1. leht 1-st

Postitatud: 22. 01. 2006. 21:25
Postitas Kristiano
Millest tuleneb pidurduspinna vastupidavus? Pinnakaredusest?!

Postitatud: 22. 01. 2006. 21:53
Postitas urmo
Pidurduspinna vastupidavus sõltub piduripinna koostisest.

Keraamilised on vastupidavamad kui metallist, mida kõvem metall, seda vastupidavam.

Postitatud: 22. 01. 2006. 22:08
Postitas erikr
Kristiano kirjutas:Millest tuleneb pidurduspinna vastupidavus? Pinnakaredusest?!
sulamist, millest pöid on valmistatud, samuti selle pinnatöötlusest.

Postitatud: 22. 01. 2006. 23:11
Postitas Kristiano
Valdav enamus pöiad on ju mingist Al sulamist (olen lug. 6005 v. 7005). Järelikult Me on (oli) üks, aga CNC lihvi kvaliteet peab ühel või teisel tootel erinema ja põhjustama vastupidavuse erinevust. Või ma eksin?
Ja oluliseim vast on ikkagi seina paksus.

Postitatud: 22. 01. 2006. 23:34
Postitas erikr
Kristiano kirjutas:Valdav enamus pöiad on ju mingist Al sulamist (olen lug. 6005 v. 7005). Järelikult Me on (oli) üks, aga CNC lihvi kvaliteet peab ühel või teisel tootel erinema ja põhjustama vastupidavuse erinevust. Või ma eksin?
Ja oluliseim vast on ikkagi seina paksus.
alumiiniumi on võimalik kalestada, Al sulameid on mustmiljon. kombinatsioone sulamist ja mehaanilisest/termilisest töötlusest sinna otsa teist samapalju.
konkreetse toote puhul on tegu 6061 sulamiga

Postitatud: 23. 01. 2006. 00:34
Postitas Kristiano
No ühesõnaga ma tahtsin teada kui olulist osa omab pidurduspinna kulus pinnasileduse tolerants? Kas pole mitte nii, kui karedus on jäme siis pudeneb see Me sealt servalt seda kiiremini mida sügavamad kontuurid joonistuvad, mis ei pruugi aga olla silmale nähtavadki. Analoogselt laagrid tehakse võimalikult sileda kattega, selleks et igasugust hõõrdumist vähendada ja sellega ka ekspl. kulu.
Iseasi muidugi kuidas see pidurdamise effektiivsusele kaasa aitab :roll: