1. leht 2-st

Postitatud: 19. 05. 2003. 15:39
Postitas N
Ermo kirjutas: Siin on ilmselt tegu sinu üleüldise vastumeelsusega Shimano suhtes :) .
Mina ei näe kuskil ühtegi argumenti, miks XTR vahetada Avidi vastu.
See on minu eelistus ja ega ma kedagi teistsuguse valiku pärast ei kritiseeri :D .
Eks see vastumeelsus on mingil kujul olemas küll (vt. porter racing kodulehelt esivahetajate kohta), kuid rõhutan veel kord nagu ka enne va XTR ehk välja arvatud XTR ehk XTR-iga olen igati rahul.

Postitatud: 19. 05. 2003. 15:46
Postitas Ermo
.

Postitatud: 19. 05. 2003. 15:57
Postitas N
Ermo kirjutas:[
Minul jälle 2. XT FD-M751 esivahetaja ja ühe vanemat tüüpi vahetajaga FD-M750 olen sõitnud ka ning ei oska ühtegi halba sõna öelda :) . Ei logise ega kolise. See on ilmselt nii, et kuidas juhtub.
See on ikka pigem nii, et 0 lõpuga ikka reeglina ikaldub.. :cry:

Postitatud: 19. 05. 2003. 16:01
Postitas Ermo
.

Postitatud: 19. 05. 2003. 19:53
Postitas mart
UrmasL kirjutas: Ainult shimano tahab oma parellel push süsteemiga ilma teha.
http://www.delphion.com/cgi-bin/viewpat ... &MODE=fstv
näitab, et 07/24/01, Parallel-Push Brake Mechanism For Bicycles on SRAMI patent.
:twisted: Selle shimiga on vana tõde, et kipub end võõraste sulgedega ehtima. Sama jutt keeratavate käepidemetega (st Grip-Shiftiga) , mille patent on samuti Sramil.
kui huvi, siis vt Srami patendikülge:
http://www.sram.com/about/patents.asp
sealt saad ka näiteks teada, et varsti müügil rattad, millel esi ja taga käiguasendiosuti ühes korpuses:
http://www.delphion.com/cgi-bin/viewpat ... &MODE=fstv

Postitatud: 21. 05. 2003. 15:09
Postitas N
:cry:[/quote]
Ei ikaldunud - 2 a sai täis ja vahetasin välja. Vahe selles, et 50 klambriga alt ja 51 ülevalt (e. rippuv ). Võin 750 demonstreerida - tõesti ei logise :) .[/quote]

Sa oled seda klaasi taga hoidnud või :shock: Olgu, sul ei logise, aga väga suur tõenäosus on, et see hakkab logisema. See on kurb elu tõde.

Postitatud: 22. 05. 2003. 09:12
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 10:50
Postitas mart
Ermo kirjutas: Kui n. Sram oleks mäekõrguselt üle Shimist, siis nõuaksid profiteamid neid komponente oma rattale. .
Miks peab miskit ainult profi tasemel võrdlema. Kui Rolls Royce ei võta F1 osa, kas on ta siis kehv. Sram tekkis alles 1987 entusiastide ja USA rahajõmmide kooslusena. Samas tagala on tal tugev, kuna terve Euroopa teab/kasutab Fichtel/Huret/Maillard/Sachs komponente, mille patendid on kõik Sramil. Andke sramile aega ja ta teeb shimile ära :P . Kui juba pole teinud :roll:

Postitatud: 22. 05. 2003. 12:49
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:14
Postitas charlie
on kõike räägitud, aga soovitage häid (omaduselt ja hinnalt) pidurilinke. need peaksid eestis müügil olema, et asjaga on kiire.

