1. leht 1-st

Dura-Ace 2009

Postitatud: 26. 03. 2008. 12:18
Postitas Mati
Siin kokkuvõtvalt juttu sellest mis tulekul. Vast huvitaivam pool on elektrooniline süsteem :!:

Elektroonilise süsteemi oluliseimad lubadused märksõnadena on käiguvahetuse kiirus ja gruppo kaal :!:
The complete Dura-Ace Di2 group will not only shift faster than the current Dura-Ace group but our information suggests that it's also over 100g lighter, too, even with the required battery pack.

Kusjuures patarei kestvust mõõdetakse lubaduste kohaselt tavakasutaja puhul kuudes.

Kokkuvõttev lause Dura-Ace Di2 grupi kohta on (õnnestumise korral) - "It will make everyone else's road groups look like toys" :)

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 26. 03. 2008. 12:30
Postitas Villem T
Mati kirjutas:Kusjuures patarei kestvust mõõdetakse lubaduste kohaselt tavakasutaja puhul kuudes.
Väidetavalt: garanteeritud 800 km, aga tegelikult isegi kauem.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 26. 03. 2008. 16:05
Postitas TrentEST
Ma kujutan ette mis hind tuleb... Technology ikka. :D
Tegelikult ammu kirjutavad juba Dura-Ace'st Pro ratturid testivad juba ammu, aga, aga....

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 26. 03. 2008. 20:00
Postitas mart
Mati kirjutas:Siin kokkuvõtvalt juttu sellest mis tulekul. Vast huvitaivam pool on elektrooniline süsteem :!:
Veel üleeile lugesin üht põhjalikumat lugu, mida tahtsin siin viidata, aga nüüd seal teade:
Argumentum a silentio
Whoops. Accidents happen. You're probably on this page looking for information about the 2009 Shimano Dura Ace 7900 groupset. Our good friends at Shimano North America asked us to pull the information down. There is a "press embargo" on all '09 Shimano product info 'til summertime. In other words, we can't talk about it or otherwise acknowledge its imminent existence until this embargo is lifted. Sorry about the tease. We'd never even heard of a "press embargo" before this morning. We can't say anything other than this: Shimano will come out both fists a-flyin' in 2009. Expect great things.
:o

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 26. 03. 2008. 21:09
Postitas Mati
Natuke veel siin kah, sh viide Mardile tünni teinud lehele.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 27. 03. 2008. 20:48
Postitas Mati
Ja veel elektroonilisest, siin rõhutud rohkem pildimaterjalile.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 04. 06. 2008. 19:32
Postitas Mati
Siin siis PILT lõplikust gruppost (lõpuks ka Durakal norm disain) ja JUTT ka asja juurde.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 06. 06. 2008. 21:31
Postitas Kuldar
Pilt

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 06. 06. 2008. 21:55
Postitas Mati
Alukäpaga ikka alla 2kg ei saa :). Kaaluvinidele on Sram Red ikka kõvem sõna (pluss välimus 8) ).

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 06. 06. 2008. 22:27
Postitas KristjanS
Mati kirjutas:Alukäpaga ikka alla 2kg ei saa :). Kaaluvinidele on Sram Red ikka kõvem sõna (pluss välimus 8) ).

sinu OT-le jätkuks, et kaalupededel tasub siiski Campa Recordi poole endiselt vaadata, sest tehaseandmete järgi on Record Redist ~40g kergem ;) ... ja bling-faktor on kah campal siiski kõvem!

Aga teemast kah. Hea on see, et need "rõvedad" kõrid, mis shimal on sajandite jooksul eest jooksnud, on lõpuks viidud lenksupaela alla! Link ise on aga muutnud veidralt Campa-Srami hübriidiks - natuke üht ja suts teist kah juurde. Elame-näeme, milline hakkab lõpuks Campa ja Shima elektrooniline sari välja nägema. Põhiteema saab siiski olema hind, sest "metsiku arendustöö alla pandud raha" on ju vaja kiirelt tagasi teenida :) . Aga sellest jahume edasi teistes teemades (ntks "ost-müük-vahetus" või "üheskoos sõitma" foorumis).

