Palun soovitage odavamat MTB amorti
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Palun soovitage odavamat MTB amorti
Tere taas.
Mul oleks abi vaja sobiva amordi leidmisel tulevasele rattale.
Võistlema ei hakka, seega midagi väga erilist vaja pole.
Pappi kah nii palju pole, et suvalt välja laduda saaks.
Kasutatud amortidest huvitatud ilmselt ei ole.
Hind võiks olla 1000-2000 vahel, kuid sinna ülemisse otsa päris jõudma ei peaks. :P
Teenima hakkab linna- ja metsateedel, väga suurt koormust saama ei hakka.
Kas peaks mingit kindlat firmat vaatama? Mida üldse amordi juures oluline vaadata? 80 või 100mm? Lukustus või mitte; milline?
RockShox Dart 2 on silma jäänud, kahjuks ei tea selle hinda siinmail.
Muu RockShox'i kraam on juba üle hinnapiiri. Jäävad veel silma firmad Suntour ja RST.
Suntouril on mudeleid nii palju, et võtab silme eest kirjuks. Merida ratastel olen näinud XCM mudelit.
Äkki keegi oskab mind kuhugipoole suunata? :)
Mul oleks abi vaja sobiva amordi leidmisel tulevasele rattale.
Võistlema ei hakka, seega midagi väga erilist vaja pole.
Pappi kah nii palju pole, et suvalt välja laduda saaks.
Kasutatud amortidest huvitatud ilmselt ei ole.
Hind võiks olla 1000-2000 vahel, kuid sinna ülemisse otsa päris jõudma ei peaks. :P
Teenima hakkab linna- ja metsateedel, väga suurt koormust saama ei hakka.
Kas peaks mingit kindlat firmat vaatama? Mida üldse amordi juures oluline vaadata? 80 või 100mm? Lukustus või mitte; milline?
RockShox Dart 2 on silma jäänud, kahjuks ei tea selle hinda siinmail.
Muu RockShox'i kraam on juba üle hinnapiiri. Jäävad veel silma firmad Suntour ja RST.
Suntouril on mudeleid nii palju, et võtab silme eest kirjuks. Merida ratastel olen näinud XCM mudelit.
Äkki keegi oskab mind kuhugipoole suunata? :)
Suntour on selline kahtlane firma, ise hoiaksin pigema eemale.
RST aerosa aet'i olen näinud hinnaga 1800 kr letis, kaal on ka normis, kahjuks lukustust pole.
Dart 2 peaks kusagil 2k olema hinna poolest, kasutatuna saaks juba j4.
Dart 1 ja 2 puhul hakkas silma et kaaluvad kuidagi jube palju- u 2,4kg, veidi enam makstes saaks juba kobedama Dart 3-e
RST aerosa aet'i olen näinud hinnaga 1800 kr letis, kaal on ka normis, kahjuks lukustust pole.
Dart 2 peaks kusagil 2k olema hinna poolest, kasutatuna saaks juba j4.
Dart 1 ja 2 puhul hakkas silma et kaaluvad kuidagi jube palju- u 2,4kg, veidi enam makstes saaks juba kobedama Dart 3-e
Mina soovitaksin samuti kasutatud amorti. Olen ise ostnud aegade jooksul kolm peetud amorti (RS Judy TT, RS Judy XC ja Skareb Super) ühegi puhul pole ma pidanud pettuma. Näiteks uus Manitou Axel maksab letis 3000+ krooni, kuid samas on siin pakkuda kasutatud isend kõigest 750 krooniga. Kui tegemist on korraliku isendiga, siis nimetaksin ma seda heaks pakkumiseks .
NB! Jälgi kindlasti ka müüdava amordi steereri pikkust, et see sinu raami jaoks liiga lühikeseks ei jääks.
NB! Jälgi kindlasti ka müüdava amordi steereri pikkust, et see sinu raami jaoks liiga lühikeseks ei jääks.
Tervitades,
Tarzic
Tarzic
Odavaamordiga.
Odava amordiga ei ole mitte midagi teha. Parem tavaline alu kahvel siis juba.
Ma pole nii rikas, et osta odavat asja käib siinkohal.
Ma pole nii rikas, et osta odavat asja käib siinkohal.
Re: Odavaamordiga.
Ma küll nii kriitiline ei oleks.Streemer kirjutas:Odava amordiga ei ole mitte midagi teha. Parem tavaline alu kahvel siis juba.
Ma pole nii rikas, et osta odavat asja käib siinkohal.
3000 kroonine amort ei erine 8000 kroonisest amordist tihti sugugi kvaliteedi poolest, vaid kaal ja reguleerimisvõimalused.
500 kroonine top gun on muidugi omaette lugu.
