1. leht 1-st
Gripshiftid: mida eelistada ja miks?
Postitatud: 20. 03. 2006. 14:35
Postitas Külaline
Olid X-7 omad peal. Kahe aastaga on suht ära kulunud see kummiosa, mida väänama peab. Jätan need talverattale. Nüüd uuele rattale uusi vaja.
Olen valiku ees:
X-7
9.0 (jah, ka neid on veel saada)
X-9
X-0
Mida eelistada ja miks?
Vaatan, mitmed on endale X-0 pannud, kuigi käikarid ise nõrgematest sarjadest. Miks?
Postitatud: 20. 03. 2006. 15:09
Postitas Mati
Kui neid 9.0 grippe veel ka soodsalt on, siis võta need. Põhjendusi poleks vajagi - odavalt saades parim hinna ja kvaliteedi suhe.
Postitatud: 20. 03. 2006. 16:36
Postitas Ermo
.
Postitatud: 20. 03. 2006. 17:04
Postitas Külaline
Ermo kirjutas:Ntx. palja käega, kui peopesa on higine, X9 ei keera. Küll aga X0-d
see on asjalik info. X-7`ga oli küll nii, et ühel võistlusel peale porimülkasse kukkumist ja kinnaste ära määrimist on tükk tegu vahetamisega
Postitatud: 20. 03. 2006. 17:16
Postitas Mati
Andrus K kirjutas:Ermo kirjutas:Ntx. palja käega, kui peopesa on higine, X9 ei keera. Küll aga X0-d
see on asjalik info. X-7`ga oli küll nii, et ühel võistlusel peale porimülkasse kukkumist ja kinnaste ära määrimist on tükk tegu vahetamisega
ok, siis küsiks isegi, kas .0 seerial oli see kummisegu siis parem/pehmem? nt mina ei ole oma 7.0 gripiga kohanud mingeid probleeme haarduvusega, ei märjaga, lumega jne. seega kas veel saada olev 9.0 on sama hea?
Postitatud: 20. 03. 2006. 18:07
Postitas Ermo
.
Postitatud: 20. 03. 2006. 21:20
Postitas Rivo
Mäletan sopasematest sõitudest, et gripid muutusid märgudes pigem kleepuvaks, kui libedaks.
Postitatud: 20. 03. 2006. 22:12
Postitas Kuldar
Griphifti erinevus X.0 ja X.9 vahel seisneb ainult kummigripi kujus ja materjalis *
Lisaks X.0 carbon-look s.t. karbonimitatsioon.
_________________________________________
* väide põhineb kuuldustel.