1. leht 1-st
Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 28. 09. 2008. 18:48
Postitas Raix
Tere. Sooviksin siis arvamusi, kas oleks mõttekas uue amordi asemel ehk hoopis karbonkahvli poole vaadata? Praegu RS Dart 3 all, mis ei ole just liialt kerge, lisaks veel ta ei toimi mu meelest nii hästi kui võiks. Pealegi ei saa ma hästi tema lenksulukuga hakkama- nimelt kohati, kus võiks ta lukust isegi lahti lasta, ei jõua väga hästi seda teha. Faktiliselt sõidangi seega pea kogu aeg lukus lenksuga. Niipalju kui ma aru saan, siis ta 100% lukus küll ei ole, st veidi ikkagi vajub läbi. Põhiliselt sõidan siis EEC + väiksemad MTB maratonid, sel aastal proovin nähtavasti ka H100 ära. Trenni olen siiani teinud valdavalt maanteel, kuid järgmisel hooajal plaanin ikka rohkem metsa ka eksida. Siiani mõtlesin rohkem uuele amordile, kaaludes peamiselt R7 ja Reba vahel (peamiselt hinnaklassi ja saadavuse tõttu), aga järsku tekkis mõte, et ehk prooviks amordi asemel hoopis karbonkahvlit. Jõulumäel ja TRM-il kasutasingi alukahvli ja
tubeless kombinatsiooni, täitsa hea tundus

Aga mida asjatundjad arvavad, kas karbonkahvli (nt Merida) ja
tubelessi kombinatsioon mängiks Eesti oludes välja? Või peaks siiski pigem vaatama uue amordi poole?
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 28. 09. 2008. 19:00
Postitas KristjanS
siit ->
viewtopic.php?f=6&t=19756 leiad üht-koma-teist jäiga kahvli kohta. Ise soovitan omada võimaluse korral mõlemit, sest eestis on piisavald selliseid võistlusi, kus üks annab teise ees olulisi eeliseid ja vastupidi. Ise vahetan harki vastavalt tujule/rajale. Aega ei võta see rohkem kui 5min, koos kõigi sättimistega.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 28. 09. 2008. 22:44
Postitas vigurivänt
Ma oman ka mõlemaid ja ütlen, et on ikka mõnus mäest olla söösta amordiga, kui mõned võistlused on jäik hark all olnud. See kus mingi parasjagu kasulik on pead ise avastama. H 100 ma jäigaga ei läheks. Minu Merida carboni ja R7 kaaluvahe on ca 700 g ja R7 lukustab ikka väga lukku(iseasi kui palju ta muidu mängida annab), seega palju sellega ei võida. Ühesõnaga, ma alustaksin korralikust amordist ja edaspidi panustaksin mujale. Nagu eru sain on alukahvel juba olemas, see ajab ka asja ära.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 29. 09. 2008. 23:20
Postitas Raix
OK, tänud arvamuste eest

Aga kumba sel juhul eelistada- kas RS Reba't või R7-t? Need oleks võimalik ka kiirelt kätte saada (enne laupäevast katsumust Haanjas). Või soovitate hoopis mingit järgmist varianti? Üle 5k ei tahaks välja käia, need saaks kummagi ~4,5k eest.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 30. 09. 2008. 00:00
Postitas vigurivänt
Raix kirjutas:OK, tänud arvamuste eest

Aga kumba sel juhul eelistada- kas RS Reba't või R7-t?
Ise olin ka sama valiku ees kunagi. Tõsi RS Sid Team oli ka nimekirjas. Lõpuks otsustasin R7 kasuks vaid hoolduse ja lenksuluku pärast. 3 aastat pole amordiga ühtegi probleemi olnud, samuti töötab laitmatult lenksulukk. Eelnevalt olin käppinud 3 RS-i ja kõigil oli lenksulukuga probleeme. Mõlema variandi korral saad ikka korraliku asja.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 30. 09. 2008. 00:06
Postitas KaupoR
vigurivänt kirjutas:3 aastat pole amordiga ühtegi probleemi olnud, samuti töötab laitmatult lenksulukk.
Mina vaatan oma mätta otsast ja tõden, et sul on vedanud

Minu R7-lt keerati sel suvel lukustuse osa välja ja tekkinud auk täideti kruviga, et vesi sisse ei läheks - lukustus lihtsalt lakkas töötamast ja polnud mõtet seda seal peal enam hoida. Nüüd töötab nagu tavaline amort ilma lukuta. Võiks ju uue lukustuse tellida aga pole veel viitsinud, pealgi uus amort on toanurgas ootamas. Tean veel paari inimest, kes on R7-tega rahul pole. Lisaks lukustuse jamadele on ta minu meelest sõidu suunas pehme (esipidurit vajutades hakkab ratas all vibrama edasi-tagasi).
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 30. 09. 2008. 09:14
Postitas Olts
KaupoR kirjutas:vigurivänt kirjutas:3 aastat pole amordiga ühtegi probleemi olnud, samuti töötab laitmatult lenksulukk.
Mina vaatan oma mätta otsast ja tõden, et sul on vedanud

Tean veel paari inimest, kes on R7-tega rahul pole. Lisaks lukustuse jamadele on ta minu meelest sõidu suunas pehme (esipidurit vajutades hakkab ratas all vibrama edasi-tagasi).
Mul on umbes sama jama, ainult, et mina seostan seda kaelakausi laagritega. Nimelt uute laagritega see probleem lakkas. Ja mingi aja pärast hakkas taas. Pole teisi amorte testinud selle probleemi lahendamiseks.
Kusagil on silma jäänud, et raamid on projekteeritud teatud pikkusega amordikäigule. Mul on selline tunne, et minu raam on mõeldud 100se kääiguga amordile, aga mul on 80. Aeglastes lainetes ja järsu laskumisega kohtades on nippel kerge tulema

.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 30. 09. 2008. 09:24
Postitas Mati
Manitou R7 teemal sai värskelt jahutud ka
SIIN.
Veelkord juhin tähelepanu sellele, et on vahe, kas tegu on nö isemõtleva või manuaalselt lukustatava amordiga. Minul pole isemõtlevaga probleeme olnud. Sisuliselt kõik kirjeldatud lukustusprobleemidest esinevad manuaalse lukustusega R7-tel.
Re: Karbonkahvel vs amort
Postitatud: 30. 09. 2008. 12:14
Postitas veiko
Mati kirjutas:Sisuliselt kõik kirjeldatud lukustusprobleemidest esinevad manuaalse lukustusega R7-tel.
Täpsustan - lenksult lukustatavaga on probleeme. Kroonilt lukustataval neid problasi pole. Kui viimasele integreerida mõni universaalne lukk külge, peaks täitsa bro olema.