1. leht 2-st
sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 04. 06. 2003. 13:22
Postitas Ermo
.
Postitatud: 04. 06. 2003. 13:28
Postitas AndreK
Jah, Nagu öeldakse: kõige olulisem ratta juures on see tihend mis pedaalide ja sadula vahel käib
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 04. 06. 2003. 13:50
Postitas Mati
Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
Päris hea tunne on saada sellise mehe näol oma tõekspidamistele kinnitust!!
Postitatud: 04. 06. 2003. 13:59
Postitas Corrosion
Vean kihla, et kui tal oleks ka mingi vana pann pee all old, oleks ta ka koha kinni pand..
Postitatud: 04. 06. 2003. 14:30
Postitas charlie
iga panniga päris ei võidaks...näiteks kett ei peaks vastu, aga kindlasti ratta kõige tähtsam komponent on mees (naine) sadulas.
kehva rattaga häid rattaid edastada on ikka hea tunne küll, samas kui sõidad XTR-iga ja mingi dressides, botastega ja alivioga vend mööda lendab, on ikka näru tunne küll.
Postitatud: 04. 06. 2003. 14:34
Postitas Corrosion
samas kui sõidad XTR-iga ja mingi dressides, botastega ja alivioga vend mööda lendab, on ikka näru tunne küll.
Kas on sinuga nii juhtunud?
Tuttav tunne.
Aga sellised vennad kaua ei kesta. Nii sama ärplevad ja mängivad tuusa.
Üks kord ka mingi vend pani must tinnaga mööda, eks siis ta korra vaatas tagsi et kas ma ka tulen ja vend sõitis puu otsa. Nii, et jah tuleb sõita arukalt, mitte rapsida vales kohas.
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:01
Postitas KristjanS
tartu Rattamaratonil oli nii et mingi dressides tüüp lendas täie tinaga mööda ja mõne aja pärast oli mul ees ja ei jõudnud sõita. See oli ka kogu tema tippliirus mis ta selle päeval sai. Nii on neid ärpleiaid notitud kyll ja kyll.
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:03
Postitas Ray
Kõige pealt peab olema hea sõitja.
Siis üpeaks olema hea kerge raam ning korralikud jooksud.
Ja siis muu pudi padi.
Ma arvan et maratonidel ei mängi erilist rolli kas sul on XTR või alivio
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:05
Postitas Andrus K
no aga selline lugu, olge lahked:
saime tänavu TRR-il alles kusagil 80. kilomeetril kätte kaks vanderselli. Üks oli oranzis ülikonnas ja teine robin hoodi kostüümis+vibu ja nooled.
Nii et
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:09
Postitas oddo
See robin hood osaleb vist kogu neliküritusel. Olen venda mitmel suusamaratonil näinud, sel aastal sai veidi juttugi puhutud. Siis jooksumaratonil oli ta platsis ja ilmselt on ka sügisel rattamaratonil. Kui just serifi pole vaja samal ajal nottima minna
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:11
Postitas Mati
oddo kirjutas:See robin hood osaleb vist kogu neliküritusel. Olen venda mitmel suusamaratonil näinud, sel aastal sai veidi juttugi puhutud. Siis jooksumaratonil oli ta platsis ja ilmselt on ka sügisel rattamaratonil. Kui just serifi pole vaja samal ajal nottima minna
Ega Marionil võib ka lõpuks üle vista, meest kodus pole!
Postitatud: 04. 06. 2003. 15:25
Postitas charlie
tegelt arvan, et rattasõidul on tähtis see, mis on jala musklis, aga mitte vähemtähtis pole see ,mis kahe kõrva vahel. peab oskama oma jõudu ökonoomselt rakendada.
tuttav tunne rattarallilt, kus esimestel kilomeetritel dressmehed mööda lendavad aga esimesel tõsisemal tõusul ratas käekõrval üles lähevad.
Postitatud: 04. 06. 2003. 18:21
Postitas Corrosion
Alivio ja XTR il on ikka vahe sees aga kõige rohkem loeb kassett ja kett.
