1. leht 2-st

Milline pidur on Sinu rattal?

Postitatud: 16. 05. 2004. 23:07
Postitas OHT
Seoses numbritele tehtavate aukudega tekkis küsimus - milline pidur on enam levinud. Nii saigi siis lisatud küsitlus...

Postitatud: 16. 05. 2004. 23:59
Postitas vic
ja mu trekikal pole üldse pidureid ;)

Postitatud: 17. 05. 2004. 07:13
Postitas OHT
vic kirjutas:ja mu trekikal pole üldse pidureid ;)
On ikka - valik "muu". Kui enam vändata ei jõua, oledki ise piduriks ;-)

Postitatud: 17. 05. 2004. 07:30
Postitas Külaline
OHT kirjutas: On ikka - valik "muu". Kui enam vändata ei jõua, oledki ise piduriks ;-)
On olemas ka hüdraulilised klots pidurid, mis ei ole sugugi V pidurid.

Postitatud: 17. 05. 2004. 08:25
Postitas ErikT
Pidurid ei aita ju kiiremini vändata !!! :lol:

Postitatud: 17. 05. 2004. 08:51
Postitas Matkaja
ErikT kirjutas:Pidurid ei aita ju kiiremini vändata !!! :lol:
Jah, aga aitavad ellu jääda!! :roll:

Postitatud: 17. 05. 2004. 09:03
Postitas Konflict
Mul on xt -kettaspidurid

Postitatud: 17. 05. 2004. 09:05
Postitas Karikas
veiko kirjutas:On olemas ka hüdraulilised klots pidurid, mis ei ole sugugi V pidurid.
Tegelikult huvitaks vahekord, paljud võistlejatest kasutavad hüdraulilisi, paljud trossiga pidureid (seda sõltumata, kas pidurdatakse kettaid või pöidasid).

Kas oleks sellisel küsitlusel mõtet?
Henry

Postitatud: 17. 05. 2004. 09:09
Postitas erikr
Karikas kirjutas:
veiko kirjutas:On olemas ka hüdraulilised klots pidurid, mis ei ole sugugi V pidurid.
Tegelikult huvitaks vahekord, paljud võistlejatest kasutavad hüdraulilisi, paljud trossiga pidureid (seda sõltumata, kas pidurdatakse kettaid või pöidasid).

Kas oleks sellisel küsitlusel mõtet?
Henry
tulemus oleks umbes 98/2. arvan, et pole mõtet.

Postitatud: 17. 05. 2004. 09:43
Postitas vaikija
ei oska antud küsitlusest isegi midagi arvata.selge see,et V-pidureid kordi ja kordi rohkem ja mis edasi?aga on veel selliseid v-pidurimehi,kel esipidur parema lingi küljes.numbril peaksid augud lihtsalt igas neljas nurgas asetsema ja kõik.mis kuradi statistikat ja uurimust selle asja jaoks vaja korraldada.aga noh,andke tuld.

Postitatud: 17. 05. 2004. 09:49
Postitas Ruuno
Mulle sobisid seekordsed augud väga hästi ja number istus paremini kui varem. Piduriks tavaline V.

Postitatud: 17. 05. 2004. 16:05
Postitas Green_Day
ma olen ainuke a-piduri mees vist :lol:

Postitatud: 17. 05. 2004. 16:59
Postitas Rattur
mingid shimano vufflid kettad, pidama ikka saab:P

Postitatud: 17. 05. 2004. 18:08
Postitas Külaline
olen omanud V-pidurit, rummusisemist, A-pidurit ja ketaspidurit. Kuid ketaspidur on asendamatu, töötab igal pool (lumes, mudas jne). Ees on mul Louise FR ja taga mingi v-pidur.

Postitatud: 18. 05. 2004. 14:00
Postitas Ermo
.

