Olts kirjutas: Mis eesmärk on? Kui lihtsalt, et keeran ühe sadula maha ja panen teise asemele, siis see pole kindlasti mingi leiutis.
Mul oli eile õhtul mobla ja postkast punane, kuna asjahuvilised nõudsid lisainfot ja polügooni katseid - nende jaoks ON see kombinatsioon kandva tähtsusega. See, et nüüd on siin foorumis kõik julged jänesed ja siilid põõsa all, on nüüdsest lihtsalt üks ajalooline misantseen.
Mina ei tegelenud leiutamisega, vaid kombineerisin koosluse, mis täidaks minu tagasihoidlikke soove:
1. 07 XTR on üleilma foorumites saand kiidusõnu oma ergonoomika, disaini ja modulatsiooni kohta. Lisaks on xtr "paisupaak" suurem kui martal, seega kui õli peakski kuumenema, ei lähe piduri töö venivalt kummiseks. Lisaks on XTR hüdrolink odavam asendada, juhul kui puruks sõidad.
2.Ehkki 07 XTR sadul paistab sarnane martale st on freesitud ühest tükist on sisult/insenertehniliselt teisiti lahendatud - suurim erinevus on et martal kolvid magneeditud st hoiavad klotse ise kinni. Seega klotside vibra/kolin välistatud. Et XTR klotside alus on titaanist, on ostu hetkel eelis, kuid uute originaalide ostmisel taod 3x rahapaki lauale võrreldes magura klotsidega.
3. Marta sadulate kinnitusvariante on 4, mis annab võimaluse et üleminekut/adapterit saab välistada - jälle mõned grammid nagu maast leitud, lisaks esteetiliselt ilusam vaadata.
Marta värvi valik on - hõbe, punane, kuld ( 09 marta magneesiumsadul tuleb valge). Et ise valisin kuldse , on, et see värv oli vaid 07 aastal Magura juubeli värv ja enam toda ei toodeta - minu jaoks piisavalt kõva argument
4. Olts, võibolla sa ei tea, kuid üleilmne müüt on et shimano ja magura ei sobi omavahel. Googelda ja näed, et enamuses foorumites on sel teemal kõigil suu vett täis. Miks, põhjuseid mitu - 1. Xtr ja marta on tegelt niiiii head hüdropidurid, et kasutajad ei näe põhjust konstrueerimiseks. 2. Tegu suht kallite juppidega ja keegi ei taha riskida nende rikkumisega. 3. Mentaalne ja käeline abitus, mis päädib vaid olemasolevaga.
Eelnev jutt vaid ülemise otsa piduritest - deored, lxd, xtd, julied,louised jätan kõrvale kui hetkel ebaolulise.
Dot õliga süsteemidest tehku keegi ise uus teema. Seal põnevaid variante, kuidas nt kaal alla 293 grammi ajada.
Mina valisin mineraalõli, kuna mulle ei meeldi kummikinnastes piduriõhutus ja raami värvile tilkunud doti sööbimist jälgida. Mineraalõliga saan paljakäsi solberdada ja söövitada ei saa midagi.
Et keegi valib rootoreid vastavalt kaalule, välimusele ja värvile ei puutu absoluutselt siia teemasse, Rootori valik on sama, nagu kummi valik. Valid selle, mida rahakott kannatab ja mis sulle ja silmale sobib/meeldib.