1. leht 1-st

pedaalid

Postitatud: 28. 03. 2007. 15:34
Postitas kuussada
no kumba siis võtta, kas
CrankBrothers Candy SL või TIME Atac XS
või siis miks mitte Atac XE?

kas keegi teab?
vaevalt küll et keegi mõlemiga korraga sõidab aga mis te arvate?

Postitatud: 28. 03. 2007. 19:20
Postitas mulkago
Mina valisin Time pedaalid, tunduvad vastupidavamad välimuselt :roll:

Postitatud: 28. 03. 2007. 20:18
Postitas madiz
Mina prooviks hoopis uued Shimano XTR'i pedaalid ära (uute Time'de kohta olen kuulnud pigem halba, samas uute Shimanode kohta üldiselt head, ise olen
pikemat aega SPD pedaale kasutanud, Candyde kohta arvamus puudub )

Postitatud: 28. 03. 2007. 20:28
Postitas Mati
madiz kirjutas:...uute Time'de kohta olen kuulnud pigem halba, ..., ise olen pikemat aega SPD pedaale kasutanud...
ah mis plämad siis niisama. mul Time Atac XS kolm hooaega toiminud tips-tops!

Postitatud: 28. 03. 2007. 20:48
Postitas veiko
Mudas ja lumes on visplid ikkagi üleprahi. Ma valiks kas need 940.- maksvad pedaalid (kaal sama mis Sinu soovitutel, kuid raha jääb liikudeks ka ;)) või need 200.-kallimad (tiba kergemad). Ilma selle raamita seal ümber saad jala kiiremini kinni, tõenäosus 50% suurem :). Kokkuvõtteks: Igaüks kiidab seda, millega sõidab.

Postitatud: 28. 03. 2007. 21:12
Postitas madiz
varasem pedaalide teema

veikole küsimus:
Kuidas visplite ja kingade ning klotside kulumisega olukord on ? (Varasemast teemast võib välja lugeda kiiret kulumist)

Timede kohta huvitaks tugevus- kuidas uued kokkupuudetele (kändude ja kividega) reageerivad ?

Postitatud: 28. 03. 2007. 21:12
Postitas erikr
veiko kirjutas: Kokkuvõtteks: Igaüks kiidab seda, millega sõidab.
jah, kui õnnestub saada uued või vähekasutatud vana malli time atacid siis ära pikalt mõtle.
Positiivset olen kuulnud ka LOOK 4x4 kohta.

Postitatud: 28. 03. 2007. 21:32
Postitas Mati
madiz kirjutas:...Timede kohta huvitaks tugevus- kuidas uued kokkupuudetele (kändude ja kividega) reageerivad ?
Minu Time'd on kohtunud Eesti paekiviga, betoonäärekiviga, Soome graniidiga ning mõlema maa männi- jne juurikatega ... and still kickin' ass.
Aga otse loomulikult kiidab igaüks seda, mille osas (hea) kogemus olemas :!:

Erikr viidatud vanemat (head) mudelit soovitan nillida eelkõige Ebay'st.

Postitatud: 28. 03. 2007. 21:42
Postitas veiko
madiz kirjutas: veikole küsimus:
Kuidas visplite ja kingade ning klotside kulumisega olukord on ? (Varasemast teemast võib välja lugeda kiiret kulumist)
Polnud kunagi vaadanud, tegin seda nüüd. Kaks hooaega sõidetud ja klots peab siiani (vajadusel saab ju need välja vahetada), kulumist on näha ainult klotsi alumises (kannapoolses) servas (üleval pole mindagi näha), seal on pedaali serva kujuline ümar soon. Tundub, et see on tekkinud sinna suht kiirelt ja ilmselt püsinud sellisena stabiilselt. Eks palju sõltub ka talla mustrist, kuid loogiliselt võttes ei saa tald lõpmatuseni kuluda. Ainult seni, kuni pedaal on omale meeldiva tööasendi sisse kulutanud. Tundub suht mõtetu hirm olema?!

