1. leht 1-st

Merida magneesium raam

Postitatud: 12. 07. 2003. 22:05
Postitas Alfonze
tere,

mida arvata sellisest raamist (merida magnesium):
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,45&id=266

merida kasutab oma tipp maanteemudelitel seda, kas on oma hinda väärt asi või ei?

al.

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 12. 07. 2003. 22:14
Postitas Ruve
Alfonze kirjutas:tere,

mida arvata sellisest raamist (merida magnesium):
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,45&id=266

merida kasutab oma tipp maanteemudelitel seda, kas on oma hinda väärt asi või ei?

al.
terve Mäe Rattaklubi sõidab selle raamiga,kaasaarvatud Juri Molev :lol: niiet küsi Molevi käest,saad täpselt teada kui hea on...Molevi leiad Tallinna Veloplus'i mehhaanikute ruumist 8)

Postitatud: 12. 07. 2003. 22:15
Postitas Ereliukas
terve mäe klubi sõidab tänavu merida mnt raamidega, uuri nende käest.

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 12. 07. 2003. 22:18
Postitas Alfonze
[/quote]terve Mäe Rattaklubi sõidab selle raamiga,kaasaarvatud Juri Molev :lol: niiet küsi Molevi käest,saad täpselt teada kui hea on...Molevi leiad Tallinna Veloplus'i mehhaanikute ruumist 8)[/quote]

huvitaks nagu erapooletu arvamus, kui seevend on veloplusis siis ei ole ju erapooletu, 2kki said mingi megadiili v6i on lihtsalt reklaam vms.

al.

Postitatud: 13. 07. 2003. 17:17
Postitas Corrosion
Kas mäe rattaklubi ei pidand mitte Marinidega sõitma?

Postitatud: 13. 07. 2003. 19:06
Postitas KristjanS
Corrosion kirjutas:Kas mäe rattaklubi ei pidand mitte Marinidega sõitma?
Mariniga peax sõitma KJK ratturid ja see asub samuti velotrekil :!: :!: :idea: :idea:

Postitatud: 13. 07. 2003. 19:11
Postitas priidik
KJK sõidab maanteel igasuguste raamidega. Marinid on neil vist MTB rattad.

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 13. 07. 2003. 21:06
Postitas mart
Alfonze kirjutas:mida arvata sellisest raamist (merida magnesium)
, kas on oma hinda väärt asi või ei?
al.
Kas tahad/valid toda endale? Karta on, et sinusuguse mehemüraka all saab too TIG-keevitatud alumiiniumsulam võdisema nagu tallesaba 8) Üldjuhul, kui rattur ületab 100 kg, siis tavaratas talle ei sobi. Eriti, kui tahetakse veel kerget ratast. Seal on ratta vastupidavus toodud ohvriks kergusele.

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 13. 07. 2003. 21:29
Postitas indrek
mart kirjutas:...TIG-keevitatud alumiiniumsulam võdisema nagu tallesaba ...
oot see on ikka magnesiumist raam ju :roll:

Postitatud: 13. 07. 2003. 21:40
Postitas priidik
Ma soovitaks ka üla 100 kg mehele terasraami. Selle magneesiumsulamist tehtud raami sõidab ta varsti pooleks. Magneesiumi lisamine tõstab küll alumiiniumi jäikust kuid muudab selle samavõrra rabedaks. Tootja, kui ma õigesti mäletan viitas ka sellele.

Postitatud: 13. 07. 2003. 22:03
Postitas mart
priidik kirjutas:Ma soovitaks ka üla 100 kg mehele terasraami. Selle magneesiumsulamist tehtud raami sõidab ta varsti pooleks. Magneesiumi lisamine tõstab küll alumiiniumi jäikust kuid muudab selle samavõrra rabedaks. Tootja, kui ma õigesti mäletan viitas ka sellele.
Mul on kurvad kogemused Vene täismagneesium MNTratta raamiga. Nimelt aastat 4 tagasi oli üks Eesti venelane endale *kodumaalt* toonud Full Mg Litech ratta, mis tema all õmblustest lahti pragunes. Mees ise oli kah karu mõõtu.
Kui huvi on, vt:

Company "LITECH" (Russia, Moscow) - the world first producer of serial welded bicycle frames from magnesium alloys. "Magnesium frames" is unique product manufactured with the set of special conversion technologies and "know-how".

http://www.litech-mg.ru/company.html

Insener ju teab, et Mg on hea metall kui temast on miskit valuvormis tehtud. Kahjuks ei saa rattaraami Mg-st valada. Seetõttu on Mg raami nõrkus tema ühenduskohtades. PS. leegiga ära Mg ligi mine - põleb nagu säraküünal :P

Postitatud: 13. 07. 2003. 22:45
Postitas Alfonze
aga mis oleks siis sobiv raam mulle, huvitaks et oleks v6imalikult j2ik ja raami enda kaal ei olegi teab mis t2htis, praegune author a4400 raam j2tab kyll soovida j2ikuses. btw see n2dalavahetus sai oma esimesed yle 100km otsad tehtud :-) ehk siis laup 102km ja pyhap 116km. loomulikult puhkepausidega aga ikkagi.

al.

Postitatud: 14. 07. 2003. 11:03
Postitas Corrosion
säraküünlad tehtud ju magneesiumi purust. Vanasti vene ajal otsiti vene sõjalennukite baasidest vanu lennuki osi, mis ka magneesiumist, need kärasid hästi pauguks peale mõningast riivimist või niisama väiksemaks tulesähvatuseks.

Postitatud: 14. 07. 2003. 12:43
Postitas jaan
mart kirjutas: PS. leegiga ära Mg ligi mine - põleb nagu säraküünal :P
Kahjuks nii lihtne see ei ole :)
NeXT cube põletamine

Postitatud: 14. 07. 2003. 13:16
Postitas mart
jaan kirjutas:
mart kirjutas: PS. leegiga ära Mg ligi mine - põleb nagu säraküünal :P
Kahjuks nii lihtne see ei ole :)
NeXT cube põletamine
Ma rääkisin Mg raami keevitamisest, mis ebaõnnestus.

milles on selle NeXT cube artilki point :?: Aru ma ei saa. See ju mingi arvutifriikide happeningi kirjeldus. Pikk jutt, sitt jutt, ütleb eesti vanasõna. Lugesin artiklit ja ajast on kahju :evil: . Teinekord sarnasel juhul tee lühikokkuvõte.

Postitatud: 14. 07. 2003. 13:53
Postitas Alfonze
aga ikkagi, mis oleks m6tekas raam kui arvestada et kaalun palju ja alla 110kg vist kunagi mitte, aga maantees6it istub t2iega, kas oleks m6tekam olemasoleval raamile n2iteks sysinik kahvel panna ja asi tahe, v6i valida midagi uut v6imalikud variandid:

1) terasraam (raske aga vastupidav)
2) alu raam (suhteliselt kerge aga vedel)
3) magneesium raam (kerge aga liitekohad n6rgad)
4) sysinikraam (kerge, vastupidav aga ropult kallis)

kas keegi oskaks soovitada mingit konkreetset raami.

al.

Postitatud: 14. 07. 2003. 14:14
Postitas jaan
mart kirjutas: milles on selle NeXT cube artilki point :?: Aru ma ei saa. See ju mingi arvutifriikide happeningi kirjeldus. Pikk jutt, sitt jutt, ütleb eesti vanasõna. Lugesin artiklit ja ajast on kahju :evil: . Teinekord sarnasel juhul tee lühikokkuvõte.
oi, nii kurjalt :( Artikli pikkus on kohselt näha ja kui vanasõna usud siis teinekord ära loe. Ja arvutitega oli seal kah väga vähe pistmist, samahästi oleks võinud seal jalgrattast rääkida. Samuti naerunägu "vihjas" sellele, et pole tõsise jutuga.

Mõtlesin, et põnev ettevõtmine ja see võiks kedagi huvitada kui juba põletamisele jutt läks.

Selleks, et teiste aega mitte kulutada:
Point oli selles, et mees üritas magneesiumist toodet(antud juhul siis arvuti korpust) põlema panna. Selgus, et see polegi nii lihtne - väike tükk süttib lihtsalt, kuid suuremas koguses juhib materjal soojuse ära. Oleks nagu elementaarne aga teades magneesiumi häid põlemisomadusi oli seda ilmselt raske uskuda. Igal juhul koos bürokraatiaga oli see ettevõtmine aeganõudvam kui ta arvas.

