Ketaspidur taha

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Ketaspidur taha

Postitus Postitas matukas » 13. 01. 2006. 22:19

Kas tagumine ketas peaks olema sama suur kui esimene? Kui ei, siis kui palju väiksem? Ees mul 180mm ja maamehe loogika järgi valiks taha pigem väiksema kui ees on. Nt 160mm. Panen ma oma arutlusega mööda?
Keep momentum

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 01. 2006. 22:25

ei pane.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 13. 01. 2006. 22:35

Aga sel juhul tekib küsimus, miks tehases paljudele ratastele topitakse ette ja taha samas mõõdus kettad? Vähemalt Trek ratastel olen sarnast teguviisi näinud.
Keep momentum

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 13. 01. 2006. 23:34

matukas kirjutas:Aga sel juhul tekib küsimus, miks tehases paljudele ratastele topitakse ette ja taha samas mõõdus kettad? Vähemalt Trek ratastel olen sarnast teguviisi näinud.
otstarbekuse printsiibist lähtudes. XC puhul on 160 ees maa ja ilm. allamäge mehed jamavad 180 ja 203-ga.
ja ega pidur ise ei pidurda, ikka see tihend sadula ja lenksu vahel.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 14. 01. 2006. 13:35

.
Viimati muutis Ermo, 07. 03. 2011. 22:54, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kuuporistaja

Postitus Postitas Kuuporistaja » 15. 01. 2006. 12:18

Pannakse selle pärast ühes mõõdus, et John, Juan või Xsan ei peaks mõtlema, mitu 160 ketast on vaja tellida ning mitu 180 st, ning kas 160 läks ikka taha või hoopis ette...
Ilmselt samal põhjusel on ka esi- ja tagajooksud sama suurusega :p

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 15. 01. 2006. 21:32

erikr kirjutas:...allamäge mehed jamavad 180 ja 203-ga.
ja ega pidur ise ei pidurda, ikka see tihend sadula ja lenksu vahel.
no näed siis, olengi allamäe mees aga päris daunkiller ka pole 8)
Aga tegelikut viimastel aastatel on mingi kihk küll allamäge rohkem põrutada, kui tavalist XC teha ja nikerdada ka meeldib. Pigem siis FR mees.
Keep momentum

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 01. 2006. 22:06

matukas kirjutas:no näed siis, olengi allamäe mees aga päris daunkiller ka pole 8)
Aga tegelikut viimastel aastatel on mingi kihk küll allamäge rohkem põrutada, kui tavalist XC teha ja nikerdada ka meeldib. Pigem siis FR mees.
sinusuguste jaoks ongi kavalad ärihaid leiutanud variandi, st saad osta ette suurema ketta ja siis pidurisadula jaoks adapteri ka veel. ja oledki ca 50-70 eurot vahetanud paari tähtsusetu metalljublaka vastu.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 15. 01. 2006. 22:38

Õnneks on HOPE-il kõik sama hinnaga. Nii 160, 180 ja 200. Siis pole vahet, kas 160 või 180. Komplektis ka link, mida Shimanol vist pole.
Soetamise ajal mõtlesin küll, et kas 180 v 160. Adapter (hinna sees) on vaid 200-sel.
Keep momentum

Vasta

Mine “Jupid”