1. leht 2-st

Sarved

Postitatud: 14. 04. 2003. 15:34
Postitas Rom
Millised on teie eelistused sarvede valikul?

Postitatud: 14. 04. 2003. 18:10
Postitas Antti
Ei saa mitte vaiki olla, kuigi see pole ehk siinkohal sobilik, kuid ... :)

Sarvedega seostub mulle alati üks looke, mida vist mtbr.com'i foorumitest lugesin, kus mingid vennad rääkisid ka vist sarvedest ja keegi siis rääkis oma loo, kuidas ta tuli mööda singletracki hea hooga, jäi sarvepidi mingi parajalt jämeda oksa taha ja tegi vahva õhulennu, mis lõppes mõne murdunud ihuliikmega. Peale seda olevat ta oma rattalt sarved maha kruvinud ...

Re: Sarved

Postitatud: 14. 04. 2003. 19:33
Postitas erikr
Rom kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
lühemad, sirged, veidi sissepoole pööratud. Kalloy UNO UL System. Jäid komandeeringus käies mingis poes allahinnatult mudel BE-CB1 (15 eur) ette ja pikalt polnud mõelda miskit. eeliseks veel see, et pole metallist ja jaheda ilmaga ei jahuta käsi kui käed külmakartlikud.

Postitatud: 14. 04. 2003. 20:25
Postitas Corrosion
Miks sarvi üldse vaja on? Annavad ainult mõttetut kaalu ja kasu on neist minimaalne.

Postitatud: 14. 04. 2003. 21:05
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Miks sarvi üldse vaja on? Annavad ainult mõttetut kaalu ja kasu on neist minimaalne.
mida järsemat tõusu, mida ebakindlamal pinnal ja mida pikemalt pead võtma seda rohkem saad asjast aru miks nad head on. kruusarallil ja asfaldil aitab ka käe asendit muutes käsi paremini puhata.

Postitatud: 14. 04. 2003. 21:15
Postitas Corrosion
Järsemat tõusu võttes oleksid sarved viimased asjad mida kasutada. Tavaliselt, kui on väga järsk tõus, ollakse püsti asendis rattal ja oleks üsna mõeldamatu käsi sarvedel hoida, sest käsi pidemetel hoides saab ratast paremini juhtida. :)

Postitatud: 14. 04. 2003. 21:24
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Järsemat tõusu võttes oleksid sarved viimased asjad mida kasutada. Tavaliselt, kui on väga järsk tõus, ollakse püsti asendis rattal ja oleks üsna mõeldamatu käsi sarvedel hoida, sest käsi pidemetel hoides saab ratast paremini juhtida. :)
niipalju kui inimesi, niipalju arvamusi. vaata albumist Maximuse männiku pilte ja arvan et need mehed seal eliidi sõidu piltidel teavad mis teevad - Massa, Kodar, Oras, Toomas Kirsipuu ja kõik need teised mehed kelle nime ja pilti ma kokku ei oska viia.
Sama näed ka Talikrossi piltidel kus võidumehed ErikT, Simpanen , ja ka eliidi võidumees Kana rääkimata paljudest teistest osalistest sarvemehed-naised on. möödunudaastase Tallinna maratoni piltidel vähetuntud rattur nr 1 all 8)
ka vanalinna maximuse piltidel juba nimetatud kodanikud taas, enamus tegijaid neid kasutavad. huvitav miks vennad neid mõttetuid kaalu lisavaid jubinaid oma ratastele panevad :?: go figure :!:
point on selles, et kui tõused sadulas püsti siis antakse tagarattale oluliselt rohkem jõudu peale ja esiots kipub kohe üles tõusma, kallutad liiga ette - on ratast halb juhtida ja tagaratas hakkab kaapima ning ikaldus on käes. sarved aitavad viia keharaskust parasjagu ettepoole, et ratas püsiks paremini tasakaalus ja oleks paremini juhitav. ise sõitsin kogu möödunud aasta sarvedeta, sain vabalt hakkama kuid tänases harku metsas mässates oli eelist kohe tunda. kusjuures enamuse tõuse võtan istudes kerides niikaua kui suudan, vähetreenitud kodanikuna sõidaksin pikalt püsti punnitades kohe pulsi kosmosesse.

Postitatud: 14. 04. 2003. 21:53
Postitas UrmasL
Corrosion kirjutas:Järsemat tõusu võttes oleksid sarved viimased asjad mida kasutada. Tavaliselt, kui on väga järsk tõus, ollakse püsti asendis rattal ja oleks üsna mõeldamatu käsi sarvedel hoida, sest käsi pidemetel hoides saab ratast paremini juhtida. :)
Rääkides mägirattasõidust siis püsti kannatab võtta ainult neid tõuse kus on hea pidamine. Kruusarallidel annab tõuse ka püsti võtta ja seal on tehnika nagu maantesõidus. Natuke rohkem XC moodi sõitudel on kohe näha kus noored maanteepoisid tõusudel hätta jäävad. Raske rauaga kangutamine ei anna siin tulemust. Mina proovin ise teha sedasi, et kui on näha, et saan tõusust hooga üles siis kangutan püsti. Kui on keerulisemad tõusud või jalg juba pehme siis ainult istudes. Istudes tõusu võtmine eeldab mõningast harjumist ja harjutamist kuid üldiselt on see viis paljudes kohtades oluliselt ökonoomsem.

Rääkides sarvedest siis praegu sõidan ilma, kuid kohati tunnen neist puudust. Eelkõige püsti sõitmise tõusud ja kiirendused. Istumise tõusudel pole sarvega midagi teha. Hea sarv on selline nagu erik kirjeldas. Kerge võiks ta ka olla. Ritchey WCS on hea ja kerge. Carbonsarved on ilmselt kah head. Sarve puuduseks on tema omadus aegaajalt igale poole kinni jäämine. Mina ei kasuta sarve selle pärast, et mu lenks läheks liiga kitsaks. Standardlenks on 58cm, minul 55cm.

Postitatud: 15. 04. 2003. 07:19
Postitas Rom
No näed sa :) ......... asi kohe selge 8)

aga püsti tõusude võtmisest...........ma ei jõua sadulas kerides küll kuigi kaugele :(

Postitatud: 15. 04. 2003. 08:14
Postitas UrmasL
Rom kirjutas:aga püsti tõusude võtmisest...........ma ei jõua sadulas kerides küll kuigi kaugele :(
Ma räägin, et asi nõuab harjumist. Kas rakvere maratoni tõuse ka püsti võtsid? Kui on tõusul lahtised kivid ja pead pidevalt neist mööda roolima? Püsti kangutades saad ainult tagaratta kaapima ja pulsi lakke. Kerimine annab just selle efekti, et rütm jääb suht samaks kui enne tõusu, sa ei kuluta ennast liialt ja peale tõusu oled ka võimeline sõitma.

Urmas

Postitatud: 15. 04. 2003. 09:07
Postitas Mati
mina olen raudselt sarvede poolt ja tõusul kerija tüüpi. kinni pole sarvedega (veel) kordagi kuhugi jäänud. minu eelistuse üheks põhjenduseks on enda kaal. seda 80+ kg ei jaksa ma mingi nipiga püsti mäkke (nt rakvere rada) vedada. samas kasutan sarvi (täpsemalt pigem sarvede ja lenksu ristumiskohta) ka sirgel toetuspinnana. sarved tulevad vähemalt mul kasuks ka spurdil.

ennast kiitmata võin väita, et võistlustel suudan tõusudel kerides sõita mööda enamatest püsti kangutajatest, kui nemad minust. saan aru osade kangutajate arvamusest, et kerimine on "aeglane", kuna sellisena see ju tihti ka tõusu alguses tõesti tundub. tõusu lõpus aga on kangutajatel silme eest juba nii must või jalg maas, et enam ei jõua neid kerijaid ja nende edukust jälgida. :lol:

kokkuvõttes soovitan sarved ära proovida. ei maksa teised kah suurt midagi. kui ei proovi võibki heietama jääda.