Postitatud: 04. 06. 2003. 21:10
Postitas 5TH ELEMENT
ahh, camoon mehed, it's all about the looks, isn't it?;)
miks me siis kõik mingite scott timberitega ringi ei kima, ahh?;P
ja no millega see mees siis sõidab, kui ratast pole?;P ütleks nii, et rattasõiduks on nii ratast kui meest vaja, no meest muidugi veidi rohkem.
ja isegi, kui sa tippsõitja pole, miks ei võiks sa nautida kiiret ja täpset käiguvahetust, kerget ja jäika raami jne, kui huvi ja võimalused on? iseasi muidugi, kas tasub alati seda viimast taga ajada aga samas, millegi poole tuleb ju püüelda.
ja ega jassil nüüd mingi "pann" ka ju polnud või mis?;P liht tip-top ratas, millega tippmees juba ka tippsaavutusi on võimeline tegema.
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 04. 06. 2003. 21:39
Postitas margo
Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
No ja mõtlesin, et mu XT/LX Bianchi on juba päris tegija...
Aga siin peetakse neid vist lahjadeks juppideks
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:05
Postitas taavid
5TH ELEMENT kirjutas:miks me siis kõik mingite scott timberitega ringi ei kima, ahh?
aga ega minusugust parem ratas kiiremini edasi ei viiks. trenni vaja teha selleks
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:13
Postitas veiko
taavid kirjutas:aga ega minusugust parem ratas kiiremini edasi ei viiks. trenni vaja teha selleks
Tahad head enesetunnet - tuuni ratast
Tahad head tulemust - tuuni ennast
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:13
Postitas Lüliti
mina kiman ringi veel hullema kui Scott Timberiga ringi. classic magnum lausa. aga siiski arvan, et kui mingeid suuri tulemusi pole, siis on asi minus, mitte rattas. noh võibolla sõidaks natuke kergema rattaga on tavapärase ringi minuti või kaks kiiremini läbi. pole suurt vahet.
sõitu saab nautida ka sellise rattaga, kui muidugi kõik jubinad korras on.
selle minu sõidetud 5000km on vastu pidanud, kuigi on vist mõeldud rohkem koolilapsele paar korda koolis ja poes käimiseks ja üks kord sõpradega järve äärde ka.
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:18
Postitas indrek
sõidab mees, mitte ratas...
ei ei nii ikka ei saa
Kes se seda trenni ikka nii väga palju jaksab teha. Kergem ju ennast lohutada mõttega, et näe oleks mul nüüd sid race olnud oleksin 50 kohta eespool
Mina ikka siiamaani veel selles fantaasiamaailmas elan, et ratas sõidab, mitte mees
(trenni teen muidu ikka ka
)
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:21
Postitas priidik
Mul on Scott Comp Racing LX/XT juppidega. Muidu täitsa rahul ja üldse ei arva et ma XTR-ga kiiremini sõidaksin. Ainult paremat amorti tahaks kui RS Judy (mis on ikka 1 aastaga kutu).
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 04. 06. 2003. 22:31
Postitas Ruve
Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
minu arust oli küll korralik ratas.Ja CrossMaxid lisavad asjale veel väärtust
ja keegi teist ei ole seda Decathloni raami proovinud,et laita
jupid on ju piisavalt korralikud
Postitatud: 05. 06. 2003. 07:24
Postitas Andrus K
Lüliti kirjutas:mina kiman ringi veel hullema kui Scott Timberiga ringi. classic magnum lausa. aga siiski arvan, et kui mingeid suuri tulemusi pole, siis on asi minus, mitte rattas. noh võibolla sõidaks natuke kergema rattaga on tavapärase ringi minuti või kaks kiiremini läbi. pole suurt vahet.
sõitu saab nautida ka sellise rattaga, kui muidugi kõik jubinad korras on.
selle minu sõidetud 5000km on vastu pidanud, kuigi on vist mõeldud rohkem koolilapsele paar korda koolis ja poes käimiseks ja üks kord sõpradega järve äärde ka.
pole hullu. Mu eelmine vokk oli ka mingi altuse/acera jubinate ja cro-mo raamiga aga TRM, TRR, Teisipäevakud jms. sai ilusti läbitud. Peaasi jah et korras. Sai teist putitatud ja tuunitud siis.
Tahtmine on peaaasi
Postitatud: 05. 06. 2003. 07:28
Postitas erikr
veiko kirjutas:taavid kirjutas:aga ega minusugust parem ratas kiiremini edasi ei viiks. trenni vaja teha selleks
Tahad head enesetunnet - tuuni ratast
Tahad head tulemust - tuuni ennast
jes, kunagi väideti, et Jass pidi end tuunima ca 35-40000 km aastas.
