1. leht 1-st
Käpp
Postitatud: 25. 06. 2003. 13:49
Postitas Ray
Juhtus selline asi käpal, mis on hammaktega tuli pedaali vint maha ja nüüd ei saa pedaali korralikult kinnitada
Nüüd oleks vaja teada kas seda käppa müüakse kusgil eraldi ilma hammakateta?
Re: Käpp
Postitatud: 25. 06. 2003. 13:53
Postitas Ermo
.
Postitatud: 25. 06. 2003. 13:56
Postitas Ray
Käpp on miski truval fived
Postitatud: 25. 06. 2003. 14:11
Postitas erikr
Ray kirjutas:Käpp on miski truval fived
ehk tegelikult siis Truvativ FiveD.
99% tõenäosusega 4-kant kinnitusega keskjooksule. ja hammakad ka 4 kohast kinnitusega. mingi asja peaks asemele leidma kuigi poest vist ilma hammakateta ja vasakpoolse vändata raske leida. pead käima mööda hooldusi ja uurima mis neil kapi all on. ei pea tingimata sama tootja / mudel olema... peaasi, et pikkus oleks sama
Postitatud: 25. 06. 2003. 14:13
Postitas tarmo
erikr kirjutas:Ray kirjutas:Käpp on miski truval fived
ehk tegelikult siis Truvativ FiveD.
99% tõenäosusega 4-kant kinnitusega keskjooksule. ja hammakad ka 4 kohast kinnitusega. mingi asja peaks asemele leidma kuigi poest vist ilma hammakateta ja vasakpoolse vändata raske leida. pead käima mööda hooldusi ja uurima mis neil kapi all on.
laki tn rademaris rippusid seinal mingid käpad ilma hammakateta. üks vähemalt oli nelikant kinnitusega.
Postitatud: 25. 06. 2003. 15:45
Postitas N
veloplussis oli ka mustad Specialized-i käpad ilma hammakateta..
Postitatud: 25. 06. 2003. 15:52
Postitas Rom
Ja mul vedeleb Suntouri kompl. kulunud hammastega
4kant,4arm(vist oli) ja 175mm
Postitatud: 26. 06. 2003. 08:29
Postitas charlie
üks võimalus (arvatavasti parim) on osta uus komplekt väntasid, koos hammakatega.
võimalus on leida üks treial, kes seda auku töötleks ja uue vindi peale keeraks. kuid see ei pruugi lõpus nii töökindel olla.
Postitatud: 26. 06. 2003. 08:56
Postitas Road
Augu "töötlemiseks" pole üldse treialit vaja. Hea lukksepp on etem. Olen tegelenud sellise probleemiga aga ma ei soovitaks midagi kui ise näinud ei ole. Seal võib olla mitmeid lahendusi, olenevalt keerme jäänustest. Kindlam on hankida uus ja hiljem rahulikult sellega tegelda. Kuidas taastada keeret antud kohas on nii pikk jutt, et ma siin ei üritagi. Uskuge mind.
Postitatud: 26. 06. 2003. 09:27
Postitas erikr
charlie kirjutas:üks võimalus (arvatavasti parim) on osta uus komplekt väntasid, koos hammakatega.
võimalus on leida üks treial, kes seda auku töötleks ja uue vindi peale keeraks. kuid see ei pruugi lõpus nii töökindel olla.
treialil pole siin midagi teha. see on lukksepa töö kui täpne olla. kui keere on läinud siis aitaks ainult remont heli-coil uue terasest keermeniidi sissepanekuga. selle töökindluses pedaali puhul ei ole sugugi kindel. nõustun, et
hangi uus vänt.
Postitatud: 26. 06. 2003. 16:05
Postitas Ray
Täna läks töömehe kätte ratas. Pannakse mingi uus keere treasest või midagi sellist. Loodan, et Haanja saan ilusti ära sõita. Pärast seda vaatan uued hammakad endale.
Postitatud: 09. 08. 2003. 21:59
Postitas Lauri
Täna läksin Veloplus-i venna rattale mingit normaalset käppa küsima. Müüja siis küsis vastu, et mis raamisuurusega ratas on? Ma mõtlesin, et tohoh, mida kuradit, milleks seda vaja??? Ja siis küsis veel, et mis mõõdus mul keskjooks on??..seda ma ka ei teadnud, kuna ple minu ratas..A kurat ma ei teadnudki, et käppa valitakse keskjooksu möödu järgi... Seletage mulle kas tõesti on nii, ja kui on, sis milleks?
Postitatud: 10. 08. 2003. 21:27
Postitas mart
Lauri kirjutas: käppa valitakse keskjooksu möödu järgi... Seletage mulle kas tõesti on nii, ja kui on, sis milleks?
Jah, müüja täpsustavad küsimused olid õigustatud.
Keskjooksu nelikant võlli pikkus võib olla: 107mm, 113mm, 115mm, 118mm, 122.5mm, 127.5mm.
Kui pikkus jääb nõutavast lühemaks, hakkab võllil kinnikeeratud esihammakas vastu keskjooksu/esivahetajat/ alumist sidevarrast nühkima. Kui võll jääb nõutavast pikemaks (sõitu ei sega), on kett enamusel tagahammastel üleliigselt paindes (st chain line on vale).
Vända pikkus võib olla: 165mm, 170mm, 172.5mm, 175mm, 180mm.
Liig pika vändaga hakkad kurvis tagaratast tõstma. Liig lühikesega ei saa Sa kogu jõudu rakendada.
Postitatud: 10. 08. 2003. 21:32
Postitas UrmasL
mart kirjutas:
Kui pikkus jääb nõutavast lühemaks, hakkab võllil kinnikeeratud esihammakas vastu keskjooksu/esivahetajat/ alumist sidevarrast nühkima. Kui võll jääb nõutavast pikemaks (sõitu ei sega), on kett enamusel tagahammastel üleliigselt paindes (st chain line on vale).
Liiga lühikese võlli pikkuse puhul võib saada veel vända peale, kui alumine hammakas ära võtta (paljud ei kasuta). Ka sel puhul jääb chain-line valeks. Mulle öeldi, et õige on siis (3-9 süsteemi puhul), kui keskmine hammakas on samal joonel tagant kuuendaga (suurema poolt lugema hakates).