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:36
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:43
Postitas vaikija
Sram ei ole millestki mäekõrguselt üle,ta on lihtsalt on teistmoodi.Sa tahad argumente,mis on mõttetu antud juhul.Ei ole ju mõtet kirjutada,et SRAMiga töötab käiguvahetus väga hästi, Shimiga töötab ju kah hästi.Gripshiftiga on käiku väga hea vahetada,rapidfirega on ju kah hea.Sa saad aru (võibolla),kui ise proovid.Kui ei saa või ei taha, ära proovi,sellest su elus midagi ei muutu.

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:47
Postitas charlie
enne olid mul Avis SD1.9 lingid, polnud ka viga, seepärast teiste arvamust küsisingi. eile sai XTR-i V-d hangitud, seega oleks neile väärilist linki vaja.

Postitatud: 22. 05. 2003. 13:54
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 14:04
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 14:34
Postitas charlie
kellel üldse neid pidureid vaja on..need vaid võtavad hoogu maha :)

või nagu ühes rattasõidu videos õpetab: ärge mõelge oma sõrmedele, muidu jääb teil õige sõidunauding olemata :D

Postitatud: 22. 05. 2003. 14:46
Postitas KristjanS
mnjaa. mul endal pidurilingid Shimano STX-RC ja täna lähen Sram 9.0 pidureid ostma. Kysisin algul et palju 7.0 maxab aga siis sain teada et neid plegi neil myygis. Ja 5.0 (on NRP olemas) jääb ka liiga lahjax. Ma just ehitangi ratast Srami peale ümber. Kui Sram veel rumme ja esikäikareid ka teex olex lausa super:)

Postitatud: 22. 05. 2003. 14:59
Postitas vaikija
Sulle meeldib TV-kaubamaja stiilis libedat juttu lugeda.Kas sa saad lõpuks aru,et seda ei saa rääkida .Kuidas sa näiteks seletaksid sõnadega ühe või teise sama klassi amordi erinevusi töö käigus.Mõlemad liiguvad sujuvalt,on kerged ja jäigad.Samas on neil proovides vahe sees.Osta luulekogumik.

Postitatud: 22. 05. 2003. 15:01
Postitas Corrosion
Sulle meeldib TV-kaubamaja stiilis libedat juttu lugeda.Kas sa saad lõpuks aru,et seda ei saa rääkida .Kuidas sa näiteks seletaksid sõnadega ühe või teise sama klassi amordi erinevusi töö käigus.Mõlemad liiguvad sujuvalt,on kerged ja jäigad.Samas on neil proovides vahe sees.Osta luulekogumik



Kellest jutt käib? Siinkohal jäi arusaamatuks, kes täpselt ajas antud stiilis juttu :?:

Postitatud: 22. 05. 2003. 15:04
Postitas KristjanS
tahax ka teada kellel see libeda jutu ajamine siis vereson?! :?

Postitatud: 22. 05. 2003. 15:12
Postitas N
Ermo kirjutas: Moraal - kui mina ja minu sõber omame sarnaseid asju ning üks neist mingil põhjusel puruneb, ei tähenda see veel seda, et tootjal on 50 % praaki. SIR arvutatakse garantiijuhtude arv / toodetud mudeli kogutoodanguga :) . Miks Shim. kohta nii palju halba räägitakse - selle pärast, et vähemalt 80 % MTBsi sõidab Shimi komponentidega. 8 X rohkem kisa !!! Nüüd tuleb veel mängu faktor X, mis moodustub sellest, et enamik häälekatest aktiivsetest harrastajatest sõidab Shimanoga. Kisa arv 8 x X faktor :) .
Ma olen seda juba eelnevalt öelnud, et ma ei ole paadunud Shimano fänn, kuid eelistan lahmimisele argumente. Siiani pole kuulnud/lugenud midagi konkreetset, vaid isikliku eelistuse vahtu.
.
Seda juttu olen juba vist kuulnud.. Sa võiksid muidu proovida põhjendada, kuidas need käikarid siis ikkagi sõltumata on ta alivio, lx või xt, loksuma hakkavad. Ja kuidas 1 lõpuga ei hakka. Ürita :wink: Et sa valesti aru ei saaks, siis ma ei ole põhimõtteliselt shimano vastu, küll aga olen vastu suure firma suhtumisele. Sama näide mis nende käikaritega oli ka 98 aasta LX-Xt käpaga. Neetidest krigisesid, disaini probleem, 100%, mis ilmnes nädal pärast soetamist. Ametlikult see ei olnud probleem, võimatu oli shimano poolt kuulda lauset, et see on meie viga. :shock: Recall läheks lihtsalt liiga kalliks. Peaaegu asi on nende käikaritega, odavam on mitte välja teha, ja kuna tegu on mitte eluohtliku detailiga, siis pole recall ka hädavajalik. :!: Vaata palju on amordi tootjatel recalle? kui seal midagi juhtub on jama majas. Käikar võib ju loksuda ja neet krigiseda. Shimano on ka käppasid recallinud muide, selliseid mis on eluohtlikud..
Srami paremus ei oska kinnitada ja ei püüagi.

Postitatud: 22. 05. 2003. 15:35
Postitas mart
veloman32 kirjutas: Kui Sram veel rumme ja esikäikareid ka teex olex lausa super:)
Sramil on TÄISMÄNG komponente. Ära kuula poe juttu. 8) Või vaatasid 2002-03 andmeid? vt varaseimaid tech manuale. seal kõik olemas. ntx:
MTB COMPONENTS 2001
Rear Derailleurs:
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / 5.0
>4.0 / 3.0
>Plasma / Quarz / Neos / Centera
Front Derailleurs:
>9.0 / 7.0 / 5.0
>3.0
Twist Shifters:
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / Rocket / Attack
>5.0 / Centera
>4.0 / 3.0 / MRX Plus / MRX
Trigger Shifters:
>9.0 / 7.0 / Gemini Pro / Gemini
Integrated Brake Shifters:
>3.0 IBS / MRX IBS
Hubs:
>Rear Hubs
>Front Hubs
>Quick Releases
Cassettes
Power Chains
Brakes:
>9.0 / 7.0 / 5.0 Linear Pull Brakes
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / 5.0 Brake Levers
>Two-Axis Brake Levers
Seals (Nightcrawler / Brakecrawler)

Postitatud: 22. 05. 2003. 15:43
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 05. 2003. 16:14
Postitas mart
Ermo kirjutas: osalt tänu sellele, et 751 on ülakinnitusega, mis kogub kinnituse ning raami vahele vähem muda - saigi välja vahetatud.
.
Sachs New Success esikäikar (aasta oli siis 86) on kuidagi vägagi ehituslikult tolle sarnane :lol: Neid juhtraudade soonekesi ja kumerusi ma ei arvesta, too rohkem Shimi keti pärast.

Postitatud: 22. 05. 2003. 17:04
Postitas KristjanS
mart kirjutas: Sramil on TÄISMÄNG komponente. Ära kuula poe juttu. 8) Või vaatasid 2002-03 andmeid? vt varaseimaid tech manuale. seal kõik olemas. ntx:
MTB COMPONENTS 2001
Rear Derailleurs:
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / 5.0
>4.0 / 3.0
>Plasma / Quarz / Neos / Centera
Front Derailleurs:
>9.0 / 7.0 / 5.0
>3.0
Twist Shifters:
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / Rocket / Attack
>5.0 / Centera
>4.0 / 3.0 / MRX Plus / MRX
Trigger Shifters:
>9.0 / 7.0 / Gemini Pro / Gemini
Integrated Brake Shifters:
>3.0 IBS / MRX IBS
Hubs:
>Rear Hubs
>Front Hubs
>Quick Releases
Cassettes
Power Chains
Brakes:
>9.0 / 7.0 / 5.0 Linear Pull Brakes
>9.0SL / 9.0 / 7.0 / 5.0 Brake Levers
>Two-Axis Brake Levers
Seals (Nightcrawler / Brakecrawler)

No krt.Kui nyyd Sram rummud ka kusagilt saax olex täismäng. Aga eestis neid vaevalt myyaxe ja välismaal ka mite. Enam neid ju ei toodeta :(

Postitatud: 22. 05. 2003. 17:09
Postitas Corrosion
ega erilist vahet ei ole ju mis rummud on.. Veerevad nad ju ühtviisi kuullaagritel ja ma arvan, et vahe on ikka jooksus, mitte rummus.

