1. leht 1-st
Postitatud: 14. 06. 2003. 14:28
Postitas Caarel
Corrosion kirjutas:Oli mõlemat, dual ja siis lihtsalt shifter ilma lingita. Aga üks koledam kui teine. Disaini kohal pealt on vaatamisväärsus XTR 2003 vänt.
Disain on ikka see viimane asi mis selliste asjade juures loeb või kuidas. Sarnaseid kommentaare kohtab küll rohkem MTBR-is kus USA poisikesed vaatavad ainult disaini ja hinda ning siis tihtipeale pettuvad et ilusa asja saanud aga kehva.
Postitatud: 15. 06. 2003. 14:11
Postitas Corrosion
Viimane asi?? Kui niiviisi mõelda, siis milleks rattafirmad üldse disaini seisukohalt vaeva näevad? Teevad lihtsalt mingisuguse raami, värvi pole vaja sest keda välimus ikka kotib
Peaasi, et ära sõidab..
Noh jah arvamusi on mitmeid. Maitse üle ei vaielda ütles mops ja lakkus
Postitatud: 15. 06. 2003. 18:09
Postitas Mati
Corrosion kirjutas:Viimane asi?? Kui niiviisi mõelda, siis milleks rattafirmad üldse disaini seisukohalt vaeva näevad? Teevad lihtsalt mingisuguse raami, värvi pole vaja sest keda välimus ikka kotib
Peaasi, et ära sõidab..
Noh jah arvamusi on mitmeid. Maitse üle ei vaielda ütles mops ja lakkus
Eks sellepärast need va rattafirmad niipalju disainivadki, et oleks ratast kergem müüa kodanikele, kes juppidest ja nende funktsioneerimisest suurt ei jaga ja vaatavad parem toru kuju ja asetust ning värvikombinatsioone
. Kipun arvama, et üldisest-üldisest massist on sellist klientuuri oluliselt rohkem, kui teadlikke ostjaid, kelle võiks ka sama hästi läikima löödud aluraami müüa. Ise ostaks ntx küll
Postitatud: 16. 06. 2003. 07:30
Postitas Andrus K
esteetiline nauding pole siiski ka vähetähtis. Autopeded, tattapeded - igas ühes peitub teda vähemal või rohkemal määral.
Kohe lõigatakse teema pooleks ja tekib teema "disain vs. praktilisus" vms. kas veame kihla
Postitatud: 16. 06. 2003. 09:37
Postitas 5TH ELEMENT
kui disain ei loeks, siis poleks selle aasta XTR seeria ka vist läikiva titaani värvi tehtud, ega ju?;PPP
tunnistan ausalt üles, et minu jaoks loeb disain väga palju, pea samapalju, kui funktsionaalsus. aga tavaliselt ongi ju kallid (head) asjad automaatselt juba ka ilusa disainiga. ja disain ei peegeldu mitte hyper-super-mega-giga vikerkaarevärvides ja y-kujundites, vaid lihtsuses ja kvaliteedis peitub ilu. just nimelt asja kvaliteet panebki disaini paika, sest selle näeb küll pea alati ära, kas asi on kvaliteettoodang või mingi suvaline junn.
Postitatud: 16. 06. 2003. 10:14
Postitas KristjanS
5TH ELEMENT kirjutas:...disain ei peegeldu mitte hyper-super-mega-giga vikerkaarevärvides ja y-kujundites, vaid lihtsuses ja kvaliteedis peitub ilu. just nimelt asja kvaliteet panebki disaini paika, sest selle näeb küll pea alati ära, kas asi on kvaliteettoodang või mingi suvaline junn.
Aga vaata ntx Colnago raame-need kiirgavad lausa vikerkaarevärvidest ja kvaliteedist rääkimata.
Postitatud: 16. 06. 2003. 10:30
Postitas mart
Mati kirjutas:Eks sellepärast need va rattafirmad niipalju disainivadki, et oleks ratast kergem müüa kodanikele, kes juppidest ja nende funktsioneerimisest suurt ei jaga ja vaatavad parem toru kuju ja asetust ning värvikombinatsioone
seda oleks kah liig nõuda, et IGA rattur jagaks matsu ja oskaks une pealt raporteerida, mis vidinatest tema velo koosneb. mulle igaljuhul meeldib, kui vidinatel on miski nimi/embleem küljes. Saan sealt infot, mida seedin/järgi uurin/võrdlen ja tahta/hinnata oskan.
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:28
Postitas Mati
mart kirjutas:seda oleks kah liig nõuda, et IGA rattur jagaks matsu ja oskaks une pealt raporteerida, mis vidinatest tema velo koosneb. mulle igaljuhul meeldib, kui vidinatel on miski nimi/embleem küljes. Saan sealt infot, mida seedin/järgi uurin/võrdlen ja tahta/hinnata oskan.
Nimi/embleem on nati midagi muud kui kirev disain, mida mina silmas pidasin. Kirjade "firmanimi" või "tootetüüp" vastu pole mul midagi.
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:32
Postitas priidik
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:36
Postitas Mati
priidik kirjutas:Väga õige. Tahtsin endale Colnago't, mis on hea ja kvaliteetne, kuid see pidi ka kindlasti väga ilus olema. Mul
selline. Ja jupid peavad ka nii läikima et päikese käes silmi pimestavad. Seega tüüpiline rattap..de.
samas teeb colnago ka täitsa tagasihoidliku välimusega rattaid, tuttaval on ntx musta raami ja kollaste kirjadega colnago. mulle meeldib.
simplicity rules
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:42
Postitas priidik
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:43
Postitas Mati
priidik kirjutas:Mati kirjutas: samas teeb colnago ka täitsa tagasihoidliku välimusega rattaid, tuttaval on ntx musta raami ja kollaste kirjadega colnago. mulle meeldib.
Ja-jah, see on 00F värving, kuid pakutakse ainult alu (Dream Plus) ja karbonraamide (C40) puhul. Aunal on nt. selline must alu, väga ilus. Endale ka see must väga meeldis aga kuna tahtsin kindlasti terast siis pidi midagi muud valima.
Jep sama mees
. Üks selline pandi tal vist veel mingi aeg tagasi pihta kah, krdi krt
Postitatud: 16. 06. 2003. 11:49
Postitas priidik
Postitatud: 16. 06. 2003. 12:04
Postitas mart
Mati kirjutas:
simplicity rules
hoopis profit rules
kui võtta velo disain vs praktilisus laiemas mõistes kui MTB ja ROAD, siis omanäolisemad rattad hakkavad otsa saama. Tekkinud on olukord, kus:
Most people who buy bikes in this age of Shimano buy frames of no particular marque and ride them until the components fail or are made obsolete by the next tiny variation; then they chuck the baby out with the bath water.
Postitatud: 16. 06. 2003. 12:25
Postitas Mati
mart kirjutas:Mati kirjutas:
simplicity rules
hoopis profit rules
kui võtta velo disain vs praktilisus laiemas mõistes kui MTB ja ROAD, siis omanäolisemad rattad hakkavad otsa saama. Tekkinud on olukord, kus:
Most people who buy bikes in this age of Shimano buy frames of no particular marque and ride them until the components fail or are made obsolete by the next tiny variation; then they chuck the baby out with the bath water.
This is just the corporate world we are living in
U cant beat the system