1. leht 1-st
Postitatud: 17. 05. 2003. 18:01
Postitas Corrosion
RS pilot on peaaegu sama hea või halb kui RS judy XC. Ta on raske ja MTBris eriti palju chilisid ei saand. Väga hea RS on RS Duke XC, saksas oli 200 euroga müüa.
Kaalust nii palju, et võta 1 kilo kaalust maha ja effekt on sama
Aga mis käiguvahetusjupid ka on?
Postitatud: 17. 05. 2003. 19:24
Postitas Ruve
Corrosion kirjutas:RS pilot on peaaegu sama hea või halb kui RS judy XC. Ta on raske ja MTBris eriti palju chilisid ei saand. Väga hea RS on RS Duke XC, saksas oli 200 euroga müüa.
Kaalust nii palju, et võta 1 kilo kaalust maha ja effekt on sama
Aga mis käiguvahetusjupid ka on?
see RS Duke on jube raske.Hoidsin seda Hawaiis käes,see mis Pro Racingul all...minu Mars elite'ga käega kaaludes on küll nagu 0.5 kg raskem...
Postitatud: 17. 05. 2003. 20:49
Postitas Kirsa
Corrosion kirjutas:RS pilot on peaaegu sama hea või halb kui RS judy XC. Ta on raske ja MTBris eriti palju chilisid ei saand. Väga hea RS on RS Duke XC, saksas oli 200 euroga müüa.
Kaalust nii palju, et võta 1 kilo kaalust maha ja effekt on sama :) Aga mis käiguvahetusjupid ka on?
2003a Pilot asendab jah 2002a Judy-sid, kaal on veidi kergem ning paistab et ka vastupidavust on parandatud(ptui ptui ptui).
2003a Judy-d on nüüd veel odavama otsa asi, neid on ainult TT ja C ja nad on rasked ja kehvad elastomer vedrupulgad.
Neid Piloteid on nelja sorti nagu eelmine aasta Judysidki. Sl neist kõige parem.
Üldiselt on see Pilot SL üks kergemaid ja paremaid odava otsa amorte, eks paistab kuidas vastu peab, hetkel oleme rahul.
Postitatud: 17. 05. 2003. 20:53
Postitas Kirsa
5TH ELEMENT kirjutas:to Kirsa:
tore;) aga kas selle aasta mudel või (sinine) ja tee siis uuest pillist kähku pilte ka ikka;P heh, kallis naine sul ikka siis;)
ja mis aasta see RS PILOT SL on ja kust see õnnestus hankida ja mitu tubrikut selle peale kulus? 2003a 80/100mm kaalub 1,81kg ja maksab netis ca 200 taala?
Selle aasta mudel jah, eks katsun kunagi pildid ka siia panna.
Pilot on ikka selle aasta oma, eelmine aasta sellist asja RS-l ei olnudki.
XC-de hind on kuskil 200 daala kanti. SL-de hind peaks olema umbes 250 daala. Võrluseks: USA-s maksab Manitou Axel Elite 200 daala, Axel Super 230 ja Skareb Comp 250, mis on ka juba kõrgema taseme ja kergem asi, ainult vastupidavuse koha pealt on saanud mtbr-s hävitavaid hindeid.
Postitatud: 17. 05. 2003. 21:46
Postitas 5TH ELEMENT
to Kirsa:
aga palju see PILOT SL maksis ja kust said? kas musta värvi?
amazing
Postitatud: 18. 05. 2003. 14:07
Postitas alexkoff
Postitatud: 18. 05. 2003. 16:43
Postitas Corrosion
RS DUKE XC kaalub 1.6 kilo aga toimivus pidi tal ülihea olema.
Pealegi, keda need mõnisada grammi ikka kotib kui asi ise hea on?
Postitatud: 19. 05. 2003. 20:12
Postitas Kirsa
5TH ELEMENT kirjutas:to Kirsa:
aga palju see PILOT SL maksis ja kust said? kas musta värvi?
mmm... Hawaiis keerati Scottile alla RS Judy TT asemele ja tõsteti natuke sellega terve ratta hinda. Täpset hinda ma ei oskagi öelda, umbes 4000 vist letis.
Värvilt on must jah.
Postitatud: 19. 05. 2003. 21:58
Postitas 5TH ELEMENT
no siis on tõesti ülisoodsalt saadud-ratta letihind ju 12900+veel amordivahetus ca 2000 juurde ja veel vist oli midagi-selle aasta mudeli puhul 1/3 alla saada on ikka ülikõva;) kas on vastava asutusega mingid soojemad suhted või kehtivad sellised soodukad ka lihtsurelikele, kel vaid keel suus?
kui ma ei eksi, siis oli vist HE kliendikaardiga selline süsteem, et:
kui ostusumma on ületanud 5000kr piiri, siis -5%
7000kr -7%
10000kr -10%?
Postitatud: 20. 05. 2003. 09:56
Postitas mees lõunast
kas rs pilot sl ja xc on väga suur vahe,just toimivust mõtlen ?
Postitatud: 20. 05. 2003. 10:36
Postitas Corrosion
RS Pilot Sl plekkis järve hawaiis u 3 kilo ja alla ei kipu küll sellist panema....