Upgrade
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Upgrade
Sõitjast ja kui see tehtud siis uus ratas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Upgrade
Suht uus ratas aga raha seab kahjuks piirid....Mati kirjutas:Sõitjast ja kui see tehtud siis uus ratas.
Re: Upgrade
clippless pedaalid + kingad
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Upgrade
Peale pedaale on järgmine etapp rehvid - tuntav ja samas suht odav apgreid. Kui pöiapael on kummist siis võid selle ka vahetada kanga vastu, saad veel paar grammi võitu.
Keti ja kasseti vahetus on pigem hooldus ja seal seab su ratta kaheksakäigulisus omad piirid.
Keti ja kasseti vahetus on pigem hooldus ja seal seab su ratta kaheksakäigulisus omad piirid.
Re: Upgrade
ebays liigub uusi 8-käigulisi xtr kassette küll veelVillem T kirjutas:Peale pedaale on järgmine etapp rehvid - tuntav ja samas suht odav apgreid. Kui pöiapael on kummist siis võid selle ka vahetada kanga vastu, saad veel paar grammi võitu.
Keti ja kasseti vahetus on pigem hooldus ja seal seab su ratta kaheksakäigulisus omad piirid.
Re: Upgrade
mina sõitsin enda 8-käigulise süsteemiga niikaua kuni kett ära kulus ja siis vahetasin 9-käigulise vastu välja. Odav lõbu ei ole, aga jäin väga rahule. Õnneks rummu ei pea välja vahetama.
Selles suhtes eelnevatega nõus, et pedaalid ja rehvid on nr 1 ja 2 upgraded. Lisaks tasub mõelda ka sadulatoru ja sadula väljavahetamisele kui kaalujälgimine on eesmärk. Nimelt annab seal ilmselt võita kuskil 300 grammi kanti mitte liiga suurte kuludega + saad veel võib-olla endale mugavama sadula (vähemalt minu samast hinnaklassist rattal oli ca 730 gr post + sadul, asendades saaks näiteks 250 gr posti + 180 gr sadula)
Selles suhtes eelnevatega nõus, et pedaalid ja rehvid on nr 1 ja 2 upgraded. Lisaks tasub mõelda ka sadulatoru ja sadula väljavahetamisele kui kaalujälgimine on eesmärk. Nimelt annab seal ilmselt võita kuskil 300 grammi kanti mitte liiga suurte kuludega + saad veel võib-olla endale mugavama sadula (vähemalt minu samast hinnaklassist rattal oli ca 730 gr post + sadul, asendades saaks näiteks 250 gr posti + 180 gr sadula)
Re: Upgrade
No kui kaalu"nälgimine" eesmärk, siis oleks mõtekas kogu ratas maha müüa - oleks ca. 25% korraliku ja kerge raami raha olemassiim_s kirjutas:Lisaks tasub mõelda ka sadulatoru ja sadula väljavahetamisele kui kaalujälgimine on eesmärk.
Teema algatajale - Uued kummid rahalises mõttes nr. 1. Klipp pedaalide peale üleminekut nimetaks minagi jätkuvalt parimaks "appgreidiks", aga arvestada tuleb min. 500.- (pedaal) ja 900.-(king) PS. Pedaalid saad ratast vahetades alati kaasa võtta ja kingad sõidetakse enamjaolt prügikasti. Kõikide muude juppide vahetus on selline....hakkame Sierrast WRC'd ehitama mõte.
Re: Upgrade
Jah, kasvaks vaid raha puu otsas, ostaks kohe.... Talvel peenestamiseks tundub norm olevat
ja piisab praegu 24-st käigust küll. Aga eks siis kevadel lähevad pedaalid, kingad ja kummid loosi. Tänud kõigile, kes vastata viitsisid!
ja piisab praegu 24-st käigust küll. Aga eks siis kevadel lähevad pedaalid, kingad ja kummid loosi. Tänud kõigile, kes vastata viitsisid!
Viimati muutis RasmusS, 21. 10. 2009. 17:07, muudetud 1 kord.
Re: Upgrade
Kui teha konkreetne plaan - vahetada pulki kohe sõitmiseks, et siis mingil hetkel sinna uus raam vahele visata, vanad pulgad vanale raamile tagasi ja müüki... selles võib mingi mõte olla.
Ei pretendeeri järgnevaga absoluutsele tõele: sadulast saab gramme maha kõige odavamalt, lenksust sadulatorust enam-vähem võrdselt ca 2x kallimalt, samas kui uut raami veel ei tea, siis nt sadulatoru ei tasu osta.
Jooksudest vast kõige rohkem korraga kui korralikullt sajaseid luhvtitad, aga nagu mainitud, saad rehvidest alustada. Eelpool mainitud tekstiilist pöiapaela eelis on ka see, et kui kiiruga raja ääras rehvi vahetada ei nihku ta paigast (nagu kummi- või plastikpaelaga võib juhtuda, millele kergesti järgneb uus lohvipurunemine).
Rivo sierra-jutt on naelapea pihta - vaheta mis vahetamist nõuab, ära ilma plaanita tuunimisega üle pinguta.
Ei pretendeeri järgnevaga absoluutsele tõele: sadulast saab gramme maha kõige odavamalt, lenksust sadulatorust enam-vähem võrdselt ca 2x kallimalt, samas kui uut raami veel ei tea, siis nt sadulatoru ei tasu osta.
Jooksudest vast kõige rohkem korraga kui korralikullt sajaseid luhvtitad, aga nagu mainitud, saad rehvidest alustada. Eelpool mainitud tekstiilist pöiapaela eelis on ka see, et kui kiiruga raja ääras rehvi vahetada ei nihku ta paigast (nagu kummi- või plastikpaelaga võib juhtuda, millele kergesti järgneb uus lohvipurunemine).
Rivo sierra-jutt on naelapea pihta - vaheta mis vahetamist nõuab, ära ilma plaanita tuunimisega üle pinguta.
Re: Upgrade
Aga pöid on antud rattal enam-vähem?Kusagilt leidsin,et kaaluks oli vist 470g?
Minult saad soodsalt Fenestra puit-alumiinium ja puitaknad!! andres.aju@fenestra.ee 5017635
Re: Upgrade
Krt netist otsisin tykk aega aga ratta ega jubinate kaalu kohta kyll midagi ei leidnud.....
Re: Upgrade
Kui sa inglise keelega enam-vähem hakkama saad, siis uuri http://www.mtbr.com lehekülge. Leiad paljudele küsimustele vastuse.fab4 kirjutas:Krt netist otsisin tykk aega aga ratta ega jubinate kaalu kohta kyll midagi ei leidnud.....