Odavatest amortidest on mul olnud 2002a Rock Shox Judy XC, 2003a RS Pilot SL, 2003a RST Aerosa AET. Kõikide nende amortide letikas oli 3k kanti, aga neid peaks saama ka odavamalt.
RS-de kaalud oli 1.8-1.9kg kanti, aga ma ütleks et "amortiseerimist" tegid nad väga hästi. Õli ja vedru ongi üks paremaid kombinatsioone. Lihtsalt puudus lenksulukk ja üldse igasugusest timmimisvõimalused.
RST jällegi oli kerge ja töökindel aga ei amortiseerunud nii hästi, olles puhas õhk/õhk amort. Aga see mitte amortiseerimine tuli ainult välja võistlustel traktorijäljes sõites, mida ta ei suutnud välja triikida ning seetõttu oli kõvakahvliga sõitmise tunne.
Niisama tarvitamiseks kõlbasid nad kõik väga hästi.
Re: Odavaamordiga.
Seda ma ei usu ja olen Kirsa'ga nõus.Streemer kirjutas:Odava amordiga ei ole mitte midagi teha. Parem tavaline alu kahvel siis juba.
Proovige palun objektiivselt hinnata... st oluline ei ole, milline sobib teile,
kes te siin võistlete jm trikke teete, vaid mis sobib mulle, nö pühapäevasõitjale. :)
Ma ise kaldun hetkel vist ikkagi Dart2 poole... välimus ka atraktiivne.
/edit
Aga mis eelised üldse Dart3 omab Dart2 ees?
Peale kaalu muidugi...
Vahe ongi käiguskeegimuu kirjutas:Aga mis on 80mm ja 100mm käigu vahe?
Millisel juhul peaks ühe või teise kasuks otsustama?
Ehk siis teisisõnu, 80mm käiguga amorti sab kokku suruda 80mm ja 100mm käiguga amorti 100mm (tegelikuses saab mõlemat pisut vähem kokku suruda, kui andmed näitavad). 100mm käiguga asjandused on viimastel aastatel jõudsalt ka odavama otsa XC amortide ritta roninud. Endal on kogemus ainult 80mm amortidega ning eesti maratoni olusid arvestades erilist puudust kül 100m amordist ei tunne...
Ah jaa, amorti valides võiksid tähelepanu pöörata ka amordikäigu jäikusele vms. Lihtsamalt öeldes, kui sa kaalud 90kg siis võid sa oma raskusega nii mõnegi amordi väga kergelt "põhja lüüa". Kallimatel isenditel on olemas spetsiaalsed kangemad ja softimad vedrud, mille abil saab nii sulg kui ka raskekaalulisele amorti kohandada. Odavamate agregaatide kohta ei oska sellist asja väita
Tervitades,
Tarzic
Tarzic
Sellest ma saan muidugi aru, et ühe käik on 20mm pikem.
Pigem küsimus selles, mida tasub või mille peaksin valima.
Raam on Meridalt, nende valmiskomplektidel on ka 80mm amordid.
Arvestades, et sõidan sellega ka linnas, on ilmselt 80mm (mis on vist jäigem?) mõttekam? Asfaldil hakkab 100mm äkki liiga õõtsuma...
Pigem küsimus selles, mida tasub või mille peaksin valima.
Raam on Meridalt, nende valmiskomplektidel on ka 80mm amordid.
Arvestades, et sõidan sellega ka linnas, on ilmselt 80mm (mis on vist jäigem?) mõttekam? Asfaldil hakkab 100mm äkki liiga õõtsuma...
Amordikäigu puhul arvestage ka sellega, et liialdustesse minnes rikute geomeetria ära. Eriti FS raamide puhul on kindlad soovitused käigupikkuse osas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Siin pakutakse RockShox J4 koos mugava poplock lukustusega tutikana 1900 krooniga Kui see väga su hinnapiiri ei ületa, siis oleks se väärt ost ma arvan...
Tervitades,
Tarzic
Tarzic
Re: Odavaamordiga.
Kirsa, erinevad ja kuidas veel erinevad.Kirsa kirjutas:Ma küll nii kriitiline ei oleks.
3000 kroonine amort ei erine 8000 kroonisest amordist tihti sugugi kvaliteedi poolest, vaid kaal ja reguleerimisvõimalused.
500 kroonine top gun on muidugi omaette lugu.
Pole paha, jah.tarzic kirjutas:Siin pakutakse RockShox J4 koos mugava poplock lukustusega tutikana 1900 krooniga Kui see väga su hinnapiiri ei ületa, siis oleks se väärt ost ma arvan...
Kahjuks on ta halli värvi, ratas aga läbivalt mustas (raam, Deore, jm jupid). Midagi ei ole teha, ratta välimus on mulle ka oluline...