1. leht 1-st
Dura Ace electronic
Postitatud: 10. 03. 2006. 20:04
Postitas mart
Tegemist protoga, pidi olema vaid ca 100 grammi raskem tavavariandist.
pildid
Postitatud: 10. 03. 2006. 20:12
Postitas KristjanS
hmm, link on küll "robustseks" muudetud...ei tea kas tänu indikaatorile? Campagnolo suutis enda electronic süsteemi juures lingi jätta muutumatuks.
Aga millal muidu on oodata elektrooniliste käiguvahetussüsteemide võidukäiku?
Postitatud: 10. 03. 2006. 20:18
Postitas Külaline
Raske öelda. Kümme aastat tagasi ONCE meeskond sõitis eesotsas Jalabert'iga, kuid asi ei olnud siis veel päris see. Käiku vahetades mõtles pikalt. Ning tõenäosus, et elektroonika petab või vihmaga üles ütleb, oli suurem, kui trossi katki minek. Küsimus oli ka muidugi kaalus, kokkuhoidu ei olnud. Et võidukäik tekiks... Kui ta ka kunagi tekib, usun, et minnakse ikka tagasi vana hea trossi peale, nagu see paljudel tehnikaspordialadel on, et elektroonikat on hakatud oluliselt piirama.
Postitatud: 10. 03. 2006. 21:50
Postitas Kuldar
Hanno kirjutas: Kümme aastat tagasi ONCE meeskond sõitis eesotsas Jalabert'iga, kuid asi ei olnud siis veel päris see.
See oli kõige esimene selletaoline - Mavicu oma.
Hanno kirjutas:Küsimus oli ka muidugi kaalus, kokkuhoidu ei olnud. Et võidukäik tekiks... Kui ta ka kunagi tekib, usun, et minnakse ikka tagasi vana hea trossi peale, nagu see paljudel tehnikaspordialadel on, et elektroonikat on hakatud oluliselt piirama.
Mina ei usu, et Campa ja Shimano selle elektr. käiguvahetuse teema üles kaevasid pelgalt oma visionääri-staatuse kinnitamiseks.
Võidukäigu tekkeks ei piisa ainult (sponsorina) profitiimidele selle pähemäärimisest, vaid on vaja veel kõvasti nokitseda:
1. Aku ja el.ajami mõõtude / kaalu vähendamine
2. üleminek wireless-juhtimisele ja miks mitte autonoomne? aku+ajam tagavahetajal.
3. Kas just dünamo kujul, aga kuidagi peaks aku talletama liikumisega kaasnevat kineetilist energiat võimalike üllatuste puhuks.
mõistagi pole kõik saavutatav aasta-paariga, vaid see käib ikka käsikäes üleüldise tehnoloogilise progressiga.
Väljanägemise kohta on kriitika natuke enneaegne, tegu on siiski prototüübiga.
Postitatud: 10. 03. 2006. 21:53
Postitas Mati
Cyclingnews kah asjast juttu teinud koos piltidega.
Postitatud: 13. 03. 2006. 16:55
Postitas Caarel
Nii et tulevikus tekib häkkeritel võimalus raja äärest võistlejate käiguvahetajaid kruttida?
Postitatud: 14. 03. 2006. 10:38
Postitas Mati
Nats muljeid veel
Cyclingnews'ilt. Lisaks lõpus väike tee-see-ise vihje bike'le 10-speed'i aretamiseks.
Postitatud: 14. 03. 2006. 19:31
Postitas Kuldar
the front derailleur does not need 'trimming' to stop the chain rubbing. A sensor detects the position of the chain and moves the front derailleur automatically
see on kõva sõna -
kaob vajadus esikäikari nõksutamise järele kui kett ragistama kipub, sensor jälgib keti asendit ja vajadusel korrigeerib käikarit.
Caarel kirjutas:Nii et tulevikus tekib häkkeritel võimalus raja äärest võistlejate käiguvahetajaid kruttida?
hea tähelepanek,
tõenäoliselt tõsiseim argument wireless-süsteemile ülemineku pidurdamiseks (lisaks igapäevaselt ümbritsevatele elektromagnetilistele häiretele).