1. leht 1-st
XT tagumine käiguvaheti
Postitatud: 20. 04. 2007. 08:22
Postitas MiCC
Postitatud: 20. 04. 2007. 08:24
Postitas erikr
ühte kisub vedru suuremate hammakate poole, teist väiksemate poole.
Postitatud: 20. 04. 2007. 09:37
Postitas mulkago
Soetasin just omale XT sealt samast ja sellise kus vedru kisub käikarit väiksema hammaka poole.
Postitatud: 20. 04. 2007. 10:07
Postitas Lauri89j
Soetasin just omale XT sealt samast ja sellise kus vedru kisub käikarit väiksema hammaka poole.
Ja trossist tõmmates liigub väiksemate poole? Kuidas siis käikevahetada mäkkesõidul kergemaks? Peab käigu "ettevalima"?
Postitatud: 20. 04. 2007. 10:28
Postitas erikr
vedru ise liigutab käikarit ja kergem käik läheb peale. ka enam-vähem ükskõik millisel tõusul.
Postitatud: 20. 04. 2007. 10:28
Postitas veiko
Selline käikar, mis kisub vedruga keti suuremale hammakale, töötab täitsa Ok. Ka keset tõusu kangutamisel vahetades pole kunagi probleeme tekkinud. Selline käikar on üldjuhul standardvarustuses Shima dualcontrol linkidega.
Postitatud: 20. 04. 2007. 11:00
Postitas Villem T
Väidetavalt see "vedruga suuremal hammakale" süsteem säästab ketti-kassetti kuivõrd vedru ootab vahetushambad ära, teise süsteemiga saad jõuga vahetada suvalises kohas.
Postitatud: 20. 04. 2007. 13:36
Postitas Albert
erikr kirjutas:... ka enam-vähem ükskõik millisel tõusul.
peale dual-control linkidele ja "vedruga suuremale hammakale" üle minekut ei tule tõesti meelde hetke, kus käik oleks tõusu raskuse või pedaalile rakendatud jõu tõttu vahetamata jäänud. Oluliselt parem ja mugavam süsteem minu jaoks!
Postitatud: 20. 04. 2007. 15:27
Postitas MiCC
kas mas saan siis õieti aru et: LOW Normal vedruga liigub kett alumist linki vajutades suuremate hammakate poole(ehk väike käik) ja ülemist linki vajutades liigub kett väiksemte hammakate suunas(ehk suurem käik) ja TOP Normal vedru puhul siis vastupüidi?? (selliste käiguheeblite puhul)
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... cts_id/361
Postitatud: 20. 04. 2007. 15:40
Postitas veiko
MiCC kirjutas:kas mas saan siis õieti aru et...
..., et pöidlaga vajutades "low normal" käikari puhul pingutatakse trossi ja kett liigub väiksematele hammakatele (ehk siis kõrgemale käigule) ja nimetissõrmega vajutades lastakse trossi lõdvemaks ning käikar liigub suurematele hammakatele (ehk madalamatele käikudele). "Top normal" puhul toimub käikari liikumine (käikude vahetamine) vastupidi.
Postitatud: 17. 05. 2007. 10:05
Postitas tampico
Postitatud: 17. 05. 2007. 11:16
Postitas smilersforever
Postitatud: 17. 05. 2007. 11:54
Postitas P
vedru kisub väiksemate hammakate poole ehk top.