Postitatud: 05. 06. 2003. 10:20
Postitas N
erikr kirjutas:
jes, kunagi väideti, et Jass pidi end tuunima ca 35-40000 km aastas.
Kui jass oli nädal või nii tagasi hommiku televisioonis ütles ta isiklikult välja, et aastas tuleb kuni 35 tuhat.
Postitatud: 05. 06. 2003. 10:27
Postitas Mati
N kirjutas:erikr kirjutas:
jes, kunagi väideti, et Jass pidi end tuunima ca 35-40000 km aastas.
Kui jass oli nädal või nii tagasi hommiku televisioonis ütles ta isiklikult välja, et aastas tuleb kuni 35 tuhat.
Jassi isiklik tohter (M. Lepik) on väitnud maksimaalseks läbisõiduks 37 000 km (muidu jääb selle ja 30 000 vahele). See inimene peaks vast teadma suht täpselt. Arvan, et teles pani Jass lihtsalt väikse üldistusega.
Postitatud: 05. 06. 2003. 10:36
Postitas mart
Mati kirjutas:Arvan, et teles pani Jass lihtsalt väikse üldistusega.
Arvutasin: 37 000:365=101,4 km päevas
35 000:365=95,9 km päevas
Nojah, kui see teeb aastas igas päevas ca 5 km erinevust, siis võib väikestviisi üldistada
Postitatud: 07. 06. 2003. 03:29
Postitas Hardy
nuh tatu rattarallil on näha tõesti kõiksugu liikureid nägin minagi robinit ja nooli eelmine aasta nägin vanal heal meestekal ülikonnaga venda lipsu ja kingadega puha ja oli isegi 200 sees seega sõidab ikke mees.........rattaga
kui on mees ja on ratas siis on ka tulemus kehvema rattaga ei pruugi see tulemus just eriti tore olla kui näiteks enne finisi 1 kohalt keti pooleks sõkud ja siis 10 jääd seega õpind mehed saksa relvad
vaata aga jassi kuramus ma pean aastas 20 tuhhi rohkem sõkuma siis saan ehk mehega võidu ajada
Postitatud: 25. 07. 2003. 13:54
Postitas harles
No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
Ise ei kavatse oma 6 aastat vana Scott Vaili enne välja vahetada kui mees rattal selle vääriline on. Samas on selge, et kõik olulisemad jupid peavad rattal ikka olemas olema - ilma klipita vaevalt Jass võitnud oleks.
Postitatud: 25. 07. 2003. 15:07
Postitas Rom
harles kirjutas:No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
no kui võimalusi on miks mitte
Postitatud: 25. 07. 2003. 15:07
Postitas taavid
harles kirjutas:No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
no kui raha ikka kõvasti on, siis miks mitte???
Postitatud: 25. 07. 2003. 15:22
Postitas suvemees
mina alustasin Scott cro-mo raamiga ja altuse juppidega?95-96 vist.
praegu on 4. mtb-bike...mis sõidab kolmandat aastat (eelmine aasta siiski panin uued hammakad ja keti)... häält teeb kõvasti, aga eks peaks hooldusse minema
a mis Märtinisse puutub, siis maailma tipus olles peabki seda vahtu, kulda ja karda ümber olema...... imelik oleks just kui ta Shimano kõige nõrgema käiguvahetajaga jamaks..... või tee ääres pidevalt ketti peale tõstaks
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 28. 07. 2003. 09:44
Postitas N
Mati kirjutas:Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
Päris hea tunne on saada sellise mehe näol oma tõekspidamistele kinnitust!!
Mina jälle väidan, et iga viimane kui üks mees siin foorumis võtaks endale hea meelega XTR tagavahetaja XT üle ja XT shifterid LX üle. Kui ta asja tõeline fänn on siis nii ka läheb. Loomulikult ei soovita ma tuttavast matkahimulisele hirmsat võistlusratas, millega ebamugav sõita on matkal. Kuid oleme ausad - fännidele mõeldes, näieks deore shifterid on eriline sitt ja neid võib tõeline huviline osta ainult siis kui on seatud asjale rahaline piir. Varem või hiljem vahetatakse nii palju asju ikkagi välja.
Postitatud: 28. 07. 2003. 09:57
Postitas Mati
Eks asja juures ongi kaks pointi - raha ja tase. Kui esimest on lademes, siis enamus ei mõtle ja ajab omale võim kõva ratta, olenemata tasemest. Mida vähem raha, seda rohkem mõtled ka oma taseme ja juppide taseme suhtele.