Postitatud: 15. 04. 2003. 09:59
Postitas west
võib olla ma panen mööda, aga kui inimene normaalselt seisab ja käed vabalt ripuvad, siis on peopesad suunatud keha poole, mitte selja taha, sellest tulenevalt peaks sarvedest kinni hoidmine olema käele loomulikum kui sirgest lenksust. järelikult peaks käsi ka siis tiba puhkama, ikkagi nagu normaalne asend? või kuidas?

Postitatud: 15. 04. 2003. 09:59
Postitas mart
Corrosion kirjutas: Mina ei kasuta sarve selle pärast, et mu lenks läheks liiga kitsaks. Standardlenks on 58cm, minul 55cm.
Sarvedel on kaks kinnitus liiki. Ühed käivad lenksu ümber (sinu näide), teised lenksu sisse. Teisel juhul võtad lenksul otsaaugud lahti, lükkad sarvekinnituse sisse ja pood kuuskandiga kinni. vt
http://www.bikepro.com/products/barends ... nswer.html

Postitatud: 15. 04. 2003. 10:12
Postitas mart
west kirjutas:sellest tulenevalt peaks sarvedest kinni hoidmine olema käele loomulikum kui sirgest lenksust.
Nii sarved , kui ka SIRGE lenks on MTB eesmärgist pühendatud abinõu. Mõlemad on inimese käte hoiuks ebaloomulikud.

Postitatud: 15. 04. 2003. 10:32
Postitas west
mart kirjutas:.
Mõlemad on inimese käte hoiuks ebaloomulikud[/quote]

kui nad mõlemad ebaloomulikud on, miks siis räägitakse anatoomiliselt sobivast lenksust? :?: see selleks.

ise kasutan sarvi ning olen rahul, sest päris hea on kui sul on võimalus valida kuidas käsi hoida ja ma võin jälle eksida kui arvan, eks need sarved selle pärst leiutatud ongi,et oleks valikuvõimalus.
ainult ühest ei saa ma aru, nimelt sarvede suuna nurgast. Mõnedel on suunatud otse ette, mõnedel aga otse taevasse :?:

Postitatud: 15. 04. 2003. 10:40
Postitas Ruve
Taevasse suunavad tavaliselt need kellel selg ei paindu(pensionärid),või need kes ei soovigi kiirusele rõhuda(matkajad).

Otse ette on minu arust veidi ebamugav,vähemalt siis,kui sarved on ainult lühikesed jupid,sest käed kipuvad õige koha pealt maha libisema.Kui sarve otsad keeravad kergelt sissepoole,siis otse ette suunates(horisontaalselt) jäävad randmed lenksule puhkama...umbes sama,mis eraldistardi lenks,kuigi siiski mitte nii mugav! 8)

Postitatud: 15. 04. 2003. 13:08
Postitas Rom
sellest kõverusest, millest Ruve seletas, tunneb puudust siis kui tahad käsi puhata.Kui sarv on sirge siis on rannet ebamugav lenksule toetada,nii et peaks olema kergelt sissepoole kõver.
Kuna endal on sirged siis tekib pikema sõidu ajal alati mõte et kas on võimalik mingisugune randmetoetus raam nagu maantekal keskele lenksu külge aretada, mõte tuli üldse sellest et eelmine aasta nägin TEC-i etapil üht tegelast kel oli midagi säärast lenksude peal kuigi võistluste ajal minumeelest väääga mittevajalik asi.

Postitatud: 15. 04. 2003. 13:15
Postitas tarmo
mart kirjutas:.
Mõlemad on inimese käte hoiuks ebaloomulikud.
ainult ühest ei saa ma aru, nimelt sarvede suuna nurgast. Mõnedel on suunatud otse ette, mõnedel aga otse taevasse :?:[/quote]

sarvede õigeks asendiks loetakse seda kui nad on lenksu küljes sama nurga all mis stem. sarved on ette nähtud ikkagi ratturi abistamisel tõusudel ja sellise nurga all sarvedest haarates on jõud rakendatud kõige efektiivsemalt. sarvede kasutamine maratonidel käte puhkamisvahendine on nende sarvede lisaväärtus, mitte otsene eesmärk.

