1. leht 1-st

jalgrattakinnitid auto katuseraamile

Postitatud: 16. 04. 2006. 14:40
Postitas sokike
Kust saada võimalikult väikse raha eest?

Postitatud: 16. 04. 2006. 16:44
Postitas LauriA
Odavamaid (s.t mitte Thule) toob näiteks Balti Autoosade AS maale.

Postitatud: 16. 04. 2006. 17:25
Postitas Villem T
Autopartnerites (http://www.autopartner.ee) peaks olema Carac ja/või Mont Blanc.

Postitatud: 16. 04. 2006. 21:37
Postitas Kirsa
Kõige odavam lahendus on jah osta mingid Carraci 2 toru ja 4 kinnitust mingi 1000 eek eest ja sinna peale otsida need isekeevitatud kahvlikinnitused - 75 eek tükk. Rihmad juurde 50 eek paar. Mina sain kogu taolise lahenduse kasutatult 800 eek eest ja 4 ratast saab katusele panna.

Postitatud: 26. 04. 2006. 10:20
Postitas KaupoR
Kas kellelgi on kogemust, mida ta sooviks jagada, Mont Blanc rattahoidjaga Racer 624 ? See on esihargikinnitusega hoidja. Nii palju kui ma netimaterjalidest välja loen, siis jalgratta lukustamise võimalust sellel pole ja selle miinuse olen nõus ka alla neelama. Aga midagi veel äkki keegi oskab öelda? Ratta üldine kinnitamise mugavus? Pildi järgi tundub, et ketaspiduri olemasolu ei tohiks takistuseks saada. Lähen täna õhtul ühte sellist isendit vaatama, eks siis seal saan ka ise "hands on" kogemuse aga ka teiste kasutajate kommentaarid on enam kui teretulnud.

Küsite, et miks ma Thule OutRide 561 või Thule VeloVise 511-1 ei osta. Vastan - need on palju kallimad :twisted: Küsimus ongi nüüd selles, et kas Thule on nii palju parem, et ligikaudu 2x suuremat raha välja käia.

Postitatud: 26. 04. 2006. 15:58
Postitas tarmo
Kirsa kirjutas:Kõige odavam lahendus on jah osta mingid Carraci 2 toru ja 4 kinnitust mingi 1000 eek eest ja sinna peale otsida need isekeevitatud kahvlikinnitused - 75 eek tükk. Rihmad juurde 50 eek paar. Mina sain kogu taolise lahenduse kasutatult 800 eek eest ja 4 ratast saab katusele panna.
kui kasutate odavaid isekeevitatud kinnitusi, siis soovitan nende paigaldamisel kasutada kindlasti roostevabu polte :!: muidu juhtub nii nagu minul - aasta pärast kinnitusi maha võttes murdusid poldid ära ja kogu krempli kättesaamiseks olin sunnitud lõhkuma ühe katuseraami toru. ka kinnitused ise tundusid mitte kõige värskemad ja näha oli rooste algeid. enam odavat asja ei osta, sest tahan et ratas püsiks katusel ka 2 aasta pärast. lisaks puudub isetehtud kinnitustel ka lukustusvõimalus.
lisaks veel - osade isetehtud kinnitustega on ketaspiduriga ratta esihargi kinnitamine komplitseeritud.