1. leht 1-st
vändal vint maas
Postitatud: 10. 05. 2006. 20:40
Postitas s47
proovin siis lühidalt seletada mis kus kuidas...vasak poolsel vändal(crankset) siis vint maas...klipil vint olemas siis...on keegi küldsete kätega mees sellist asja kunagi ise korda teinud...või ehk oskab mõnd vahvat näpunäidet anda...või on ainus võimalus uus vänt osta?
Postitatud: 10. 05. 2006. 20:48
Postitas Mati
keermelõikuriga (on vist õige nimi) üle lasta keere. vaata et oleks keermevahe õige. tööriistu müüakse igas hästivarustatud tööriista/ehituspoes. rattapoed ka vast seda teenust pakuvad.
Postitatud: 10. 05. 2006. 20:51
Postitas s47
lootus on siis, et on võimalik lihtsalt sinna uus vint väänata...hmm, kuigi ma pean veel mainima, et see vana vint tuli sealt nagu lindina välja...ehk on auk liiga suur...
Postitatud: 10. 05. 2006. 21:11
Postitas k kohuke
tegelikult on viimases hädas ka taastamis varjant ,et lased augu täis keevitada ja siis puurid uue augu ,ning lõikad õiges mõõdus keerme sisse
Postitatud: 10. 05. 2006. 21:39
Postitas Villem T
Tallinnas Velotrekil olevas Rattapoes keeratakse sinna keermehülss sisse (empiirilised andmed) ja on nagu uus. Teenuse hind oli paar aastat tagasi paarisaja krooni piires. Võib-olla tehakse seda nüüd juba ka mujal. Ainult keermelõikuriga üle lõigates jääb sinna liiga vähe materjali.
Postitatud: 10. 05. 2006. 22:42
Postitas s47
see keermehülsi teema on huvitav...et kui keegi teab, et seda ka tartus tehakse, andke julgelt teada...tundub kuidagi viks ja viisakas...keevitamise teema vist ilge pein on, kuid kes teab...tänud igatahes
Postitatud: 10. 05. 2006. 22:53
Postitas Madu
Sellega saab ju suvaline treial hakkama. Sama valemit kasutatakse ka mootorite ploki
kaantega kui kyynla augu keere maas on.
Postitatud: 11. 05. 2006. 09:04
Postitas Villem T
Ma seda "iga treialit" teda isiklikult tundmata väga ei kiidaks. Spetshülss on imeõhuke - väga vähe on puudu, et tema kohta saaks vedru öelda, ilmselt ka väga kõva (suure kõvadusega), "iga treial" ei pruugi omada võimalust teda karastada, ja teda on spetsialistidel mõlemat pidi keermega.
Ma arvan, et veidi tel teel tegudele kallutamist, pangaülekanne ja ELS peaksid tooma su vända Tallinna ja tohterdatuna tagasi.
Külasepad parandasid küll TDF-i rattaid aga sellest on päris palju aega möödas...
Postitatud: 11. 05. 2006. 09:12
Postitas tarzic
Üks võimalus on muidugi veel, nimelt keemiline metall. Kui keere nii kapitaalselt maas ei ole, et pedaal üldse otsas ei püsi, siis teed pedaali keerme keemilise metalliga kokku ning keerad vända külge. Sellist varjanti võib kasutada ainult viimases hädas, kuna ilmselt pedaali vändaküljest enam naljalt lahti ei keera
Postitatud: 11. 05. 2006. 11:01
Postitas s47
njah, selle külaseppade jutuga nõus...juhtus kunagi nii, et kodus oli vaja puid lõhkuda, isa siis otsis oma külasepa tehtud kirve välja ja ütles, et paremat kirvest pole olemas...samas sai poest korralik fiskarsi kirves ostetud...no ja arvata on, et see sepa kirves nüüd kuskil nurgas roostetab ja poest teinegi fiskars toodud...ok, mölaks läks
aga se keemiline metall ei mängi välja...vint täiesti maas, tuli sellise spiraalina välja...peab äkki tõesti mõtlema selle tln variandi peale, aga seda viimases hädas..taru variant sobiks ikka paremini
Postitatud: 11. 05. 2006. 11:12
Postitas erikr
normaalne lukksepp või treial saab asjaga rahulikult hakkama. otsi tartus vastavatest ettevõtetest.
müüakse ka keerme remondikomplekte (puur, keermepuur, uus keermeniit (keerme profiiliga vedru)) kuid nende hind on ilmselt uue vända hinnaga.
Postitatud: 11. 05. 2006. 11:18
Postitas Madu
[quote="konakona"]Spetshülss on imeõhuke - väga vähe on puudu, et tema kohta saaks vedru öelda, ilmselt ka väga kõva (suure kõvadusega), "iga treial" ei pruugi omada võimalust teda karastada
Miks peab kasutama spetshülssi??? Miks peaks olema alumiiniumist vända sees ülikõva ja üliõhuke karastatud hülss? 2mm seinapaksusega keermega puks peaks piisavalt hea olema. Jätkuvalt võrdlus autoga. Ükski keermega pronks puksiga küünal pole minema lennanud. Lihtsalt arutlen tehnoloogiliste põhjuste/vajaduste üle.
Re: vändal vint maas
Postitatud: 11. 05. 2006. 11:27
Postitas tarmo
s47 kirjutas:vasak poolsel vändal(crankset) siis vint maas...
ära pane pahaks minu OT-d ja nõuannet ma ka ei anna, aga antud juhul on tegemist keermega. vint on metsas lepapuu otsas.
Postitatud: 11. 05. 2006. 12:54
Postitas s47
haha, täname tarmo...sain ise kah naerda:D vint tõesti metsas lepapuu otsas:) keermekopmlekti hind võib tõesti ulatuda uue vända hinnani...tänud vastajatele, nüüd tuleb ainult endal aktiivne olla
Postitatud: 11. 05. 2006. 13:00
Postitas Villem T
Loomulikult ei pea mitte midagi tegema ja võib mõõta, otsida, leiutada, proovida, eksida ja uuesti alustada. Kui ei taha kindla peale ruttu jälle sõitma saada siis jõudu ja edu!
Mis Tartu võimalustesse puutub siis telefon kätte ja näpp villi?
Postitatud: 23. 05. 2006. 19:39
Postitas tsimpa
s47 kirjutas:tänud vastajatele, nüüd tuleb ainult endal aktiivne olla
leidsid midagi?
endal täpselt sama mure kaelas ja ka tartus...
Postitatud: 23. 05. 2006. 21:07
Postitas s47
tsimpa kirjutas:leidsid midagi?
endal täpselt sama mure kaelas ja ka tartus...
Läks niivõrd hästi, sain ühe kasutatud pedaali odavalt sinna:D alguses oli plaan küll, et küldsete kätega mees teeb hülsi sinna vahele, kuid ei olnud mõtet jamada, kasutatud vänt lihtsalt liiga soodne oli, kuid edu sulle
Postitatud: 24. 05. 2006. 18:14
Postitas tsimpa
s47 kirjutas:
Läks niivõrd hästi, sain ühe kasutatud pedaali odavalt sinna:D alguses oli plaan küll, et küldsete kätega mees teeb hülsi sinna vahele, kuid ei olnud mõtet jamada, kasutatud vänt lihtsalt liiga soodne oli, kuid edu sulle
ei taha küll ära sõnada, aga edevus ei anna häbeneda.
leidsin kuldsete kätega mehe kes selle hülsi mulle ära teeb. kui reedel tulemus käes, räägin hinnast ja kvaliteedist siin kah