1. leht 1-st

Fox F-seeria vs Marzocchi XC 700 (vs mõni Pace?)

Postitatud: 09. 10. 2006. 09:14
Postitas Villem T
XC rattale uut amorti tarvis, kuna tundub et vana (2000 a Marzocchi Z3 Flylight 100) pole enam nii jäik (väändele) kui võiks. Peaks olema jäik ja mitte liiga raske, 100 mm käiguga (või rohkem kui on reguleeritav käik). Tööle hakkaks ta paaris Fox RP3 tagaamordiga.

Ilusad (raamiga ühte värvi) valgete pükstega Fox F-seeria ja Marzocchi XC 700 on muidugi järgmise aasta teema, aga äkki on mingeid arvamusi eelnevatele mudelitele / tuttavatele tehnoloogiatele tuginedes? Kuidas on lood jäikusega, platformiga jne? Kumba eelistama peaks ja miks?

Või kui otsida midagi eksootilisemat nt Pace'ilt, siis kuidas nende omadused on ja millist mudelit sealt peaks tahtma? Kuidas töökindlusega?

Postitatud: 09. 10. 2006. 16:42
Postitas matukas
Kuna mina olen veendunud Fox-i fänn, siis võin ainult positiivseid noote tolle suunas välja puhuda :)
Seda, kas Eesti oludes on vaja 80 v 100 mm käiguga amorti, oleneb ratta kasutusalast. Ise olen oma F80X 2005 mudeliga mõned üksikud korrad 80 mm praktiliselt lõpuni ära kasutanud. Ja seda peamiselt Lõuna-Eestis. Kuid Estonian Cup võistlustel käies ei näe põhjust üle 80 mm minna. Kui oled nikerdaja ja tehnilisema armastaja ja mitte eriti kaalufriik, siis pakuks, et Fox-ile on vähe vastaseid. Kui tahad kerget ja head amorti, pead ostma kerge amordi ja hea amordi :)

Postitatud: 09. 10. 2006. 16:55
Postitas Villem T
Tagaamordi (tegelikult küll tagaratta) käik on 4", ei tahaks ette vähem. Ja ma ei sõida ainult Eestis, sellepärast me veid muretsen tolle F-seeria (kui Foxi kõige kergema) jäikuse ja tugevuse pärast.

Postitatud: 09. 10. 2006. 20:21
Postitas matukas
Ma ei tea kui hinnatundlik Sul see kahvli teema on aga veel jäigemad on juba 36 mm püstakutega. Hea seeria on neil TALAS. Saad käiku vastavalt vajadusele regullida. Sellele pakutakse samuti TerraLogicut. Kuna pole teiste tootjate amorte (korralikke) proovinud, siis ei oska võrdlusi teha. Isiklik tunnetus ütleb, et kahvel on mul hetkel jäigem kui 100% DTSwiss esijooks (Onyx+Alpine3+pöid). Seda XC700 vaadates ei meeldinud need nikeldatud püstakud. Aste järgmistel tundus olevat juba sama kate, mida Fox kõikidel kahvlitel kasutab.

Postitatud: 10. 10. 2006. 09:08
Postitas Villem T
36 mm läheb juba liiale, ma vaatasin seda 32 mm valikut ja F-seerial oli ainult XC juude kirjutatud (teistel ka AM ja osadel FR lisaks), aga kui on ainult kaaluvahe eks siis ole ok.

Pace'iga pole kellelgi kogemust? Pakutakse RC41-C-type'i, aga ma veits vajaks julgustust...

Postitatud: 10. 10. 2006. 12:08
Postitas Villem T
Ma seda töökindlust ja vastupidavust nende Pace'ide juures muretsengi - et kas on nagu inglise autodega et kui hommikul õlilaiku maas ei ole siis see tähendab et õli on otsas.

Postitatud: 13. 10. 2006. 15:30
Postitas Villem T
Kona DH tiimi mehhaanik jagas mulle oma (piiratud) kogemusi XC kahvlite osas:
Marzochi - heavy, reliable, works well when tuned.
Fox - not so heavy, work well with not fiddling, reliable.
Rock Shox - light, dont work so good, flexy, constant tuning needed.

Pace'i kohta info puudus. Vähesed inglased kellega hiljuti vestelnud olen, teadsid et arvustused on neil head. Samas mingis foorumiarvustuses keegi jälle sajatas keskaegse tehnoloogia teemal midagi stiilis "primitiivsemat amorti ei ole"...

Postitatud: 13. 10. 2006. 17:21
Postitas matukas
konakona kirjutas:Kona DH tiimi mehhaanik jagas mulle oma (piiratud) kogemusi XC kahvlite osas:
Marzochi - heavy, reliable, works well when tuned.
Fox - not so heavy, work well with not fiddling, reliable.
Rock Shox - light, dont work so good, flexy, constant tuning needed.
Siis on ju lihtne valida. Kes viitsiks seadistamisega aega kulutada. Sõitma peab aga mitte amorti pidevalt tuunima. Mina sättisin oma Fox-i 'reboundi' Harku metsas juurikate vahel ühe korra ära, TerraLogic klapp on ka standardasendis ning muud pole teinud, kui aeg-ajalt 'air-spring' rõhku kontrollinud. Kogu ooper.

Postitatud: 13. 10. 2006. 19:39
Postitas Villem T
Ses mõttes on lihtne jah, et RockShoxi vastu olen ma millegipärast seljaajust alates, võib-olla asjata.

Ses mõttes ei ole lihtne, et amordi häälestamine mind ei heiduta, Fox on suht kallis ja Pace'i karbonpüksid ja kiidetud jäikus-kergus ahvatlevad...

Samas 07 kraami saadavuseni on veel mõned nädalad aega ja jõuab veel otsustada, siis ümber mõelda jne x3.

Siinse foorumi Pace'i kogemused tunduvad piirduvat internetist piltide vaatamisega, see ka palju ei aita.

See Terralogic on mingi inertsklapi teema? Kuidas ta droppides toimib, kui alt lööki ei tule? Maandud kõvale kahvlile? Või on ootamatult kõvadeks laksudeks eraldi klapp? Sellest õnnestub vändates ka läbi vajutada?

Postitatud: 16. 10. 2006. 10:37
Postitas Villem T
Marzocchi võitis!

Uus amort tellitud. Hind oli muidugi kõige olulisem argument. (Minu jaoks) lihtne saadavus, aga ka see et teda niiväga hoidma ei pea olid ka väga olulised. Ja et kui peaks vaja minema, on Eestis ametlik hooldaja olemas. Ja soovi korral pikem käik. Ja nikeldatud torud olla libedamad ja vastupidavamad jne..