Postitatud: 22. 05. 2003. 18:48
Postitas mart
Corrosion kirjutas:ega erilist vahet ei ole ju mis rummud on.. Veerevad nad ju ühtviisi kuullaagritel ja ma arvan, et vahe on ikka jooksus, mitte rummus.
Nagu kunagi Ermo arvas - vahe on tundes/teadmises. Mul oli kunagi sama võbin sees, kui Phil Wood-i taga ajasin. Ja veeresid ikka tõesti hästi - nõmme mäest tulin alla ja vändata oli põhjust pärast TPI ringi. Nüüd nendega ratas Soomes, omanik ülirahul ja mina jõukam ja kah rahul :P
Huvi korral vt tema saiti:
http://www.philwood.com/pproducts.htm

Postitatud: 22. 05. 2003. 18:52
Postitas KristjanS
Corrosion kirjutas:ega erilist vahet ei ole ju mis rummud on.. Veerevad nad ju ühtviisi kuullaagritel ja ma arvan, et vahe on ikka jooksus, mitte rummus.
Tegelt on nii et sram on shimanost kõvasti odavam ja kvaliteet on ka maailmatasemel. Ennem ostan Sram 7.0 sarja kui Shim. Deore LX'i.Hinnavahe on ike tohutu aga mõlemad enamvähem ühel tasemel.

Postitatud: 22. 05. 2003. 23:02
Postitas tarmo
mart kirjutas: Mul oli kunagi sama võbin sees, kui Phil Wood-i taga ajasin. Ja veeresid ikka tõesti hästi - nõmme mäest tulin alla ja vändata oli põhjust pärast TPI ringi. Nüüd nendega ratas Soomes, omanik ülirahul ja mina jõukam ja kah rahul :P
phil woodi hinnatase on vist isegi chris kingist kõrgem? kui kingi kaelakausse vahest vaatan ja mõtteid heietan vaikselt, siis woodi asju vaadates võtab ainult ohkama, hind on ikka liiast. samas on woodi jubinate kaal ka alati parimate seas, vastupidavuse kohta andmed puuduvad ja pole vist küsida ka siinmail kelleltki. :cry:
kas tõesti soetasid oma phil woodi rummud ja müüsid põtradele edasi? miks siis?

Postitatud: 23. 05. 2003. 05:42
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:ega erilist vahet ei ole ju mis rummud on.. Veerevad nad ju ühtviisi kuullaagritel ja ma arvan, et vahe on ikka jooksus, mitte rummus.
marketing võib mõne hea asja üle kiita kuid üldiselt ikka füüsikaseaduste vastu ei saa. kui laager on täpsem siis on ka veeremine parem.

Postitatud: 23. 05. 2003. 11:12
Postitas mart
tarmo kirjutas:
mart kirjutas: kas tõesti soetasid oma phil woodi rummud ja müüsid põtradele edasi? miks siis?
Jah, tahtsin vidinaid - ostsin ratta :P Need PW rummud, keskjooks ja kodarad kaasnesid PEDERSEN-i rattaga. Tollel oli veel kleeps peal , et PW varustusega. Aga Pedersen on ju silmale nii harjumatu, et endalgi hakkas tiba piinlik. Ja saigi raske raha eest Soome müüdud. Teda saab sageli näha Helsingi esplanaadil, kuna omanik kah suht edev.
pikemalt pedersenist vt:
http://www.koolstop.com/pedersen/pedersen.html

Postitatud: 23. 05. 2003. 11:31
Postitas tarmo
see pdersen on ikka tõsine imeloom. sa oled ikka tõsine tänavaratta guru. mis selline imeloom ka maksis kui saladus pole?