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 08:12
Postitas Tonis_T
Päris karm haip aga pilti ja infot siiski.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 11:12
Postitas Mati
Ühe huvitava asjana jäi kõrva, et Shima on samuti toomas välja oma versiooni PowerLink'ist. Seega tundub, et neetidega möllamine hakkab vaikselt ajalooks saama. It's about time!

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 11:19
Postitas UrmasL
Mati kirjutas:Ühe huvitava asjana jäi kõrva, et Shima on samuti toomas välja oma versiooni PowerLink'ist. Seega tundub, et neetidega möllamine hakkab vaikselt ajalooks saama. It's about time!
Ma ei viitsinud klippi lõpuni vaadata aga IMO on powerlink maantee ketil suht mõtetu. Kui just seda hollow-pin ketti mingil hetkel 9-speed varaianti tegema ei hakata

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 11:20
Postitas Mati
UrmasL kirjutas:
Mati kirjutas:Ühe huvitava asjana jäi kõrva, et Shima on samuti toomas välja oma versiooni PowerLink'ist. Seega tundub, et neetidega möllamine hakkab vaikselt ajalooks saama. It's about time!
Ma ei viitsinud klippi lõpuni vaadata aga IMO on powerlink maantee ketil suht mõtetu...
No on ka maanteel kette pooleks astutud. Lisaks mugavus keti (või ka nt litrite) puhastamisel kui vahel tahaks selle seks otstarbeks maha võtta.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 14:53
Postitas Olts
veloman32 kirjutas:
Mati kirjutas:Alukäpaga ikka alla 2kg ei saa :). Kaaluvinidele on Sram Red ikka kõvem sõna (pluss välimus 8) ).

sinu OT-le jätkuks, et kaalupededel tasub siiski Campa Recordi poole endiselt vaadata, sest tehaseandmete järgi on Record Redist ~40g kergem ;) ... ja bling-faktor on kah campal siiski kõvem!

Aga teemast kah. Hea on see, et need "rõvedad" kõrid, mis shimal on sajandite jooksul eest jooksnud, on lõpuks viidud lenksupaela alla! Link ise on aga muutnud veidralt Campa-Srami hübriidiks - natuke üht ja suts teist kah juurde. Elame-näeme, milline hakkab lõpuks Campa ja Shima elektrooniline sari välja nägema. Põhiteema saab siiski olema hind, sest "metsiku arendustöö alla pandud raha" on ju vaja kiirelt tagasi teenida :) . Aga sellest jahume edasi teistes teemades (ntks "ost-müük-vahetus" või "üheskoos sõitma" foorumis).
Maitse asi. Shimanol ei pea vähemalt pöidlaväänajaks hakkama ja "sarved" on mugavamalt peos. (SRAMI olen vaid Mati rattal proovinud ja esmamulje oli "nii ja naa")

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 15:10
Postitas Mati
Olts kirjutas:...Maitse asi. Shimanol ei pea vähemalt pöidlaväänajaks hakkama ja "sarved" on mugavamalt peos. (SRAMI olen vaid Mati rattal proovinud ja esmamulje oli "nii ja naa")
Ega ca 20m sõiduga suurt jõuagi proovida. Teinekord kui trehvame, siis vahetame rattaid ja teeme veits pikema otsa.

Eks igalühel kisub arvamus oma lemmiku poole. Pole veel eriti kuulnud, et keegi oma armsat ratast või juppe täiega kiruks :) .

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 11. 06. 2008. 16:07
Postitas KaupoR
Mati kirjutas:Eks igalühel kisub arvamus oma lemmiku poole. Pole veel eriti kuulnud, et keegi oma armsat ratast või juppe täiega kiruks :) .
Ma võiks otsa lahti teha aga see oleks teise teema rida. Tour de Rõugel ma juba sajatasin, kes kuulis, see kuulis (ma polnud ainus, kes selle jupi üle sajatas .. ka üks võitjatest oli sama asjaga kimpus).