Tegelt on muidugi ka kolmas grupp - staatusemehed - nii varustuse kui ka koha osas. Tean ntx isikut, kes Otepääle ei läinud, sest rada niipalju raske, et soovitud kohta poleks vast tulnud, just
kohta. Muidu sõidab TEC'il sinna 100 piirimaile. On vend ntx Tartu Rattamaratonilgi lühikest maad sõit vaid selleks,
et võita, no komoon lapselt kommi võtmine
.
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Postitatud: 28. 07. 2003. 10:04
Postitas Ereliukas
Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
Oma kogemustest tean, et sellise konfiga ratas, kui ta on heas korras, on väga hästi sõidetav. Duke xs toimib hästi, natuke raskem on, kui tippvõistlus amort. Crossmax ongi siin asja juures point, ratta sõiduomadused määrabki ju peamiselt raam, jooksud, amort. Vahetused on väiksema tähtsusega. Kui nüüd hästi meenutan, siis eelmisel rattal olid vahetused: lenks deore, ees LX ja taga XT. Kui asi oli värske, siis erilist vahetusevahet võrreldes praeguse XT ja XTR rapid risega taga ei tähelda( va vastupidi).
N, miks arvad, et deore sifterid on eriline saast?
Sõitsi 2 hooaega nendega probleemideta ja nüüd sõidab uus omanik probleemideta.
Postitatud: 28. 07. 2003. 10:12
Postitas N
Mati kirjutas:Eks asja juures ongi kaks pointi - raha ja tase. Kui esimest on lademes, siis enamus ei mõtle ja ajab omale võim kõva ratta, olenemata tasemest. Mida vähem raha, seda rohkem mõtled ka oma taseme ja juppide taseme suhtele.
Ma ei julgeks väita, et ainult raha lademes omamine midagi tähendaks. Ostsin oma esime ratta ülikooli alguspäevil ja pooleldi laenu võttes. Siiski olid komponentideks tol ajal kõva sõna STX-RC - ja 8 käiku, rapidfire shifterid, V-pidur (96 aasta!!!!). Ma ei poolda (teatud piirini) teooriat, et ostad alguses selle "piisavalt hea" ja siis hiljem upgrade-id või vahetad uuema vastu.
Postitatud: 30. 07. 2003. 11:47
Postitas Green_Day
Kas mul on mõtet üldse oma 1997. a. Scott Apache'ga võistlemas käia? Pole rattal midagi peale paari trossi ja piduriklotside vahetanud kah. Pole isegi kingi, pedaale... Minek on tunda, et maru kehvaks läinud. Kunagi ikka vuras paremini. Eks ma kah kehvaks läinud.
Postitatud: 30. 07. 2003. 11:51
Postitas Andrus K
mõtet on ikka. Sport ju ikkagi. Saad nii keha kui vaimu turgutatud. Ja hakka uue ratta jaoks raha kõrvale panema
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:14
Postitas Green_Day
Andrus K kirjutas:mõtet on ikka. Sport ju ikkagi. Saad nii keha kui vaimu turgutatud. Ja hakka uue ratta jaoks raha kõrvale panema
ok. eks mul see sport tervisespordiks jääbki. sellise rattaga pole mõtet tõsisemaid plaane tehagi.
krt, käisin suvel soomes tööl, mõtlesin, et ajan hea papi kokku ja ostan uue ratta. sittagi, sääne orja töö, et ei pidanudud kuudki vastu. kui praegune ratas maha müüa ja võlgu võtta, saaks midagi isegi vast osta.
aga jah, selle rahaga on nagu on. pole teist kunagi piisavalt.
:)
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:24
Postitas Konflict
Ma ei saa aru mis vahe on LX käiguvahetusel ja XTR -il.