Sarved

Postitatud: 15. 04. 2003. 14:06
Postitas Alvaro
Pole küll midagi revolutsioonilist öelda, aga võtaks ikkagi sõna.

Sellest ei saa küll aru, et miks peaks sarvede nurk olema sama lenksupikendusega. Mul on stem tagurpidi keeratud ning selle teooria järgi peaksid sarved olema paralleelsed maapinnaga. Võimatu, nii ei saa nendega sõita. Optimaalne on ikka mingise 10-15 kraadise surga all. Teooria järgi sellise nurga all, et kui sadulast püsti, oleksid sarved ca 100 kraadise nurga all käevarre suunast (proovi järgi, käsi hoiab loomikus asendis just niimoodi sirget asja käes).

Mina olen tõenäoliselt üldse kõige suurem sarvede kasutaja. Sõidan ca 80% trenni (st tuttavad rajad) ajast käed sarvedel üht või tesit moodi. Sirgetel lihtsalt puhkavad seal, peopesa lenksul ja sõrmed sarvedel. Ja tõududel võtan isegi kerides sarvedest kinni. See on lihtsalt harjumus. Käsi ära võtma peab neilt eelkõige käigu vahetamiseks.........

Postitatud: 15. 04. 2003. 15:38
Postitas UrmasL
mart kirjutas: Sarvedel on kaks kinnitus liiki. Ühed käivad lenksu ümber (sinu näide), teised lenksu sisse. Teisel juhul võtad lenksul otsaaugud lahti, lükkad sarvekinnituse sisse ja pood kuuskandiga kinni. vt
http://www.bikepro.com/products/barends ... nswer.html
Mnjahh :) Need sarved kaaluvad rohkem kui minu lenks. Ja ilmselt ei kannataks mu lenks selliseid sarvesid välja kah. Ritchey WCS lenks on selleks liiga kergest ja õhukesest alumiiniumist. Keeraksin lenksu otsa lõhki nagu Tammasseri raua :D Ritchey ise soovitab WCS lanksule ainult WCS sarvi panna.

Urmas

Postitatud: 21. 05. 2003. 13:42
Postitas Andrus K
omaltpoolt lisaksin, et sarved peaksid ka karedad olema. Mul on liiga siledad ja kui on hull laskumine, siis kardan, et käed põruvad lahti, kui esiratas takistust kohtab. Seetõttu sai Veloplussist mingig kummivoolikud ostetud, mis sarvede peale tõmbamiseks mõeldud. Juba parem. Ja pehmem ka pisut

Postitatud: 21. 05. 2003. 14:35
Postitas charlie
sarvedega meenub üks tobe-naljakas lugu...sai paari aasta eest enne rattamaratoni maanteel bike-ga sõidetud. kes grupis sõitnud, teab et seal tuleb teinekord päris külg-külje kõrval sõita. nii juhtuski et ühel hetkel olid mu ratta sarved sõbra ratta sarvedega pahuksis. oh jamakest oli see, et kiirust üle 30-ne ja sarved ei tule enam lahti. peale pusimist lõpuks tulid lahti ja egas kukkuminegi enam kaugele jäänud...kuid sarved on seniajani peal ja üks maastikuratas pole mingi maasitkuratas ilma sarvedeta..nagu i-täht ilma täpita.

Postitatud: 21. 05. 2003. 14:48
Postitas N
viimased 3a ilma sarvedeta. Nüüd krudisin enne mulki jälle peale. Kasutasin suht vähe - kruusal grupis sõites ei tahaks hetkeksi lasta kontrollil pidurite üle kaduda. Mehed, kes diagonaalis pohhuilt läbi grupi noolivad ei innusta sarvedele toetama.

Minu Humble arvamus: Maanteel ja tõusudel on sarved asendamatud, metsas radasid otsides vms absoluutsed riskiallikad ja ebavajalikud. Mujal on maitse asi.