Postitatud: 14. 07. 2003. 14:39
Postitas Ruve
Alfonze kirjutas:aga ikkagi, mis oleks m6tekas raam kui arvestada et kaalun palju ja alla 110kg vist kunagi mitte, aga maantees6it istub t2iega, kas oleks m6tekam olemasoleval raamile n2iteks sysinik kahvel panna ja asi tahe, v6i valida midagi uut v6imalikud variandid:

1) terasraam (raske aga vastupidav)
2) alu raam (suhteliselt kerge aga vedel)
3) magneesium raam (kerge aga liitekohad n6rgad)
4) sysinikraam (kerge, vastupidav aga ropult kallis)

kas keegi oskaks soovitada mingit konkreetset raami.

al.
sa mõtled süsiniku all nö. carbon'it? carbon raami ma küll ei ostaks kui nii palju kaalu.Carbon läheb ka ühe hooajaga pehmeks(sõltub muidugi palju sõita).Kui hinda ka vaadata,siis võiksid ikkagi alumiiniumi proovida,aga mitte päris tippraami,sest need on viimase piirini õhukeseks aetud.See vastupidav,aga kallis asi on titaan 8) Aga Merida magneesiumi kohta võiksid ka uurida,ma ei ole küll kuulnud,et kellegil sellega probleeme oleks olnud,et torud ühnduskohtadest lahti tuleks...ja raamile saad ju garantii ka.

Postitatud: 14. 07. 2003. 15:08
Postitas Alfonze
Aga Merida magneesiumi kohta võiksid ka uurida,ma ei ole küll kuulnud,et kellegil sellega probleeme oleks olnud,et torud ühnduskohtadest lahti tuleks...ja raamile saad ju garantii ka.

ma ise ka arvan et ega ta raip nii lihtsalt lagune ka, kui ikka mehed kes maastikus6itu teevad ja kaaluvad 90-100kg hyppavad sama raami mtb versiooniga siis yldine pinge raamile on suurem kui minu s6it maanteel.

al.

Postitatud: 14. 07. 2003. 15:14
Postitas Ruve
Alfonze kirjutas:Aga Merida magneesiumi kohta võiksid ka uurida,ma ei ole küll kuulnud,et kellegil sellega probleeme oleks olnud,et torud ühnduskohtadest lahti tuleks...ja raamile saad ju garantii ka.

ma ise ka arvan et ega ta raip nii lihtsalt lagune ka, kui ikka mehed kes maastikus6itu teevad ja kaaluvad 90-100kg hyppavad sama raami mtb versiooniga siis yldine pinge raamile on suurem kui minu s6it maanteel.

al.
selle maanteeraaamiga sõidavad ntx Valvas ja ka Morjakov,mõlemad silma järgi päris rasked...viimane sõitis juba eelmine aasta,järelikult ikka kestab :roll:

Postitatud: 14. 07. 2003. 17:20
Postitas huko
Ruve kirjutas:See vastupidav,aga kallis asi on titaan 8)
Aga samas on need titaantorud kah viimase peale õhendatud ja teevad poks... :-(

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 15. 07. 2003. 08:53
Postitas Ruve
Alfonze kirjutas:tere,

mida arvata sellisest raamist (merida magnesium):
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,45&id=266

merida kasutab oma tipp maanteemudelitel seda, kas on oma hinda väärt asi või ei?

al.
tuli meelde,et selle Merida tipprattaga sõidab see aasta ka triatleet Ain-Alar Juhanson..mees ka ligi 2 meetrit pikk ja 100 kg ligi...

Re: Merida magneesium raam

Postitatud: 15. 07. 2003. 09:41
Postitas KristjanS
Ruve kirjutas:
Alfonze kirjutas:tere,

mida arvata sellisest raamist (merida magnesium):
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,45&id=266

merida kasutab oma tipp maanteemudelitel seda, kas on oma hinda väärt asi või ei?

al.
tuli meelde,et selle Merida tipprattaga sõidab see aasta ka triatleet Ain-Alar Juhanson..mees ka ligi 2 meetrit pikk ja 100 kg ligi...
Ja varsti hakkab sellega sõitma veel üx kõva triatleet Priit Ailt :!: :!: :!:

Postitatud: 15. 07. 2003. 10:34
Postitas priidik
Alfonze kirjutas:
1) terasraam (raske aga vastupidav)
2) alu raam (suhteliselt kerge aga vedel)
3) magneesium raam (kerge aga liitekohad n6rgad)
4) sysinikraam (kerge, vastupidav aga ropult kallis)

kas keegi oskaks soovitada mingit konkreetset raami.
Kui tahad teha vähe pikemaajalist investeeringut siis soovitaks ikkagi vaadata terasraami. See Merida Magneesium on tore raam küll aga arvestades seda et sa oled 125 kg siis võib jääda pehmeks. Vbla esimene aasta on hea aga edasi ..... Senisele raamile karbonkahvli allapanek võib sulle valmistada pigem pettumuse sest karbonkahvlid on maru õhukesed ja juba uuena painduvad.