Postitatud: 28. 03. 2007. 22:06
Postitas madiz
veiko kirjutas: Tundub suht mõtetu hirm olema?!
Paistab tõesti sedaviisi.

Postitatud: 29. 03. 2007. 08:02
Postitas Aare
erikr kirjutas:
veiko kirjutas: Kokkuvõtteks: Igaüks kiidab seda, millega sõidab.
jah, kui õnnestub saada uued või vähekasutatud vana malli time atacid siis ära pikalt mõtle.
Positiivset olen kuulnud ka LOOK 4x4 kohta.
LOOK 4X4 on eelmisel hooajal nii mõnedki võllid pooleks astutud (blogi Art näiteks).
Time XS kasutajatelt pole negatiivset tagasisidet kuulnud. Sõidan ka ise kolmandat hooaega XS -ga ning ainult positiivsed kogemused. Töötab ideaalselt ka poris ja on siiani kannatanud ka lööke kivide poolt.

Postitatud: 29. 03. 2007. 08:21
Postitas kuussada
ja mitte keegi ei oska sõnakestki öelda CrankBrothersi pedaali kohta? ma mõtlen just Candyt (SL), mitte eggbeatereid

Postitatud: 29. 03. 2007. 09:27
Postitas Aare
kuussada kirjutas:ja mitte keegi ei oska sõnakestki öelda CrankBrothersi pedaali kohta? ma mõtlen just Candyt (SL), mitte eggbeatereid
Proovi ise esimesena ära - saad hiljem teistele kogemusi jagada :wink:

Postitatud: 29. 03. 2007. 10:32
Postitas Villem T
Candy on (nagu Maci läpakaski) väga ilus, oskan öelda.

Postitatud: 29. 03. 2007. 11:24
Postitas Loom
Minul on Candy SL olnud 3 hooaega ja olen väga rahul. Klotsid on siiamaani samad ja mingeid probleeme pole olnud.

Postitatud: 29. 03. 2007. 12:00
Postitas UrmasL
kuussada kirjutas:ja mitte keegi ei oska sõnakestki öelda CrankBrothersi pedaali kohta? ma mõtlen just Candyt (SL), mitte eggbeatereid
Candy kohta ei tea, aga eggbeateritega olen sõitnud sellest ajast kui neid tootma hakati. Vist 2002 aastast alates. Kestsid väga hästi. Cleatid kulusid vbl veidi kiiremini kui oleks tahtnud. Umbes 2005 andis ühe pedaali laager saba ja pedaal jooksis võllilt maha. Ostsin netist rebuild kit'i ja siiani kasutusel talverattal. Vahepeal kasutasin ka uuemat SL mudelit (määritav mehhanism). Uuele hooajale lähen vastu Look4x4 pedaaliga.

Ahjaa, eggbeater sööb veidi kinga talda. Netis pakutaks isegi spets plaate cleati alla selle vältimiseks. Samas söövad veidi talda ka Time pedaalid.

Postitatud: 29. 03. 2007. 12:03
Postitas Mati
UrmasL kirjutas:...Samas söövad veidi talda ka Time pedaalid.
Kinnitan seda väidet, kuid ei midagi drastilist. Pigem meenutab see muljumist kui "söömist".

Postitatud: 29. 03. 2007. 21:30
Postitas Melka
Ise kasutasin nyyd talvel esimest korda Eggbeater C pedaale ja jäin väga rahule. Saksast tellisime kambaga ja maksid ainult 48 eurot, sellise hinnaga tasub juba proovida.

Postitatud: 09. 04. 2007. 21:10
Postitas m6mm
kuussada kirjutas:ja mitte keegi ei oska sõnakestki öelda CrankBrothersi pedaali kohta? ma mõtlen just Candyt (SL), mitte eggbeatereid
Mul on linnarattal candyd, metsarattal eggbeaterid. Võrdluses on visplid etemad, samas lai raam võimaldab ka niisama ketsiga sõita ja ehk ei söö niipalju kingi (või minu Diadorad visplitele lihtsalt ei maitse). Mudas sõitmise koha pealt pole ma pidanud pooleteise aasta jooksul kordagi taldu puhtaks klopsima selleks, et pedaal haakuks. Ehk et kui sa tead, milleks sul seda raami sinna vispli ümber vaja on, siis lase käia :)

Postitatud: 23. 04. 2007. 19:45
Postitas Mati
veiko kirjutas:
madiz kirjutas: veikole küsimus:
Kuidas visplite ja kingade ning klotside kulumisega olukord on ? (Varasemast teemast võib välja lugeda kiiret kulumist)
...Kaks hooaega sõidetud ja klots peab siiani ..., kulumist on näha ainult klotsi alumises (kannapoolses) servas .... Tundub suht mõtetu hirm olema?!
Aga kui hirm ikka võimust võtab siis nüüd on lahendus olemas.

Postitatud: 09. 08. 2007. 23:07
Postitas Kuldar
uus Look´i pedaal on küll pisut Time Atac XC nägu, aga suurem toetuspind tuleb kindlasti asjale kasuks.

terasvõlliga mudeli hind paistab tulema enam kui talutav:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=21593 (alates okt.)
kui need võllid ainult kestaksid ...

Postitatud: 28. 08. 2007. 14:21
Postitas mart
Kas oskab mõni visplikasutaja kommenteerida?
If you add enough tape on the sides the shoe will be placed under a certain tension and push against the tape, combined with the friction of the sole on the tape this will decrease the 'tendency to float', it will be harder for the shoe to move from side to side.
This trick is used by a lot of pros using eggbeaters.

http://picasaweb.google.com/guslotraini ... 4329705346

Postitatud: 28. 08. 2007. 23:37
Postitas Eno
Loogiline on ju, king toetubki nendele pindadele. Ise küll pole proovinud.

Postitatud: 29. 08. 2007. 08:18
Postitas Alvaro
Eno kirjutas:Loogiline on ju, king toetubki nendele pindadele. Ise küll pole proovinud.
Miks see küll loogiline on? King ju ei toetu nendele osadele! King ühendub pedaaliga eelkõige klotsi kaudu ning kaks põhikohta, mis kokku puutuvad, on vispli kaks traati kinga põhjaga. Kui klotsi vahetükkidega kürgemaks ajada, siis ei puutu need ka eriti.
See, kas see välimine pedaali osa kingani jõuab, sõltub juba vägagi kinga ehitusest.

Postitatud: 29. 08. 2007. 08:50
Postitas Eno
Alvaro kirjutas:
Eno kirjutas:Loogiline on ju, king toetubki nendele pindadele. Ise küll pole proovinud.
Miks see küll loogiline on? King ju ei toetu nendele osadele! King ühendub pedaaliga eelkõige klotsi kaudu ning kaks põhikohta, mis kokku puutuvad, on vispli kaks traati kinga põhjaga. Kui klotsi vahetükkidega kürgemaks ajada, siis ei puutu need ka eriti.
See, kas see välimine pedaali osa kingani jõuab, sõltub juba vägagi kinga ehitusest.
On sul ikka visplid olemas? Pane king külge ja vaata talla alt - klotsil on külgedel kõrvad, mis toetuvad pedaali võllile. Mul on trennikingadel need juba üsna kulunud ja seetõttu ujub jalg pedaalil palju kergemalt. Tõsi, see teibitud osa pildil puutub ikkagi kokku vaid kinga tallaga.

Postitatud: 23. 09. 2007. 15:32
Postitas only xtr
Võib-olla ei sobiv koht aga siiski:
Kas kõigi pedaalide keere on sama (alates odavatest kuni tipuni)?

Postitatud: 23. 09. 2007. 16:05
Postitas Gunnar
Kõikide kohta raske kindel olla, aga üldjuhul küll.

Postitatud: 26. 09. 2007. 10:23
Postitas Hundu
Keermesamm on küll sama,aga tegelikult on olemas kahte võllimõõtu 1/2" ja 9/16". Seda esimest kasutatakse küll reeglina lasteratastel ja mõningatel BMX tüüpi ratastel. MTB-l ikka 9/16".