Postitatud: 02. 06. 2004. 18:45
Postitas Holydonut
Avid v pidurid. väga head on

Postitatud: 02. 06. 2004. 18:53
Postitas Külaline
Ma ka avidi kasutaja, mudeliks on AD3 (lingid) ja SD3r (pidurid) ja üsna rahul. Mul vist halvad klotsid ( söövad vaikselt velge aga ei pidurda ültse väga hästi).

Postitatud: 02. 06. 2004. 21:44
Postitas anthrax
Hayese mehaanilised kettad. Ei ütleks, et oleksid millegi poolest paremad, kui V-pidurid. Erinevus on ainult siis, kui olud muutuvad kehvaks.

Postitatud: 03. 06. 2004. 11:24
Postitas Alan B'Stard
Green_Day kirjutas:ma olen ainuke a-piduri mees vist :lol:
Vabandage lollust, aga mis vahe on A ja V piduril ?
Omal on rattal "need pidurid mis poes olid" ja netis ka otsinguga infot ei leia.

Postitatud: 03. 06. 2004. 11:51
Postitas mart
Alan B'Stard kirjutas: mis vahe on A ja V piduril ?
...netis ka otsinguga infot ei leia.
A ehk cantilever - välja näeb umbes selline:
Pilt
V pidur on cantilever pidurist (p)arendatud variant.

Postitatud: 03. 06. 2004. 12:41
Postitas ron
MAGURA 8)

Postitatud: 03. 06. 2004. 12:52
Postitas mart
ron kirjutas:MAGURA 8)
Ära lörtsi firma nime iseenda pealiskaudsusega :evil:
Kas tõesti on su NAKAMURA NITRO MTB-l küljes kõik Magura õlipiduri variandid ja mudelid? :D

Postitatud: 28. 03. 2005. 19:49
Postitas Pierre
ErikT kirjutas:Pidurid ei aita ju kiiremini vändata !!! :lol:

On ju vana tõde, et saab sõita aint nii kiiresti kui pidurid lubavad. Edu pidurdusmaadel, on kuld. :wink:



Omal ees hüdrauliline ketas, taga Avidi vahetatava kummiga V.
8)
Ja toimib, kui aint saaks Avidi orig. kummi mingi vingema asja vastu vahet.
A mida panna?

Postitatud: 30. 03. 2005. 01:08
Postitas mmz
endal ees kui taga shimano ketaspidurid. Sellised odavad mis Scott YZ1 -l originaalis peal on. Pole saanud nendega veel + kraadidega sõita ja seega ei oska rohkemat nende kohta öelda. :roll:

Postitatud: 30. 03. 2005. 15:48
Postitas kasparmerivali
esi ja tagu grimeca ketaspidurid

Postitatud: 18. 04. 2005. 14:48
Postitas reimers66
Avid Singe Digit 5 V-pidurid koos Avidi klotsidega

Postitatud: 18. 04. 2005. 14:53
Postitas erikr
Formula B4 Pro
Formula Oro K24
Dura Ace

Postitatud: 18. 04. 2005. 14:57
Postitas Külaline
hetkel lingid Avid SD 3 ja pidurid SRAM 9,0 ja Avid SD 5r

Postitatud: 25. 04. 2005. 11:29
Postitas Villem T
Hayes Mag Carbon 8" ketastega.

Postitatud: 25. 04. 2005. 14:17
Postitas Rivo
ketaspidur: Hayes HFX 9 Carbon

Postitatud: 25. 04. 2005. 15:11
Postitas paa
Sram 9.0, ees ja taga, raamil ja lenksul...

Postitatud: 25. 04. 2005. 15:21
Postitas Melka
Magura Louise

Ketas

Postitatud: 25. 04. 2005. 19:02
Postitas Põtt33
Ketaspidurid: Shimano Deore XT :D

Postitatud: 25. 04. 2005. 19:50
Postitas dr Holden
See on tänase päeva parim küsimus: paneb kohe mõtlema :idea:

Minu teada on minu rattal V-pidurid.