Postitatud: 22. 05. 2003. 11:57
Postitas UrmasL
muaddib kirjutas:omaltpoolt lisaksin, et sarved peaksid ka karedad olema. Mul on liiga siledad ja kui on hull laskumine, siis kardan, et käed põruvad lahti, kui esiratas takistust kohtab.
Kes siis laskumistel sarvedest hoiab? Karm värk....

Postitatud: 22. 05. 2003. 12:12
Postitas Andrus K
mnjah, märkasin ka ise oma eelmises kommis seda ebakõla :oops: , aga ei viitsinud parandada. Muidugi ei hoia ma laskumistel sarvedest, kui siis vaid roadi puhul. Siiski, mõtte jätaks samaks, et sarved on poest ostetuna siledad ja seega ei paku just ülemäära tuge.

Võimalik, et on ka mingid kallimad mudelid olemas, kus kohe algul kummikirme vms. peal :?:

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:15
Postitas Ereliukas
Eks see libedus vist ikka individuaalne probleem - olen kogu aeg kasutanud siledaid sarvi ja pole nagu täheldanud käte libisemist ja lahti tulemist.

Postitatud: 07. 09. 2003. 11:16
Postitas madiz
ise kasutan selliseid merida sarvi
:roll:
pealt matt, ainult suuremale käele ei istu päris hästi, võib olla osade jaoks veidi lühike

Re: Sarved

Postitatud: 07. 09. 2003. 11:38
Postitas gigabit
Rom seal päris alguses kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
Uue rattaga sõitsin ilma sarvedeta paar kuud, põhiliselt maanteed. Oli ikka suht harjumatu, kuna varem sarvedega ainult sõitnud, siis väsisid käed pika tee peal ära küll.
Tuli sis mõte korralikud mugavad sarved osta.. otsisin mis ma otsisin, proovisin erinevaid, mis ma proovisin.. paremaid ei leidnud kui Authorite Ergobar sarved...
Tõeliselt mugavad, pole hullu, et käsi libiseks, sarv on käes mugav ning käe kuju järgi...
http://www.author.ee/main2/lisavarustus.htm?id=83152004
Isiklik hinnang: Hind on sarve väärt.

Re: Sarved

Postitatud: 07. 09. 2003. 13:22
Postitas KristjanS
seal päris alguses kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
hea sarv on kerge,mugav,lühike ja mati pinnaga :wink:

Postitatud: 05. 07. 2004. 21:36
Postitas Jack
Ma sõidan ilma sarvedeta. Kruusal ei julge kasutada, kui oled kellegi tagakummis kinni. Mäkketõusul kannan niipalju kui võimalik raskust tagarattale, lisaks saab ka tõusul käiku vahetada. Varem sõitsin sarvedega.

Postitatud: 05. 07. 2004. 22:52
Postitas ares
Mina sõidan sarvedega ja selliste natuke pikemate ja korralikult sissepoole kaardu, palju asendeid mis kätele võtta ja samas piisavalt kumerad ,et kusagile taha ei jää, pigem aitavad seda vältida. Nimi on ammu maha kulund ja sarved näevad välja nagu peale tuumasõda :p

Postitatud: 06. 07. 2004. 07:52
Postitas Gunnar
Eelmisel rattal kasutasin, aga praegasele pole külge kruvinud ja ei tunne puudust. Piinates venna ratast hiljuti avastasin, et ei oskagi nendega enam suurt midagi peale hakata. Igatahes on sarvede puudumine mind paaril korral aidanud.

Postitatud: 06. 07. 2004. 09:19
Postitas tommionu
Andrus K kirjutas:omaltpoolt lisaksin, et sarved peaksid ka karedad olema. Mul on liiga siledad ja kui on hull laskumine, siis kardan, et käed põruvad lahti, kui esiratas takistust kohtab. Seetõttu sai Veloplussist mingig kummivoolikud ostetud, mis sarvede peale tõmbamiseks mõeldud. Juba parem. Ja pehmem ka pisut
lisan veel, et need on ka selle jaoks, et külmemal ajal peopesas puhas metall ei oleks - külmatundlikele ...

ise kasutan sarvi ja ilma ei kujuta eriti ette kuidas ma sõidetud saaks ... pikemad ja raskemad (viimasel authori sõidul sai enamuse aja lenksust kinni hoitud ja mudaga võideldud) distantsid väsitavad käed ära - ja siis kui vahepeal on siledamad lõigud, siis saan asendit muutes kätel lasta puhata ...

