Jalg on väga ebakindlalt kinni ja xe-l puudub regullimise võimalus.
Mul endal ka samad pedaalid kasutuses. Timed ongi sellised ujuvad pedaalid, et jalg on sees loksuga. Loks tähendab siis pedaali peal pöördumist mitte pedaali peal üles alla loksumist. Kindlasti pead kontrollima seda, et klotsid talla all korralikult kinni on, kuna lahtine klots suurendab ujumise tunnet kõvasti ja lisaks on raske kinga pedaalist kätte saada.
Eks see loksuva kinga tunne tahab natuke harjumist. Vähemalt minul ei ole küll mitte kunagi pedaal tahtmatult lahti tulnud ja seda loksu ma pigem hindan kui kardan (Pedaal annab lahti tulekust märku enne, kui ta tegelikult avaneb. Natuke enne avanemist läheb jala pööramine märgatavalt raskemaks).
Lisaks laseb loks väntamise ajal jalal võtta loomuliku asendi ja see aitab ära hoida põlvevalusid.
Kui Trm il joogipunktis mudas tallasin siis pärast ei saanud pool trassi jalga kinni vastupidiselt varem kuuldule et time mudas ülihea.
Eks see muda on suhteline asi. Mitte ükski pedaal ei tööta mudaga smaa hästi kui ilma mudata. Küsimus on lihtasalt selles, kui palju funktionaalsus väheneb. Kindlasti on olukordi, kus iga pedaal alt veab. Siis lihtsalt löö jalg kõvasti pedaali kinni, see aitab ka muda sealt klipi piirkonnast minema viia.
Hetkel tundub nagu oleksin valesti alla-külge pannud pedaalid/klotsid. (on see üldse võimalik?)
Klotsidel on nooleke, mis näitab sõidusuunda või siis osutab saapa nina poole.
Kui sellega on arvestatud, siis pole seal midagi valesti teha. Nii palju mängutuumi on, et tõstes ühte klippi kas parema või vasaku jala alla saad reguleerida seda, mis pöördenurga peale sul king pedaalist avaneb (13 või 17 kraadi).