Postitatud: 23. 05. 2003. 11:37
Postitas mart
tarmo kirjutas:see pdersen on ikka tõsine imeloom. sa oled ikka tõsine tänavaratta guru. mis selline imeloom ka maksis kui saladus pole?
Kuna oli kasutatud, siis ainult 800 euri. Põdrahinda ei ütle - lähete kadedusest roheliseks 8)
Parandus: 800 saksa marka oli ostuhind, edasimüük oli eurides.

Postitatud: 23. 05. 2003. 12:11
Postitas Mati
tarmo kirjutas:Mart ... sa oled ikka tõsine tänavaratta guru...
Tead sa Mart võiksid ükskord kuskile suuremale võislusele oma kollektsiooni kohale vedida, küll oleks huvilisi ja uudistamist. Kindlasti vahiks ja võimalusel näpiks isegi üht-teist. Valik sul ju hoopis teine kui kohalikud olud (loe rattapoed) võimaldavad.

Postitatud: 23. 05. 2003. 12:30
Postitas mart
Mati kirjutas:Valik sul ju hoopis teine kui kohalikud olud (loe rattapoed) võimaldavad.
Mul saab olema *püsinäitus* Hiiul tööpäeviti kl 9-17 :P Asi selles, et olen oma kolleegidele kah toonud nn kiiksuga linnarattaid. Need seisavad kenasti töö juures hoovis. Peaks tulema ca 6 isendit.

Postitatud: 23. 05. 2003. 13:04
Postitas charlie
nii, poole tunni eest tulin poest, olin 2 tuhande eeku võrra vaesem ja uue XTR-i tagavahetaja võrra rikkam. nii, varsti võin vähemalt selle headuse kohta kommentaare jagada.

Postitatud: 23. 05. 2003. 13:55
Postitas Corrosion
nii, poole tunni eest tulin poest, olin 2 tuhande eeku võrra vaesem ja uue XTR-i tagavahetaja võrra rikkam. nii, varsti võin vähemalt selle headuse kohta kommentaare jagada.

hmm kas sa ostisid selle 2003 a varandi või? Minu meelest maksis see 2450 vms..

Postitatud: 28. 05. 2003. 18:38
Postitas Hardy
põhiline on ikkagi see et :wink: ISE RAHULK OLED ja sõidumõnu 100% oleks

Postitatud: 28. 05. 2003. 20:22
Postitas Ray
Kui hästi ühildub srami kett shimano süteemiga??

Postitatud: 28. 05. 2003. 21:51
Postitas KristjanS
Ray kirjutas:Kui hästi ühildub srami kett shimano süteemiga??
Vääga hästi töötab. Mul deore kassett ja Sram kett ja lausa super.

Postitatud: 04. 07. 2003. 18:51
Postitas mart
Peab vist minema SRAMi Powerglide kassette kokku ostma :shock:
Hetkel on Shimano HG teinud kohtus 1-0 SRAM-i PG-le :cry: .
Sram cannot now market its Powerglide cassettes in Germany as the court has now deemed Powerglide to be an infringement of Shimano?s Hyperglide cassette technology under patent 0313345.
http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=1037

Aga võib-olla ongi nii parem. Sram-il on ju Sachs-i patent tema Aris kassettidele. Arise kohta on kirjas, et:
The Sachs, French made, Aris (Advanced Rider Index System) freewheel has taken off in popularity, because it is well thought out and crafted, but most of all the thickness of the cog and the spacing make it trouble free with index systems other than ARIS including, Campagnolo Synchro, Mavic, Shimano SIS & HG systems, and Suntour Accushift.

Postitatud: 04. 07. 2003. 19:31
Postitas Corrosion
Kust üldse saada Sram 7 rummusid ja palju nad plekivad?

Postitatud: 04. 07. 2003. 20:05
Postitas KristjanS
Corrosion kirjutas:Kust üldse saada Sram 7 rummusid ja palju nad plekivad?
Vot sama probla siin.Tahax omal tervet ratast srami peale ehitada aga rummud ja vändad jäävad simano peale vist.Ma uurisin midagi NRP'st ja nad ytlesid et kui huvi on siis nad võivad väljamaalt uurida et äki sealsetes ladudes on veel midagi, sest rumme sram enam ei tooda.

Postitatud: 05. 07. 2003. 16:31
Postitas Markko
Mõnele võib tunduda algajalik küsimus, ent hakkas huvitama... võtame suvaliseks näiteks selle ratta siin. Üleni Shimano käigusüsteem. Kui ma nüüd asendaks selle Shimano Rapidfire'i SRAMi Gripshifti vastu, kas siis on lootust et see kompott töötab häste, või pean ka kassetid ja muud süsteemid välja vahetama SRAMi vastu?

Postitatud: 05. 07. 2003. 23:28
Postitas mart
Markko kirjutas:Mõnele võib tunduda algajalik küsimus, ent hakkas huvitama... võtame suvaliseks näiteks selle ratta siin. Üleni Shimano käigusüsteem. Kui ma nüüd asendaks selle Shimano Rapidfire'i SRAMi Gripshifti vastu, kas siis on lootust et see kompott töötab häste, või pean ka kassetid ja muud süsteemid välja vahetama SRAMi vastu?
Tollel näidisrattal om 8-ne Alivio lenksuvahetaja. SRAMilt sobib lahjemast kobedamani: MRX PLUS-CENTERA- ATTACK. Pikemalt vt:
SRAM to SHIMANO shifters
Ise kirjutab SRAM nii:
In the world of MTB, independence is tied directly to options. And we have a Shimano® compatible option shifter for any kind of riding you do, from the competition-worthy SRAM Rocket? to the value-added MRX?. We even cover the spectrum of shifting technology from grip shifters and integrated brake systems to triggers.
Seega lenksuvahetaja leidmisel takistusi pole.

Postitatud: 06. 07. 2003. 10:33
Postitas Markko
Tänud, sain asja enda jaoks selgeks

komponendid

Postitatud: 06. 07. 2003. 16:30
Postitas mart2
Iga mees peab endale sobivad komponendid ise leidma, sest lisaks kvaliteedile loeb ka tunnetus.

PS. Off the topic! Proffidega ei tasu v6rrelda, sest lisan huvitava n@ite - Rabobank s6idab Colnago raami ja Shimano juppidega. Sellist kombot pole enne kuulnud, pigem vastupidi, et lisatakse raamile 'compa' jupid. Aga rahal/sponoritel omad reeglid ...

http://www.bicyclingmagazine.com/tourde ... 47,00.html

Re: komponendid

Postitatud: 06. 07. 2003. 16:34
Postitas KristjanS
mart2 kirjutas:Iga mees peab endale sobivad komponendid ise leidma, sest lisaks kvaliteedile loeb ka tunnetus.

PS. Off the topic! Proffidega ei tasu v6rrelda, sest lisan huvitava n@ite - Rabobank s6idab Colnago raami ja Shimano juppidega. Sellist kombot pole enne kuulnud, pigem vastupidi, et lisatakse raamile 'compa' jupid. Aga rahal/sponoritel omad reeglid ...

http://www.bicyclingmagazine.com/tourde ... 47,00.html
imelik on jah et colnago raamil on shimano jupp.Shimano ei sobi juba colnago nimegagi kokku. :? :shock:

Postitatud: 06. 07. 2003. 17:07
Postitas priidik
Colnago+Shimano= porno
Colnago+Campy= perfect ride

Postitatud: 06. 07. 2003. 17:09
Postitas koomahai
Vahetasin endal just Shimano XT shifteri SRAM Attacki vastu ja olen siiani üsna rahul. Ainsaks probleemiks on see ,et SRAM käepide on märjaga libe :?