Postitatud: 19. 05. 2005. 21:02
Postitas DH_feaver_Beast
mina teen ntx nii, et m2est ylesse pumbates, kui taga ratas hakkab "libisema", siis kallutan keha raskuse taha ja olen ikka pysti.. :)
viskab kyll esi ratta k6rgustesse vahel, kuid niipalju mul tasakaalu on, et esiratta maandudes saan ma tasakaalu tagasi ja t6usu j2tkata uuesti tagarattasse minnes.

sarvi ei oma muidu..

keharaskuse taha kallutamine annab siis selles m6ttes juurde, et kumm saab rohkem raskust endale peale ja t2nu sellele haakub muster paremini. :)

ma parem ei targuta enam, eurolaulik hakkas.

Postitatud: 20. 05. 2005. 01:09
Postitas reimers66
kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul :D kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi

Postitatud: 20. 05. 2005. 06:54
Postitas Alvaro
Kahjuks pole pilti näidata, aga just eile jäi üks ratas silma, millel:
olid sarved püsti keeratud ca 60 kraadise nurga all. Ah et ei ole midagi imelikku? Oled isegi näinud tatikate rattaid, millel sarved lausa 90 kraadi taevasse vaatavad? Õige - aga selle ratta seljas istus meetserahvas ja 60 kraadi olid need keeratud mitte sõidusuunas, vaid sõitja poole :shock:
Mis inimestel ikka peas liigub?

Postitatud: 20. 05. 2005. 08:04
Postitas Andrus K
miks tavainimene endale bike, mitte linnaratta ostab, on eestile omane kiiks. Saadakse kusagilt laadalt 2000 krooniga mingi asi aga juba esimestel sõitudel hakatakse ilmselt puudust tundma püstisemast ja mugavamast sõuduasendist. Siin tulevadki appi juba klassikaks saanud pikad roosad püstised sarved :P

Postitatud: 20. 05. 2005. 08:09
Postitas monkeybiker
Yey, ahv-rattur jälle tagasi sadulas ja tagumik juba suht punane sadula nühkimisest. Aga asjast kah.
Üle 45 kraadise nurga all olevaid sarvi liigub palju ringi (enamus on monteeritud 1,5-2k maksvatele ratastele) aga 90kraadise nurga all olevate sarvedega samasse kategooriasse lähevad säästu-/maksimarketis müüdavad sarved, mille kuju ja grip on alla igasugust arvestust ja ületab disainilt vahest nii mõnegi ratturi metsikumaid fantaasiaid.
Sarvedega olen sõitnud alates ajast, millal MTB'ga tegelema hakkasin. Pikemat sirget lastes on hea kätt puhata ja õhutada. Aga jah, õnnetusi on ka tänu sarvedele juhtunud. Kõige hullem pauk juhtus siis, kui mööda kruusa lastes jäi sarv puuoksa taha kinni ja üle lenksade lendasin ja seljaga vastu suurt kivi. Tükk aega sai taevast vahtida ja omaette sarvede kasulikkuse ja kahjulikkuse tasakaalu üle arutada. Igastahes sõidan nüüd sarvedega edasi, sest matsu võib ka muu asja pärast panna. Enamus kukkumisi tuleb ikka enda ülehindamisest või hoolimatusest :S
Kokkuvõtteks - maitse asi, nagu õlu, naised ja autod ja õlu (tõsiselt).

Postitatud: 20. 05. 2005. 10:10
Postitas UrmasL
reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul :D kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.

Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.

Postitatud: 20. 05. 2005. 10:23
Postitas maxspeed
UrmasL kirjutas:
reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul :D kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.

Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.
täna on siis sarvede päev... :D lisaks omaltpoolt, et ühel korral kui üle lenksu käisin, oli sarv just see, mis minu kämblaluu pooleks murdis :cry:
kui sarvi poleks olnud, oleks sellest pääsenud... aga oleks on oleks.

