1. leht 1-st
Terralogic
Postitatud: 06. 12. 2005. 21:54
Postitas -Ksürr-
Mida tähendab terralogic
Postitatud: 06. 12. 2005. 22:10
Postitas Mati
Sauser, kle tule aruta sõbraga natuke ilmaasju. Teil ju identsed rattad
Postitatud: 06. 12. 2005. 23:33
Postitas Kirsa
Terralogic on FOX'i nimetus intelligentse iselukustumise kohta esiamordil.
Amort on lukustatav, aga selleks pole eraldi nuppu, vaid amort saab aru
kas vajutus/löök tuleb altpoolt või ülaltpoolt. Kui vajutus tuleb ülalt, ehk sõitja vajutab äkiliselt lenksule, siis amort ei vetru, aga kui löök tuleb altpoolt, et üle augu/kivi sõites, siis amort laseb end vetruma. Seda altpoolt tuleva jõu määra saab ka vastava nupuga muuta.
Loe ise edasi:
http://www.foxracingshox.com/fox_bicycle/bike_index.htm
Postitatud: 07. 12. 2005. 08:45
Postitas Külaline
Kirsa kirjutas:Terralogic on FOX'i nimetus intelligentse iselukustumise kohta esiamordil.
Amort on lukustatav, aga selleks pole eraldi nuppu, vaid amort saab aru
kas vajutus/löök tuleb altpoolt või ülaltpoolt. Kui vajutus tuleb ülalt, ehk sõitja vajutab äkiliselt lenksule, siis amort ei vetru, aga kui löök tuleb altpoolt, et üle augu/kivi sõites, siis amort laseb end vetruma. Seda altpoolt tuleva jõu määra saab ka vastava nupuga muuta.
Loe ise edasi:
http://www.foxracingshox.com/fox_bicycle/bike_index.htm
See oli nüüd teoorias, aga kuidas ta praktikas töötas ja õigustas?
Postitatud: 07. 12. 2005. 09:12
Postitas Kuldar
Kirsa kirjutas:Terralogic on FOX'i nimetus intelligentse iselukustumise kohta esiamordil.
ära nüüd omista tehnilisele lahendusele ülejõukäivaid vaimseid võimeid, see meenutab natuke intelligentseid molekule kaubanduslikest klippidest ...
Kasutatakse sellist süsteemi, mis toimib inertsventiili abil:
http://www.foxracingshox.com/website/Te ... =2&count=1
Postitatud: 07. 12. 2005. 13:01
Postitas Kirsa
Olts kirjutas:See oli nüüd teoorias, aga kuidas ta praktikas töötas ja õigustas?
Mul ainult teooria ongi, sest praktikas pole amorti omanud. Poes olen näppinud ja seal töötas.
Selle toimimisega on nii, et süsteem peaks üllatavalt hästi töötama, samas eesti profid on sellest loobunud, sest amorti "peab saama" ikka siis lukku panna kui sõitja tahab.
Aga kindlasti on ta siis asendamatu kui sul on tagaamordiga ratas, millel tuleb lukk lenksule, kahe hoovaga lenksul on juba üsna raske võimelda, ja siis võiks esimene intelligentselt käia.
Postitatud: 07. 12. 2005. 13:02
Postitas Kirsa
Kuldar kirjutas:
ära nüüd omista tehnilisele lahendusele ülejõukäivaid vaimseid võimeid, see meenutab natuke intelligentseid molekule kaubanduslikest klippidest ...
Kasutatakse sellist süsteemi, mis toimib inertsventiili abil:
http://www.foxracingshox.com/website/Te ... =2&count=1
Oh ei omista, ma panin jämedalt eesti keelde ümber nende inglisekeelset reklaamiteksti. Tahtsin ise ka seda linki anda, aga ei leindud "vana" kodukat kuidagi enam üles.
Postitatud: 07. 12. 2005. 13:05
Postitas Ermo
.
Postitatud: 15. 10. 2006. 18:15
Postitas Villem T
See Terralogic on mingi inertsklapi teema? Kuidas ta droppides toimib, kui alt lööki ei tule? Maandud kõvale kahvlile? Või on ootamatult kõvadeks laksudeks eraldi (blow-off või treshold või kuidas keegi nimetab) klapp? Vändates, nagu ma aru saan, läbi vajutada ei õnnestu?
Postitatud: 15. 10. 2006. 22:27
Postitas matukas
Droppides toimib samamoodi nagu maastikul juurikatelgi. Esimese löögi puhul on väike viide ja see peaks suurema põhjasurumise ära hoidma. Ega ta jah Freeride kuttide jaoks just kõige parem lahendus pole. Pigem tõesti XC meestele.
Postitatud: 16. 10. 2006. 09:19
Postitas Ermo
.
Postitatud: 20. 10. 2006. 21:56
Postitas matukas
Ermo kirjutas:... kuid hüpata ei soovita ( kui siis kanna ujumisprille
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
Mida Sa selle all mõtlesid?
Postitatud: 20. 10. 2006. 22:04
Postitas erikr
matukas kirjutas:Ermo kirjutas:... kuid hüpata ei soovita ( kui siis kanna ujumisprille
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
Mida Sa selle all mõtlesid?
kui lööb pealt korgid ära, siis ei lähe õli silma.
Postitatud: 21. 10. 2006. 13:02
Postitas matukas
No kuidagi ei saa sellega nõustuda, et korgid võiks pealt ära lüüa. Olen selle F80X ehitusega põhjalikult kursis. Ennemp võib püstakute tihendite vahelt õli väljuda kui 'air-spring' korgi ära lüüa. Ja 'steereri' külge on ka küllaltki korralikult kinni pandud. Pirital on õnnestunud proovida ühes karmis hüpekas kõvale pinnale ja ei juhtunud midagi hullu. Kui nüüd pidevalt seda teha, siis ei oska tõesti öelda, kui palju vastu peavad.
EDIT: õnneks olen sõiduprillide austaja ja ilma nendeta tavaliselt ei sõida rattaga. Seega, prillid juba olemas
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)