Lenksu küljes olevale lingile vajutades kandub vajutusnergia kuidagi läbi trosside ja kõride ede- või tagaratta juures olevatele hoobadele, mille küljes on kummist klotsid. Lingile vajutus surub mingil viisil need klotsid vastu velge ja see pidurdabki hoogu. Mida kõvemini vajutada, seda kõvemini pidurdab. :!:
Geniaalne, aga lihtne. :D

Juba mitu aastat murran pead, mis selle salapärase mr. V (pidurdussüsteemi väljamõtleja) täisnimi on :?:

Postitatud: 25. 04. 2005. 20:15
Postitas Soobel
Ees - Trummelpidur "Gigant," Norra,
taga - "Phillips" võiduka pidur, nikeldatud rauast. Nii 1930-datest aastatest, disain ja tööpõhimõte nagu praegustel võidukapiduritel. Harud on muidugi pikemad.
Efektiivsus on kesine, kaalun ketaspiduri või H-piduri supporti tegemist.

Postitatud: 25. 04. 2005. 22:22
Postitas cowrider
Soobel kirjutas:Ees - Trummelpidur "Gigant," Norra,
taga - "Phillips" võiduka pidur, nikeldatud rauast. Nii 1930-datest aastatest, disain ja tööpõhimõte nagu praegustel võidukapiduritel. Harud on muidugi pikemad.
Efektiivsus on kesine, kaalun ketaspiduri või H-piduri supporti tegemist.
Omal on samuti plaanis turistile teha tagumise piduri jaoks nn V-piduri kinnitused. Peab vist metsa alt mõne doonorratta otsima. Tegelikult on selliseid üleminekuid isegi olemas, aga ei mäleta, kas Magura või Avidi valikust.

V-piduritest kasutan Avid SD3 linke ja erinevaid Avidi pidureid.
Hüdraulilistest pöiapiduritest on kasutusel Magura HS33.
Keskelt kinnituvatest on Harkovi Jalgrattatehase pidurid ja MNT lingid.
Ühel rattal on tavaline tagasiväntamisega pidur (coaster brake).

Jahin Magura HS66 või HS77 (kahjuks ainult kitsale MNT pöiale) pidureid ja drop bar linke. Kuna tootmisest ammu maas, siis on üsna defitsiitne kraam.
Varsti saan Shimano roller brake ning Magura HS11 vanema versiooni. Esimene Magura Clara ketaspidur on ka, aga selle jaoks on piduriketas ja esijooks puudu. Ei ole veel otsustanud, kas talveks panen ette ketta või jääb HS33.

Postitatud: 25. 04. 2005. 23:21
Postitas mart
cowrider kirjutas:... Magura HS11 vanema versiooni...
Too nõuab raamilt spets kinnitust. Minu andmetel teda V-piduri raamikinnitustele paigutada ei anna :roll:. Arvamus põhineb sellisel isendil:
album_page.php?pic_id=48
OT: Pildil olev Sparta raam on nüüdseks saanud naisterahvale disainitud st lahti lõigatud>painutatud>keevitatud>lihvitud>värvitud>logotatud>lakitud kuju 8). Aga see on pikem story (sama põnev, nagu lugu, kuidas erikr oma titaanist raamile tagaketta valmidust aretas).

Postitatud: 26. 04. 2005. 00:22
Postitas cowrider
mart kirjutas:
cowrider kirjutas:... Magura HS11 vanema versiooni...
Too nõuab raamilt spets kinnitust. Minu andmetel teda V-piduri raamikinnitustele paigutada ei anna :roll:. Arvamus põhineb sellisel isendil:
album_page.php?pic_id=48
Sinuoma on 4-bolt versioon (triali ratastel jne). Mul tuleb standardne evolution kinnitusega. Põhimõtteliselt huvitab pidurilink, sest see on klambriga, mitte valatud ja saab seetõttu kinnitada ka kurvilisele lenksule. Üsna defitsiitne asi. Kui linki annaks veel mnt omaks aretada, siis oleks eriti lahe, sest hs66/hs77 linke leida on üsna raske.

Postitatud: 02. 05. 2005. 09:30
Postitas Hardy
omal on ainult esipidur IKE'si oma kuna on plaanis kettad soetada siis ei teagi milliseid panna valida on kahe vahel kas SHIMANO XT või siis MAGURA GUSTAV :?: kuna on soov sellest aastast rohkem mäest alla vurada :!:

Postitatud: 02. 05. 2005. 17:43
Postitas Külaline
sellest valikust vast oleks hea Gustav M aga muidu Avid teeb ka pidureid :!:





...endal Magura Louise FR ees ja taga V :oops:

Postitatud: 27. 06. 2007. 11:07
Postitas lammas1002
avid juicy 3-ketaspidurid

Postitatud: 27. 06. 2007. 14:38
Postitas Veiko V
Shimano `XTR viimane väljalase ketas pidurid kui see aitab sind väheke ja väga rahul olen.

Postitatud: 27. 06. 2007. 18:43
Postitas biker speed
tavalised V pidurid

Postitatud: 27. 06. 2007. 20:29
Postitas estlandeer
XT v-pidur ees ja taga - (y)

Postitatud: 28. 06. 2007. 07:52
Postitas arvoest
deore V pidurid õpetatud vahetatava padjaga klotse kandma, ees on hea aga taga jätab soovida, tahab tugevat vajutamist

edit: nüüd hayes 9 carbon, vanadest ei taha enam kuuldagi

Postitatud: 28. 06. 2007. 09:35
Postitas UrmasL
Fantastiline teema !

Mul on Avid juicy seven 2007 aasta mudel. Enam vähem töötavad. Uuest peast vajavad sadulad aeg-ajalt kohendamist. Teatud olukordades kipub pidur "värisema" ja kriuksuma. Vist oleks vaja kasutada pehmemaid klotse.

Enne olen sõitnud "vanahea" (2002) XTR v-pidur + XTR heebel. Pean ütlema, et väge head olid.

Veel enne on olnud XT heebel + SRAM 9.0 v-pidur. Olid ka väga head.

Kokkuvõtteks saan öelda, et eestis sõitmiseks on ketaspidur siiski rohkem bling-bling aksessuaar. Või kui siis väga märjas ja mudases olus on tal eelis v-piduri ees. Hea XTR v-pidur koos vastava heebliga ning korraliklt hooldatud kõrid trossid on tegelikult väga head.

Postitatud: 28. 06. 2007. 12:09
Postitas Kirsa
UrmasL kirjutas:Fantastiline teema !

Kokkuvõtteks saan öelda, et eestis sõitmiseks on ketaspidur siiski rohkem bling-bling aksessuaar. Või kui siis väga märjas ja mudases olus on tal eelis v-piduri ees. Hea XTR v-pidur koos vastava heebliga ning korraliklt hooldatud kõrid trossid on tegelikult väga head.
Olen nõus.
XTR v-pidur korraliku klotsi ja keraamilise pidurduspinnaga pöiaga on väga hea kombinatsioon, põhimõtteliselt 1 sõrme teema.

Postitatud: 17. 07. 2007. 19:04
Postitas koomahai
Shimano Deore LX ketaspidurid.

Postitatud: 23. 07. 2007. 08:51
Postitas krossA4
Avid Single Digit 5 V-pidurid!!!
Väga head on mingeid kaebusi ei esita, ainult naudi sõitmist :twisted:

Postitatud: 23. 07. 2007. 19:44
Postitas MK777
3 ratast ja 3 pidurit:

1) Hayes MX2 (meh)
2) Shimano Deore (õli)
3) Shimano Saint (õli)