Postitatud: 20. 05. 2005. 14:19
Postitas reimers66
UrmasL kirjutas:
reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul :D kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.

Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.
WCS lenks on tõesti üliõhuke ega kannata kukkumisi :!: tuttav murdis samamoodi WCS lenksu ära tänu sarvele ! WCS asjadel on ette antud ju nm et kui kõvasti võib pingutada! samas kui on nii õhuke lenksutoru siis tuleks juba kasutada lenksu otstes punne !

Postitatud: 20. 05. 2005. 16:25
Postitas mmz
mul on authori ergobar sarved - http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=83152004 hetkel vist juba teist aastat ja väga rahul nendega. Olen harjunud sõitma nii et ühe käega hoian sarvest ja teise käega lenksust kinni, pikematel sõitudel muidugi ainult sarvedest.. minumeelest väga mugav asi. Need sarved sobivad kätte nagu valatult mida ei saa öelda mu eelmiste täiesti ümarate sarvede kohta.

Postitatud: 20. 05. 2005. 16:50
Postitas Pierre
monkeybiker kirjutas:Üle 45 kraadise nurga all olevaid sarvi liigub palju ringi (enamus on monteeritud 1,5-2k maksvatele ratastele) aga 90kraadise nurga all olevate sarvedega samasse kategooriasse lähevad säästu-/maksimarketis müüdavad sarved, mille kuju ja grip on alla igasugust arvestust ja ületab disainilt vahest nii mõnegi ratturi metsikumaid fantaasiaid....
Enamik (loe: 87%) sarvedest st. nende asenditest on reguleeritavad. Nii ei saa ka tekkida varianti kus "sõidan sest nii oli".
8)

"ja kuna nii oli siis nii peab"

ergobar

Postitatud: 21. 05. 2005. 19:50
Postitas Ann Tenn
ergobarid maksavad 350 raha, aga on nii mugavad, et ma olen neid ostnud juba 3 paari :wink:

Postitatud: 23. 05. 2005. 10:50
Postitas Aaren
Minu matkarattal on sarved pikematel otstel käte puhkeasendiks, kuigi pean tunnistama ,et kasutan neid suhteliselt harva. Sarvedel olevate jälgede põhjal otsustades usun siiski, et korra, kui tegin rattaga lennuharjutusi, päästsid sarved kogu selle kallivõitu luksuskraami, mis lenksu külles kinni.

Re: ergobar

Postitatud: 23. 05. 2005. 13:17
Postitas leinz
Ann Tenn kirjutas:ergobarid maksavad 350 raha, aga on nii mugavad, et ma olen neid ostnud juba 3 paari :wink:
Mugavad on nad tõesti, kuid mina lähen muretsen varsti alles teise paari. Esimesest paarist on ainult üks sarv alles :lol: . Nimelt jäi eelmine sügis parempoolne sarv teise ratta peegli külge ning kogu kokkupõrge maa ja ratta vahel kandis vasak sarv (minu toru otsa kinnitatud peegel sarve kõrval jäi isegi terveks)

Postitatud: 09. 06. 2005. 22:21
Postitas superior
Sarvedega ikka käed puhkavad ja mina ilma sarvedetta ei suuda sõita. Lihtsalt ei suuda.

Postitatud: 25. 10. 2007. 11:23
Postitas mart
Kas keegi juba kasutab neid spessu sarvi - P1 OVERENDZ
Injection molded nylon composite construction with soft rubber grip surface. ja mis nonde kaal on?
http://www.zzk.lv/lat/produkti/rezerves_dalas/?cat=134

Postitatud: 25. 10. 2007. 11:28
Postitas veiko
See teema annab Sulle ehk vastuse
viewtopic.php?t=19796

Postitatud: 25. 10. 2007. 11:34
Postitas mart
veiko kirjutas:See teema annab Sulle ehk vastuse
viewtopic.php?t=19796
Kahjuks ei anna, kuna seal jutt kallimast st C1mudelist, mind huvitavad vaesemehe st P1 muljed :roll: