1. leht 1-st

Kust saab odavalt SID`i ?

Postitatud: 12. 05. 2003. 20:52
Postitas mtb
Kas oskab keegi öelda, kust saaks odavalt SID`i (2002-2003) :?:
Võib olla vähe kasutatud. Kas hetkel keegi netist midagi tellib :?:

Postitatud: 12. 05. 2003. 21:05
Postitas Corrosion
Miks sa seda Sidi nii väga tahad? On ka igast muid häid amorte or am I wrong?

Re: Kust saab odavalt SID`i ?

Postitatud: 12. 05. 2003. 21:22
Postitas erikr
mtb kirjutas:Kas oskab keegi öelda, kust saaks odavalt SID`i (2002-2003) :?:
Võib olla vähe kasutatud. Kas hetkel keegi netist midagi tellib :?:
usas netipoodides ilma lockoudita variandi (race vist) ehk alates 450 taala. team ja wcs on ikka ilged kirved, 600-700.
http://www.jensonusa.com/store/dept/forks.asp näe hinnad odavamadki
http://www.supergo.com/itemlist.asp?id= ... y=RockShox
hinnale otsa saatmiskulu ca 45 taala pluss 18 %eesti riigile summalt kaup pluss transa

Postitatud: 13. 05. 2003. 07:04
Postitas Rom
samas taalakurss on praegu väääga madal...

Postitatud: 13. 05. 2003. 13:33
Postitas jan
Ise sain just uue 2003-nda aasta RS Sid Race?i 4,5 kEEK-ga, mis oli maha võetud ühe upgradetud ratta pealt. Nii et poodidest tasub küsida selliseid.

Postitatud: 13. 05. 2003. 16:22
Postitas tarmo
jan kirjutas:Ise sain just uue 2003-nda aasta RS Sid Race?i 4,5 kEEK-ga, mis oli maha võetud ühe upgradetud ratta pealt. Nii et poodidest tasub küsida selliseid.
kui sid race võetakse maha upgrade?i käigus, siis tundub tegemist olevat hoopid downgrade?itud rattaga :wink:

Postitatud: 13. 05. 2003. 17:24
Postitas Ermo
.

Postitatud: 13. 05. 2003. 18:01
Postitas Corrosion
Sellisel juhul oleks arengu tulemus pankrott kui just Haigekassa peadirektor ei ole :)

Postitatud: 13. 05. 2003. 18:12
Postitas Ermo
.

Postitatud: 13. 05. 2003. 18:21
Postitas Corrosion
See on juhtum "Kui ma elaksin USA-s" :) Iseenesest oleks ju tore 5 kilose amordi eest 10 letti laduda, kuid teadmine, et see on 2X kallim Eestis ajab karvad püsti.

Duke Race

Postitatud: 13. 05. 2003. 19:12
Postitas mtb
Ma arvan et Duke Race peaks kah sobima :?:

Re: Duke Race

Postitatud: 14. 05. 2003. 08:28
Postitas UrmasL
mtb kirjutas:Ma arvan et Duke Race peaks kah sobima :?:
See kaalus midagi 1,6kg kanti vist. :(

Mis puutub SID mahakruvimist siis ntx. mõni eelistab Manitoud RS-le.

Nüüd üks mõistujutt nimesid nimetamata ;)

Kui te näete kuskil eesti võistlustel eliidi stardis Carbon Trek 9.8 ratast ja selle all tumesinist (ilma microlubi avadeta, ehk Merida OEM) Skareb Superit siis teadke, et selle ratta all originaalis olnud Sid Race (lukuga)on leidnud uue elu ühe eelmise aasta Classic Team ratta all mida kohtab eestis sportklass sõitude stardis ;)

Postitatud: 14. 05. 2003. 09:22
Postitas tarmo
selge. mõlemad sõitjad tuvastatud. ainult aru ei saa. sid race -> skareb. vist lihtsalt isikliku sümpaatia põhjal tehtud vahetus. kui näen siis küsin.

Postitatud: 14. 05. 2003. 10:46
Postitas UrmasL
tarmo kirjutas:selge. mõlemad sõitjad tuvastatud. ainult aru ei saa. sid race -> skareb. vist lihtsalt isikliku sümpaatia põhjal tehtud vahetus. kui näen siis küsin.
Ilmselt ka isiklik sümpaatia mängus. Muidu ju sponsori ratast lammutama ei hakataks. Sellel samal Trekil vahetusid ka mõned Shimano jupid Sram juppide vastu.

Postitatud: 14. 05. 2003. 12:57
Postitas Ermo
.

Postitatud: 14. 05. 2003. 13:50
Postitas indrek
Ermo kirjutas:...Mina ei usu, et Shimano on kehvem kui Sram...
seda nüüd küll, aga äkki see isik ajab kaalu taga. Sramiga on võimalik nii mõnigi gramm säästa. Aga siis tekib muidugi jälle küsimus, et miks vahetada kerge SID "raske" skarebi vastu....go figure :roll:

Re: Duke Race

Postitatud: 14. 05. 2003. 15:13
Postitas Lasse
UrmasL kirjutas:
mtb kirjutas:Ma arvan et Duke Race peaks kah sobima :?:
See kaalus midagi 1,6kg kanti vist. :(

Mis puutub SID mahakruvimist siis ntx. mõni eelistab Manitoud RS-le.

Nüüd üks mõistujutt nimesid nimetamata ;)

Kui te näete kuskil eesti võistlustel eliidi stardis Carbon Trek 9.8 ratast ja selle all tumesinist (ilma microlubi avadeta, ehk Merida OEM) Skareb Superit siis teadke, et selle ratta all originaalis olnud Sid Race (lukuga)on leidnud uue elu ühe eelmise aasta Classic Team ratta all mida kohtab eestis sportklass sõitude stardis ;)
pisike parandus:tegemist ei ole SID Race vaid SID Team?iga mis oli Trek9.8 ja nüüd on Classic Team`i all :evil: (Team to Team) :wink:

Postitatud: 14. 05. 2003. 15:30
Postitas tarmo
sid team --> skareb nüüd ei saa enam midagi aru.

Postitatud: 14. 05. 2003. 16:02
Postitas erikr
tarmo kirjutas:sid team --> skareb nüüd ei saa enam midagi aru.
oli tegelt SID Race --> skareb.
Mulle müüdi ka Marzocchi Z2 Atom Sport põhjendusega, et ei meeldinud see kuidas amort töötab. Müüja jaoks oli tähtis töö lineaarsus kokkusurumisel kuid selliselt õhkamordilt ei saa seda kunagi kuna kokkusurutud gaas töötab progresseeruvalt. See näide toodud võimalikuks paralleeliks asja mõistmisel.

Postitatud: 18. 05. 2003. 15:28
Postitas vaikija
See SID oli Team ja kaalus 1420g ja Skareb Super 1450g ja see inimene vahetas nad ära,kuna tahtis teada erinevate tippamortide plusse ja miinuseid(eelmine aasta sõitis SIDiga).XTRvahetus automaatselt Srami vastu juba saadud kogemuste põhjal,mitte mõne targutaja või maaletooja(kes pole ise proovinudki teiste tootjate jubinaid)kuulujuttude ja ajuloputuse tagajärjel.

Postitatud: 18. 05. 2003. 16:25
Postitas Ermo
.

Postitatud: 18. 05. 2003. 16:33
Postitas Ermo
.

Postitatud: 18. 05. 2003. 17:15
Postitas vaikija
Kahjuks on rataste,rattajuppide,kummide jne. tootjate seas trend ajada rahvale songa.Kui kaaluda asju üle,ei maksa ärrituda kui näit.väliskummi kaal on antud 690g asemel 800g,või 1250g raam(ka kõige väiksem suurus)1400g,või amort +200g.Sellepärast ongi imelik kui rattafännid võrdlevad tehase andmete järgi juppe umbes nii -ülikerge SID ja raske Skareb.Kaaluga saab lollitada rikast tohmanit,kes ostab hinna,mitte sobivuse järgi ratta.On ju palju öeldud välja imelisi kaalunumbreid,milleni pole kunagi jõutud.Osad ülikerged rattad on ka reaalselt olemas nt.5.7kg mnt ratas,mis on räigelt forsitud ja kõlbab kuni 60kilosele rahuliku sõidustiiliga ratturile trennitegemiseks(on alla lubatud kaalu). Sööge sitta-ega miljard kärbest ometi ei eksi :D

Postitatud: 19. 05. 2003. 15:10
Postitas N
indrek kirjutas: Aga siis tekib muidugi jälle küsimus, et miks vahetada kerge SID "raske" skarebi vastu....go figure :roll:
Kuidas oleks jäikus..
ja loomulikult muud M hüved :wink:

Postitatud: 19. 05. 2003. 15:58
Postitas 5TH ELEMENT
to jan:

no siis sul küll vedas ju-tutikas asi prakt. poolmuidu;) mingi PILOT'i hind pea.

aga palju neid SID-idega velosid ikka müüakse ja kui, siis paljud nende ostjatest vahetaksid välja SID'i?;P

aga kuidas kerged amordid ketaspiduriga töötavad? nt. 2000a SID XC pidi mtbr.com'i järgi hullult mängima vastavalt pidurdusjõule, et ainult V-dega saab kasutada:(

Postitatud: 28. 05. 2003. 18:23
Postitas Hardy
aga kuidas kerged amordid ketaspiduriga töötavad? nt. 2000a SID XC pidi mtbr.com'i järgi hullult mängima vastavalt pidurdusjõule, et ainult V-dega saab kasutada:(

omal oli sid xc ees ja ketas magura ja probleeme polnud jäin täitsa rahule
ja ei mänginud ta midagi ju nendel meestel käed nõrgad :wink: