

Ehk siis teisisõnu - ei toimi.Villem T kirjutas:http://www.aerozinebike.com/
Kui mälu ei peta siis Truvativi taustaga kutid. Mis peaks ühtteist kraami toimivuse kohta ütlema.
Krt velokas, selle peale ma ise ei tulnudki. Tänan. Kohe näha, et oma ala spetsialist.veloman32 kirjutas: Tegelikult on nii, et toimivuse paneme paika sellega, mis hammakad seal peal on! Kui paneme XTR'ile truva hammakad, siis ei toimi ka XTR-i vänt absull!
http://superstar.tibolts.co.uk/index.php?cPath=30
Ära krt ... täitsa toimib!AndreK kirjutas:Ehk siis teisisõnu - ei toimi.Villem T kirjutas:http://www.aerozinebike.com/ Kui mälu ei peta siis Truvativi taustaga kutid. Mis peaks ühtteist kraami toimivuse kohta ütlema.
mul toimib Truva juba aastast 2002, ühel vändal juba 2 ringi hammakaid läbi sõidetud. ei mingit vahetuse ega chainsucki teemat.AndreK kirjutas: Ehk siis teisisõnu - ei toimi.
Ma arvan, et see on paljuski kinni konkreetses mudelis.erikr kirjutas:mul toimib Truva juba aastast 2002, ühel vändal juba 2 ringi hammakaid läbi sõidetud. ei mingit vahetuse ega chainsucki teemat.AndreK kirjutas: Ehk siis teisisõnu - ei toimi.
Seda lahtikerimist olen ma ka mujalt kuulnud. Meie üks klubilane katkestas H100 esimesel kilomeetril kui vänt jala küljes oli. Jutt siis Stylo kohta ja natuke OT. SorryAndreK kirjutas:Ma arvan, et see on paljuski kinni konkreetses mudelis.erikr kirjutas:mul toimib Truva juba aastast 2002, ühel vändal juba 2 ringi hammakaid läbi sõidetud. ei mingit vahetuse ega chainsucki teemat.AndreK kirjutas: Ehk siis teisisõnu - ei toimi.
Minu kunagine Truvativ Stylo Team vänt keris ennast 2 x võistluse ajal ise lahti.
Minu eelmise Truvativ Noiri keskjooks pidas vastu 1000 km, mille lõpus saabus väga kiiresti umbes 1 mm suurune loks.
Hammakate kohta ei ole mul midagi negatiivset öelda.
Võibolla sattusid mulle lihtsalt õnnetud eksemplarid.
Oli ka mul FireX'ga alguses see probleem. Asi oli tegelikult simpel. Mutter vaja lihtsalt korralikult ja tugevalt kinni keerata. Pika jõuõlaga kuuskant abiks. No probleemo absoluuto!! Ise panin millalgi hiljem veel igaks petteks keermeliimi ka vahele.Olts kirjutas:...Seda lahtikerimist olen ma ka mujalt kuulnud. Meie üks klubilane katkestas H100 esimesel kilomeetril kui vänt jala küljes oli. Jutt siis Stylo kohta ja natuke OT. Sorry
veloman32 kirjutas:
Teemasse - limpsisin ise neid väntasid ja kuldsed oleks ju täitsa buenod...
Velokas, ole värvusega kuldne siin foorumis hästi ettevaatlik. Meil siin lihtsad maapoisid, kellele kuldne seostub Kadrioru barokk lossiga ja Toompea vene kiriku kuldse sibulaga st orjarahvale mõjub kuld ja kard nigu punane rätt härjale. Meil peab rattal kõik olema must-valge ja ei mingit eputamist. Hädapärast kannatame ka punase ära. Ülejäänud värvipalett on out.Mati kirjutas:Mind huvitaks hoopis kuda see värviline ollus seal kasutusele vastu peab. Nõme kui peale teatud kasutusaega on asi nagu kirju koer.
ilusti tootja lubatud 735g (+-10g) piirides.mart kirjutas: Kaalud samad, nagu kodukal.
Üks tegelane oli kaalujälgimisel sama dilemma ees, et kui valida SL kaetud carbonriidega või eksklusiivvärviga, siis tulid grammid otsa kolinaga. Seetõttu tegi SL must anodeeritud valiku. Kole on see kaalunälgija elu.Kuldar kirjutas:ilusti tootja lubatud 735g (+-10g) piirides.mart kirjutas: Kaalud samad, nagu kodukal.
kogu kompott käis kaalu peal (s.h. BB set+3 spacerit)
X-12 SL punane (anodeeritud) 730g
X-12 SL white edition (värvitud) 754g
24 grammine trendiklimp tuleb vaikides alla neelata.
Kui pedaalidel olevat L/R märgistust jälgida, siis vaevalt õnnestub mehaanikul keere vale nublakaga klappima saada, olgu ta noor või vana.mart kirjutas:Kokkupanekul vaata, et pedaalikinnitused vasak-parem õigesti paned (vaevalt et sinusugune vana mehaanik eksiks, aga ikkagi, kuna nondel jublakatel puudub Left-Right tähistus)