1. leht 1-st
Campagnolo Electric
Postitatud: 08. 04. 2003. 08:10
Postitas Alvaro
Jälle on edasi arendatud teemat. Seekord on ka esimene vahetaja "motoriseeritud". Ja öelge veel, et maantee on üks meeletult igav teema.
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... campy_elec
Postitatud: 08. 04. 2003. 08:40
Postitas tarmo
iseenesest äge värk. kaob ära suurem osa igasugusest regullimisest, mis trossiga seotud nagu ma aru saan. aga see akujurakas tundub kole olevat. see vist on ka põhjus, miks selliste leiutistega massidesse ei jõua.
Postitatud: 08. 04. 2003. 11:10
Postitas N
on ka selline asi nagu shimano airlines, kus vahetus toimus suruõhu najal. Töötab nagu mishka ja see oli mtb-le vist. Ei julge pakkuda et see massidesse jõuaks.
Postitatud: 08. 04. 2003. 11:17
Postitas UrmasL
N kirjutas:on ka selline asi nagu shimano airlines, kus vahetus toimus suruõhu najal. Töötab nagu mishka ja see oli mtb-le vist. Ei julge pakkuda et see massidesse jõuaks.
Airlines oli rohkem downkilleritele suunatud asi. Seal ilge suure kimamise ja raputamise ajal on ehk tõesti mugavam. Samuti ei muutu süsteemi kaal eriti segavaks asjaoluks.
Re: Campagnolo Electric
Postitatud: 25. 10. 2010. 18:39
Postitas Mati
Skolko let, skolko zim ... igatahes on Campa tootearendajad aastaks 2011 uue elektroonse süsteemiga lagedal ja varustanud sellega Movistar tiimi rattad.
Pikem lugu
Peamine erinevus Shima DI2'ga võrreldes on erinev lülitussüsteem ning käikude arv (Campal loomulikult 11). Igatahes külakuhi kerkib ja SRAM on alumine.