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:31
Postitas Lauri T
green_day kirjutas:ok. eks mul see sport tervisespordiks jääbki. sellise rattaga pole mõtet tõsisemaid plaane tehagi.
võta oma rattast viimast... mul ajab ka suu vett jooksma kui näen, mis ratastega rahvas võistlustel sõidab.. mitmeid kordi kallimad raamid ja jupid väga paljudel.. isegi valdaval enamusel.. pisar tuleb silma, kui kuuled, kuidas kellegi XTR mäest üles vändates vahetab...
ise hoian korraliku hooldusega oma Deore pulgad elujõulisena ja saab kah hakkama.. ma küll ei viitsi plaanide tegemisega nii kaua oodata, kuni papp koguneb.. muidugi ma ei sõida väga karme XC sõite ka.. aga a'la TEC'i sõite silmas pidades pole mingit põhjust miks mitte scott apachega starti minna.. hoia ta tehniliselt korras ja küll ta kestab.. seda rohkem tead tulevikus paremast rattast lugu pidada
sõidab mees, mitte ratas! selles on iva sees..
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:46
Postitas nemm
Deorel pole häda midagi. Sõidan ise deore juppidega ja olen rahul. Ja pole olemas halbu rattaid ega vahetajaid, kõik oleneb ikka inimesest, mida ta soovib oma rattaga teha.
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:56
Postitas Lauri T
Postitatud: 30. 07. 2003. 12:58
Postitas Ereliukas
Ei maksa enda ratta pärast põdeda!
Kui mõned aastad tagasi hakkasin ratast sõitma, siis rattaks oli
kõva kahvli, raske raami, ühekordsete pöidade ja täis acera juppidage sõiduriist.
Sai sellega sõidetud maratonid ja ka xc, kusjuures maratonid v edukalt - tartus 100 piirimaile, Mujal 30-40, Aegviidus lausa 10 piirimaile. Tec siis veel polnud ja tase oli muidugi ka tükk maad nõrgem siis.
Kui ratas oli korras, siis vahetused toimisid hästi, muidugi pöiad kartsid karme juurikaid ja kive.
Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:01
Postitas Märt
nemm kirjutas:Deorel pole häda midagi. Sõidan ise deore juppidega ja olen rahul. Ja pole olemas halbu rattaid ega vahetajaid, kõik oleneb ikka inimesest, mida ta soovib oma rattaga teha.
Just. Arvan ka ise nii. Sõidan ka Deore juppidega praegu. Saab ikka väga paljudest XTR meestest mööda. Ja mul po..ui, ma võin sõita Alivioga ka. Aga sealt juba allapoole ma ei läheks. Ainult TEC'il ja maratonidel sõites võib-olla läheks allapoole ka.
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:02
Postitas UrmasL
Lauri T kirjutas:.. praegu on minu puhul asi veel sõitja, mitte tehnika taga
Mul pole ammu enam midagi tehnika taha jäänud, kuid sellegipoolest ihkan paremat/kergemat/ilusamat jne ratast. Hobivärk. Kui hobi on piisavalt hingelähedane ja võimalusi on siis miks mitte olla perfektsionist?
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:07
Postitas Lauri T
UrmasL kirjutas:Mul pole ammu enam midagi tehnika taha jäänud, kuid sellegipoolest ihkan paremat/kergemat/ilusamat jne ratast. Hobivärk. Kui hobi on piisavalt hingelähedane ja võimalusi on siis miks mitte olla perfektsionist?
kes meist ei ihkaks.. mina küll ihkan
muidugi oleks äärmiselt kift väga hea tehnikaga sõita.. lihtsalt, et kui pole seda parimat kuskilt võtta, siis pole mõtet sõitmata jätta..
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:09
Postitas UrmasL
Lauri T kirjutas: lihtsalt, et kui pole seda parimat kuskilt võtta, siis pole mõtet sõitmata jätta..
Seda kindlasti. Mina sõidaks igaljuhul.
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:24
Postitas nemm
Ereliukas kirjutas:Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
Rivo vist on natuke eri teema. Pigem tal see värk, et kui tal metsiku jõu ja vastupidavusele lisaks veel ka sõiduoskust ning kogemust juurde tuleb, mis siis küll juhtuma võib hakata.
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:30
Postitas Oliver
Ereliukas kirjutas:
Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
Millega ta sõidab?
Postitatud: 30. 07. 2003. 13:31
Postitas UrmasL
nemm kirjutas: Rivo vist on natuke eri teema. Pigem tal see värk, et kui tal metsiku jõu ja vastupidavusele lisaks veel ka sõiduoskust ning kogemust juurde tuleb, mis siis küll juhtuma võib hakata.
Sama moodi ilmus mõned aastad tagasi "mees metsast" nimega Ruve
Aga mis Rivosse puutub siis tõesti huvitab mis tasemele ta järgmiseks aastaks jõuab...