR
Tandem kirjutas:Mis poest srami asju küsida(kui eestis otsest esindajat on)?
Srami (ja ka Avidi ja Rock Shox) asjadega tegeleb Eestis Hawaii Express.
Postitatud: 21. 08. 2006. 16:11
Postitas Mati
Tandem kirjutas:Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib).
Oot, mis asi murdus ära? Hetkel oma ratast ees mitte omades, tundub, et sul hoopis raami kõrv läks?
Postitatud: 21. 08. 2006. 16:32
Postitas erikr
Mati kirjutas:Tandem kirjutas:Mul murdus X-9 tagakäikaril välimine plaat ära(see mis taga kahvli kõlge käib).
Oot, mis asi murdus ära? Hetkel oma ratast ees mitte omades, tundub, et sul hoopis raami kõrv läks?
ma saan ka niimoodi aru
Postitatud: 21. 08. 2006. 18:09
Postitas tõeline siga
Minul on ka korra ära murdunud srami käikari see plaat, mis raami kõrva ja käikari vahele jääb. Tegu siis selle jullaga, mis toetub vastu raami kõrva nukki ja mille abil saab käikari kaugust kassetist regullida. Õnneks sain terve jupi ühe vana käikari küljest. Kui sul sama probleem siis ilmselt saad uue samu teid pidi.
Postitatud: 23. 08. 2006. 17:07
Postitas mart
Mati kirjutas: Rival siis samas klassis Ultegraga, kuid väidetavalt 200g kergem! Peale linkide on huvitavaid uuendusi ka kasseti osas, lisaks ka ketid uued.
Müüki lubatakse aasta keskel. Hindasid ei tea.
Hind selgunud:Rivali gruppo hind saksas ca 850oirot:
www.profirad.de
Postitatud: 24. 08. 2006. 08:31
Postitas KristjanS
mart kirjutas:Hind selgunud:Rivali gruppo hind saksas ca 850oirot:
www.profirad.de
Hinna poolest jääb gruppo Choruse ja Dura-Ace kanti...ei tea kas ka "piffoo[r]mns"?
Postitatud: 05. 09. 2006. 10:38
Postitas Tandem
Tühjaks siis.
Postitatud: 05. 09. 2006. 10:44
Postitas Külaline
Vaata üleval lk on üks bänner, ETbike.
Postitatud: 05. 09. 2006. 10:49
Postitas mart
Tandem kirjutas:Ilmselt raamikõrv jah.
Mis teha?
Kas eraldi saab tellida?
Kas kellegil on ülevaadet ?
kas keegi on proovinud ?
Mis vahe seal on?
Oled vales teemas. Siinne on SRAM-i
uuendused ja sinu katkine raamikõrv koos lisanditega ei sobi siia mitte. Tee uus teema Hooldus-e alla:
viewforum.php?f=14
Postitatud: 09. 09. 2006. 18:19
Postitas Tandem
Selline küsimus,et paljud teist grip-käiguvahetit kasutab?
On sellel eeliseid ka?
Postitatud: 09. 09. 2006. 18:30
Postitas Mati
Tandem kirjutas:Selline küsimus,et paljud teist grip-käiguvahetit kasutab? On sellel eeliseid ka?
Taas oled sa mees vales teemas
viewtopic.php?t=1784&highlight=
Midagi võib leida ka siit
viewtopic.php?t=3945&start=0
EDASPIDI KASUTA PALUN ENNE OTSINGUT