Soovitage esiamorti 6000.- hinnaga rattale.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Soovitage esiamorti 6000.- hinnaga rattale.
tere
mure järgmine - enam mul suntori regullitav vedruamort ei vedruta. loksub aint edasi tahasi ja koliseb kui aukudest läbi sõita.
tahaks uut ja midagi, mis nati kauem töötaks aga siin lehel kõik jutt nii uhkete ja kalliste rataste kohta.
et siis äkki keegi oskab ka sihukesele 6000 eeku maksnud rattale sobivat asja soovitada.
ratas siis ise Merida Kalahari 580 raamil. ja kui keegi teab veel selle ratta nõrku kohti, mida oleks mõistlik millegi parema vastu vahetada, siis oleks ka tore teada.
tanud ette, uuggu
mure järgmine - enam mul suntori regullitav vedruamort ei vedruta. loksub aint edasi tahasi ja koliseb kui aukudest läbi sõita.
tahaks uut ja midagi, mis nati kauem töötaks aga siin lehel kõik jutt nii uhkete ja kalliste rataste kohta.
et siis äkki keegi oskab ka sihukesele 6000 eeku maksnud rattale sobivat asja soovitada.
ratas siis ise Merida Kalahari 580 raamil. ja kui keegi teab veel selle ratta nõrku kohti, mida oleks mõistlik millegi parema vastu vahetada, siis oleks ka tore teada.
tanud ette, uuggu
ma ei kujuta ette mis on 4 aastat vana amort, kui mu enda oma (kuigi odav junn) suri yhe suvega.
hinna suhtes tahaks võimalikult odavalt sihukest, mis ikka pehmendaks auke ja samas ka kestaks tiba.
mul on tekkinud miski arusaam, et mingil määral on kasuks vastupidavusel torude jämedus, et rammusam amort tugevam?
eelistaks ikka uut. või siis uuemat . aga mis on steerer?
äkki miski 1500 ymber hind?
hinna suhtes tahaks võimalikult odavalt sihukest, mis ikka pehmendaks auke ja samas ka kestaks tiba.
mul on tekkinud miski arusaam, et mingil määral on kasuks vastupidavusel torude jämedus, et rammusam amort tugevam?
eelistaks ikka uut. või siis uuemat . aga mis on steerer?
äkki miski 1500 ymber hind?
Karta on, et väikese summa eest saad uue samasuguse, nagu su eelmine ehk kestab ühe/paar hooaega ja kõss. Steerer on see toru, mis hakkab amordi kroonist ja läheb käbi kaelakausside ja mille otsa käib stem. Selle pikkus on oluline.uuggu kirjutas:eelistaks ikka uut. või siis uuemat . aga mis on steerer?
äkki miski 1500 ymber hind?
If everything's under control, you're going too slow!
Selle pikkus pole oluline mitte millegi kompenseerimiseks vaid selleks et ta kaelakaussidest läbi ulataks ja ta külge mahuks stem (see vidin mis lenksu hoiab).sqber kirjutas:Selle pikkus on oluline.
Odavas amordis on elastomeerid mis kipuvad pikapeale kokku kuivama, paremates õhk ja/või vedru, samas nõuavad nad rohkem hoolt ja sättimist et tööle saada. Tasuks sättimise eest töötavad nad paremini.
Mis jämedusse puutub siis 32 mm on täiesti piisav kui hüppama jne ei taha hakata. Kuigi isegi kui tahad peaks sellest mõneks ajaks piisama.
1500 krooni ja uus ja hea kõlavad samas lauses muidugi kohatult.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Soovitage esiamorti 6000.- hinnaga rattale.
Igaks juhuks küsin, et kas see asi hakkas talvel pihta või juba enne? Mul endal on ka SR Suntouri vedrupulk ja see lihtsalt jäätub talvel ära.uuggu kirjutas:...ei vedruta. loksub aint edasi tahasi ja koliseb kui aukudest läbi sõita...
1500 krooni eest saab amorte küll. Kunagi müüsin 2 enda kasutatud amorti täpselt 1500 eest maha.
Vaata neid amorte mis poes uuena maksavad 3000-4000 krooni ja siis mingi 2 aasta vanused on - see teebki RS Judy või Pilot või RST Aerosa või Manitou Axel. 4 aastat on tõesti iga amordi puhul kahtlane iga.
Vaata neid amorte mis poes uuena maksavad 3000-4000 krooni ja siis mingi 2 aasta vanused on - see teebki RS Judy või Pilot või RST Aerosa või Manitou Axel. 4 aastat on tõesti iga amordi puhul kahtlane iga.
tänud siiamaani vastanutele.
aga kysimus selline veel, et mida peaks jälgimakui ostan kasutatud amorti? mille järgi saan aru, et kas on korras või hooratud?
mu enda amort ka otse ülalt alla jõudu rakendades vetrub, aga kui august sõidan, siis jõud nurga all ja hakkab kiiluma. ja kui alt ära võtta mu amort, siis ma ei oskaks kudagi aru saada, et ei tööta.
aga kysimus selline veel, et mida peaks jälgimakui ostan kasutatud amorti? mille järgi saan aru, et kas on korras või hooratud?
mu enda amort ka otse ülalt alla jõudu rakendades vetrub, aga kui august sõidan, siis jõud nurga all ja hakkab kiiluma. ja kui alt ära võtta mu amort, siis ma ei oskaks kudagi aru saada, et ei tööta.
Isegi sai sellise amordiga kaks hooaega uhatud. Polnud mingeid probleeme. Sai loomulikult ka regulaarselt hoolduses käidud. Alumise otsa amordid on tihtipeale töökindlamad. Põhjus lihtne - kuna tegu odavamasse klassi kuuluvate asjadega, siis pole seal kasutatud ultre kergeid materjale ega muid imevigureid (lukud, tagasi löögi reguleerimine jne), mis asja tehnoloogiliselt keeruliseks ja raskeks teeb. Kehtin siingi reegel - mida lihtsam, seda töökindlam.uuggu kirjutas:aga kas rock shocx judy j2 on norm amort?
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25