Vaatas selliseid raame nagu allpool velotreki Rattapoest:

Olmo Mercury või Millenium terasraami. Neid pakutakse vist ainult karbonkahvliga.
Colnago Master X-light, kuid arvestades kaalu siis pigem Colnago Classic koos Precisa teraskahvliga.

Kui hinda küsid siis hoia millegist kinni sest muidu võid pikali kukkuda.

Postitatud: 15. 07. 2003. 11:28
Postitas Alfonze
Vaatas selliseid raame nagu allpool velotreki Rattapoest:

kus see pood asub?

Olmo Mercury või Millenium terasraami. Neid pakutakse vist ainult karbonkahvliga.
Colnago Master X-light, kuid arvestades kaalu siis pigem Colnago Classic koos Precisa teraskahvliga.

Kui hinda küsid siis hoia millegist kinni sest muidu võid pikali kukkuda.[/quote]

no anna tulla, eks ma siis kukun:-P

tglt mul on plaan max 15k piiridesse j22da aga kui on ikka super asi siis annab m6elda.

al.

Postitatud: 15. 07. 2003. 11:31
Postitas Alfonze
ahjaa seda ka et tahaks ikka shimano peale j22da, kuna campagnolo jupid on eestis raskemini k2ttesaadavad, seega raam peaks sellest orienteeruvalt toetama shimanot.

al.

Postitatud: 15. 07. 2003. 11:43
Postitas priidik
Ei ole olemas Campa või Shomano spetsiifilist raami. Võid pana selle jupi mida hing ihkab.

Campa ei ole raskemini kättesaadav? E-Bike tallinnas toob sulle kätte kõik Campa jupid mis sa tahad. Kassetid ja ketid mida tihedamini läheb on pidevalt letis. Nt. Record kett on letis 390 eeku ja odavam kassett 690 eeku. Kallis ka ju ei ole.

Postitatud: 15. 07. 2003. 11:48
Postitas Alfonze
Campa ei ole raskemini kättesaadav? E-Bike tallinnas toob sulle kätte kõik Campa jupid mis sa tahad. Kassetid ja ketid mida tihedamini läheb on pidevalt letis. Nt. Record kett on letis 390 eeku ja odavam kassett 690 eeku. Kallis ka ju ei ole.[/quote]

oot aga bottom bracketi keere on ju erinev???

al.

Postitatud: 15. 07. 2003. 11:53
Postitas Alfonze
ja veel selline asi et campa tagajooks on ju ka erinev ja mul on suht ok jooksud (dura ace rummud, 2mm kodarad ja corrateci p8iad ning sram r9 kasett) olemas, ning on ka olemas tiagra vahetused vanalt rattalt jne, yhes6naga ratta upgrade plaanis mitme aasta jooksul ja raam ning jooksud on t2htsaimad asjad, millest ma ka alustan uuendamist, tervet asja nagunii ei j6ua osta korraga, seega ikka kindlalt shimano.

al.

Postitatud: 15. 07. 2003. 12:01
Postitas priidik
Alfonze kirjutas: no anna tulla, eks ma siis kukun:-P

tglt mul on plaan max 15k piiridesse j22da aga kui on ikka super asi siis annab m6elda.

al.
15k eest peaks kätte saama Olmo Mercury (mida siiski saab ikka teraskahvliga ka) ja Colnago Classicu kui vaadata selle poe hinnakirju

http://www.velosport.fi

Seda see Velotreki Rattapood esindab. Küsi ja uuri.

Pool Shimano ja pool Campa ka ei saa. Ei käi omavahel kokku. Seega jää siis shimano peale.

Postitatud: 15. 07. 2003. 12:22
Postitas Alfonze
kle ei leia ei http://www.1182.ee-st ega ka otsinguga sellise poe kohta inffi, kas sul on 2kki kontakt nr anda?

al.

Postitatud: 15. 07. 2003. 12:25
Postitas Ereliukas

Postitatud: 15. 07. 2003. 12:28
Postitas Alfonze
thnx

Postitatud: 15. 07. 2003. 18:28
Postitas Corrosion
Kes siis Velotreki poodi ei tea :shock: rattapoes oli üks Olmo saada 14.5 kilo eest. kadedaks teeb lausa, oleks papp ostaks ära aga kuna ei ole, siis imen näppu :)

Postitatud: 06. 12. 2005. 22:13
Postitas -Ksürr-
priidik kirjutas:KJK sõidab maanteel igasuguste raamidega. Marinid on neil vist MTB rattad.
mnt peaks mbk olema ülekaalus