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 02. 08. 2008. 19:49
Postitas Mati
Shimano tutvustas siis lõpuks elektroonilist gruppot ametlikult. Varsti on oodata ka testsõidu tulemusi. Üldiselt tundub põnev. Kaalu poolest on Di2 väidetavalt 113g kergem kui praegune 7800 grupp, kuid ca 68g raskem kui standard 7900 mehhaaniline grupp - pole paha.

Lühidalt siin need eeldatavad elektroonilise eelised (kiire tõlge):
- Suhteliselt pikad linginäpped on asendunud ultrakiire nupuvajutustega
- Valikulised distants vahetusnupud TT või muudeks otstarveteks
- Kiiremad ja täpsemad servomootoril käikari liigutused
- Käikarite timmimise vajadus peale esmasättimist puudub (sättimist ja täpsust jälgitakse iga käiguvahetusega)
- Tõeline iga-ilma toimivus tänu trosside ja/või kõride saastumise kadumisele
- Tuleviku võimalus raami valmistajatele kaablite raamisiseseks paigutuseks (?)

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 03. 08. 2008. 15:52
Postitas LauriA
On sel elektroonilisel grupil ka mingi näidik peal, mis näitab, kui kaua see aku vastu peab?

Kas aku ise on siis teoreetiliselt ka sama kvaliteetne kui kogu DuraAce seeria või samast klassist nagu mõned sülearvutite/videokaamerate/UPS-de jms akud, mis ühel hetkel enam kauem kui 5 minutit (1-6 tunni asemel) ei kesta.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 05. 08. 2008. 17:53
Postitas Rom
LauriA kirjutas:On sel elektroonilisel grupil ka mingi näidik peal, mis näitab, kui kaua see aku vastu peab?

Kas aku ise on siis teoreetiliselt ka sama kvaliteetne kui kogu DuraAce seeria või samast klassist nagu mõned sülearvutite/videokaamerate/UPS-de jms akud, mis ühel hetkel enam kauem kui 5 minutit (1-6 tunni asemel) ei kesta.
Lubatakse "1000km eavy use"
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... _BT79_side

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 05. 08. 2008. 20:49
Postitas LauriA
Rom kirjutas:
LauriA kirjutas:On sel elektroonilisel grupil ka mingi näidik peal, mis näitab, kui kaua see aku vastu peab?

Kas aku ise on siis teoreetiliselt ka sama kvaliteetne kui kogu DuraAce seeria või samast klassist nagu mõned sülearvutite/videokaamerate/UPS-de jms akud, mis ühel hetkel enam kauem kui 5 minutit (1-6 tunni asemel) ei kesta.
Lubatakse "1000km eavy use"
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... _BT79_side
Mulle jäi mulje, et 1000km peab ühe laadimisega vastu ning probleemiks pidasin seda, et ühel hetkel a la 10000km pärast peab ainult 10 km-t. Sülearvutite puhul see üsna sagedane probleem, et isegi high-end omadel aku aastaga läbi on (garantii on akul tavaliselt 6 kuud). Minusugust muidugi see probleem ei puudutaks (DuraAce aku kvaliteet), aga ma kujutan ette, et mõni kõva tegija võiks üsna pahases olekus olla, kui otsustaval hetkel enam asi ei toimi, seda enam, et isegi vist mingit näidikut seal ei ole, kui palju kilomeetreid veel sõita saab.

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 05. 08. 2008. 21:37
Postitas erikr
Ma arvan, et eriti kõvadel on juba piisavad organisatsioonilised meetmed aku hapuks minemise vastu. kuigi eks tiimimehannid on ka Mandri näitel tõestanud, et nüüdseks hääbunud Pro Touri taseme tiimides võib igasugust värki juhtuda.
- akude testrid ja vahetusfond
- võidusõidu ajal otsad andnu asemele saad hooldusautost uue
- saad hooldusautost uue ratta

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 07. 08. 2008. 22:35
Postitas Mati

Re: Dura-Ace 2009

Postitatud: 01. 09. 2008. 16:55
Postitas Mati
Ja veel juttu Di2'st koos detailsemate piltidega.