actionsports pakub soodsalt (ca 2200 eek) antud mudelit ning alustuseks oleks super kui saaksin vastused sellistele küsimustele:
1) kas vahetus praeguselt rockshox j1 2006 kahvlilt marzocchile on üldse seda väärt ehk siis kas viimane on oluliselt parem kui j1? kaaluvõit tuleks ca 350 g, aga huvitaks just sõiduomaduste pool ja vastupidavus
2) praegusel kahvlil seadistamisvõimalused sisuliselt puuduvad (üks nupp on, aga tuntavalt midagi ei muutu). äkki mõni mx comp omanik oskab öelda, kuidas sellega lood on?
3) kas tuleks tähelepanu pöörata ka sellele, et uuel amordil oleks käik 5 mm pikem? on see vahe üldse kuidagi märgatav?
sõidan peamiselt tartu kandi mäekestel (xc), linnas igapäevaselt (mõned trepid, väiksemad hüpped) ja tahaks sel aastal mõnel elionil ka ära käia.
Marzocchi MX Comp 2006
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Marzocchi MX Comp 2006
1) ma usun küll, et töötab paremini (ise oman mx comp eta 2006't, kahjuks ei ole veel jõudnud sellega sõitmas käia), kaaluvõit on ka märgatav, töökindlus peaks olema suhteliselt hea- väga lihtsa ehitusega amort (harilikult geniaalsed lahendused ongi lihtsad), kuulnud olen vaid head igatahessiim_s kirjutas: 1) kas vahetus praeguselt rockshox j1 2006 kahvlilt marzocchile on üldse seda väärt ehk siis kas viimane on oluliselt parem kui j1? kaaluvõit tuleks ca 350 g, aga huvitaks just sõiduomaduste pool ja vastupidavus
2) praegusel kahvlil seadistamisvõimalused sisuliselt puuduvad (üks nupp on, aga tuntavalt midagi ei muutu). äkki mõni mx comp omanik oskab öelda, kuidas sellega lood on?
3) kas tuleks tähelepanu pöörata ka sellele, et uuel amordil oleks käik 5 mm pikem? on see vahe üldse kuidagi märgatav?
2) tagasilöögi kiirust saab reguleerida pika pulgaga (vaja läheb ka võtit nr 21 (padruniga oleks parem lahti keerata))
rõhuga saab seadistada jäikust (vaja amordipumpa, parem oleks madale rõhule mõeldud pump, saab rõhku täpsemalt mõõta)
3) ratta esiosa võib tõusta ja ratta geomeetria muutuda, muutuvad sõiduomadused, võimalik et tunnetus on teine