1. leht 1-st
amordivalik: marzocchi 600 vs 700 SL vs RS reba SL
Postitatud: 18. 12. 2007. 11:48
Postitas siim_s
Marzocchi XC 600
Marzocchi XC 700 SL
RockShox Reba SL
Plaan tellida uus amort ning hetkel on valikusse jäänud kolm isendit. Teema eesmärk on teada saada, kas mõnel neist on olulisi puudusi, mida specidest välja ei loe ning kas reaalsel kasutamisel tootekirjelduses olevad omadused end ka õigustavad. Lõpuks loomulikult hea otsus langetada
Kus ja kuidas sõidan: Eestis, tartu lähedal, vooremägi jne. plaanis ka suvel mõned võistlused (eelmisel suvel jõudsin vist neljale). Meeldib pigem selline karmim XC, mis läheneb All Mountainile niipalju kui see Eestis võimalik on. Juhtub ka linnas treppidest alla sõitmist.
Specidest lähtub, et kaalueelis on Rebal, 700 on umbes 150g raskem ning 600 veel 250g kaalukam. 600 omab lenksult juhitavat
ETA seadistust. 700 põhiplussideks tunduvad olevat
TST5 ja
ATA seadistamisvõimalused.
Hinna osas on reba ja 700 üsna sama hinnaga, 600 on umbkaudu 1000 krooni odavam. Kõik mudelid on 2007. aasta omad.
Kõik arvamused ja kogemused oodatud!
Re: amordivalik: marzocchi 600 vs 700 SL vs RS reba SL
Postitatud: 18. 12. 2007. 19:31
Postitas Villem T
2006 sügisest alates Marzocchi XC Retro SL 700 (2007 mudel) omanik.
Plussid:
Välimus ja kaal (eriti arvestades funktsioone) - kirjade järgi kergem kui Corsa!
TST5 - kivikõvaks ei saa aga selline kuivanud leib äkki ja sealt päris pehmeni välja.
Kahe õhukambriga saab käe järgi timmida - ülemisse kambrisse küll soovitustabelist 10-30% vähem rõhku.
ATA on ka praktiline kui pead ainult 1 rattaga erinevatel radadel läbi ajama.
Nikkeltorud on libedad ja kestavad hästi.
Miinused:
Õhukamber jäi pidama alles peale Soomes (garantii)remondis käiku.
Pikisuunas võiks jäigem olla, pidurdades poeb esiratas veits raami alla (ok mul on 7" ketas ees, aga ikkagi).
ATA on hakanud ennast viimasel ajal ise kokku keerama - nt äärekivist alla sõites näed kuidas kruvi keerleb nagu seier.
Pükste värvist tuleb suht kergelt kilde.
Vabalt võib olla, et sain kehva eksemplari, aga ma 100% õnnelik ei ole. Samas ostaksin RS ja M vahel valides ikka Marsu..
Marzocchi 2008 mudeleid ei taha vaadata? Tootmine koliti Taiwani ja tehasegarantii on 3 aastat.
Re: amordivalik: marzocchi 600 vs 700 SL vs RS reba SL
Postitatud: 18. 12. 2007. 22:21
Postitas siim_s
Villem T kirjutas:
....
Marzocchi 2008 mudeleid ei taha vaadata? Tootmine koliti Taiwani ja tehasegarantii on 3 aastat.
Tänud põhjaliku info eest! 2008. mudeleid ei vaata hetkel kuna 2007 asjad on praegu jube odavad (700 SL kuskil 4500 krooni eest eestisse kätte)
Re: amordivalik: marzocchi 600 vs 700 SL vs RS reba SL
Postitatud: 20. 12. 2007. 16:38
Postitas Gunnar
Kogemus 1 aasta Marzocchi Marathon XC 2006-ga.
TST5 töötab ja olen rahul. ATA-t olen kasutanud ainult mõned korrad, aga jah, kui vahepeal näiteks DH-d harrastad, siis hea 130mm peale keerata, ise katsetanud paar korda 120mm, muidu ikka 100mm peal. ETA on ronimisel tänuväärt asi, ehk isegi amordi kõige suuremaid plusse, langetab nina 30mm ja muudab amordi pooljäigaks, siis lisalukustust TST pealt vaja ei ole.
Kui uurisin, et kui amorti vahetada, siis millist uut Marzu toodet vaadata siis avastasin, et 2007 valikus ei olegi enam amorti, millel oleks peal kõik mänguasjad, st. ETA, ATA, TST(5) nagu minu Marathonil. Kui nüüd valida kas ETA või TST5, (600 vs 700SL) siis omas elemendis on nad mõlemad vajalikud lisad ja ei oskakski otsustada nende kahe vahel. Remote ETA on juba edasiminek, kuna ellimineerib sõitja vea, sest ise olen nii mõnigi kord mäe otsas enne raputavad allamäge avastand end suletud ETA-ga ja siis juba hilja avada, kuna ei saa lenksu lahti lasta.
Kokkuvõtvalt olen Marzocchiga rahul ja minul töötab kõik tõrgeteta. Tihendite probleem oli mu eelmisel Marz. EXR-l, mille sai õhupidavaks alles täiskomplekt uute tihenditega garantii korras.
Re: amordivalik: marzocchi 600 vs 700 SL vs RS reba SL
Postitatud: 20. 12. 2007. 20:12
Postitas tarmo
siim_s kirjutas:
Specidest lähtub, et kaalueelis on Rebal, 700 on umbes 150g raskem ning 600 veel 250g kaalukam.
juhiks tähelepanu sellele, et marzu annab kaalu ilma steererita. kui on koos steereriga, siis on märge juures. kui märget pole, siis ilma.