1. leht 1-st
Merida LRS
Postitatud: 28. 07. 2003. 08:24
Postitas indrek
Kas on keegi sellise raamiga rattaga sõitnud? Muljed kogemused? Kas tagumine ots tundub kõvasti raskem kui ht-l? Kui kõvasti kangutada, kas hakkab väga "hüppama"? Ja palju võiks olla selle elite versiooni kaal koos amordiga (raami kaal siis)? Netis on kuidagi vähe infot selle lahenduse kohta. Ja äkki keegi luges oli vist juuni Bike ajakirja (saksa). Seal vist oli selle test. Tänan tähelepanu eest
Ahjaa siis veel, et kas sellega võiks olla reaalne eestis sama edukalt esineda, kui ht-ga (ei pretendeeri ei medalitele, ega ka esi 50sse)
Postitatud: 28. 07. 2003. 09:55
Postitas Ereliukas
Kui viitsid otsida, siis
http://www.fillari-lehti.fi oli 2002 a vist isegi sellise ratta test.
Leiad selle, kui otsid sealt "Lehti", "vanhat numerot", ja seal siis ongi.
Linki ei õnnestunud siia tõsta.
Re: Merida LRS
Postitatud: 28. 07. 2003. 19:33
Postitas Ruve
indrek kirjutas:Kas on keegi sellise raamiga rattaga sõitnud? Muljed kogemused? Kas tagumine ots tundub kõvasti raskem kui ht-l? Kui kõvasti kangutada, kas hakkab väga "hüppama"? Ja palju võiks olla selle elite versiooni kaal koos amordiga (raami kaal siis)? Netis on kuidagi vähe infot selle lahenduse kohta. Ja äkki keegi luges oli vist juuni Bike ajakirja (saksa). Seal vist oli selle test. Tänan tähelepanu eest
Ahjaa siis veel, et kas sellega võiks olla reaalne eestis sama edukalt esineda, kui ht-ga (ei pretendeeri ei medalitele, ega ka esi 50sse)
minu arust on eestis palju radu kus tagamort võiks isegi eelise anda.Kasvõi seesama Otepää maraton,roopad,lainetav tee,puujuurikad....sellistest kohtadest saad sadulas üle sõita,raske rauga...Ht-ga taob sadul tagumiku ja ratas ei veere nii kiirelt...sõltub ilmselt ka sõiduasendist-stiilist...aga tagaamordist oleks minu arust tolku küll
see Merida LRS tippvariant vist oli 2,3 kg
Re: Merida LRS
Postitatud: 29. 07. 2003. 08:44
Postitas N
Ruve kirjutas:[minu arust on eestis palju radu kus tagamort võiks isegi eelise anda.Kasvõi seesama Otepää maraton,roopad,lainetav tee,puujuurikad....sellistest kohtadest saad sadulas üle sõita,raske rauga...Ht-ga taob sadul tagumiku ja ratas ei veere nii kiirelt...sõltub ilmselt ka sõiduasendist-stiilist...aga tagaamordist oleks minu arust tolku küll
see Merida LRS tippvariant vist oli 2,3 kg
Järgmisest aastast saadavl magnesiumina ka LRS raamid. Need peaksid olema 2, kg midagi. Praeguste kaalu ei tea vist keegi öelda?
Eestis saaks jumalast kindlalt teha selliseid radu ka kus fulliga sõitmine annaks jubeda eelise. Teooria -> Aga rajameistrid ju ka sõidavad HT-ga ja kus sa siis ikka sellise raja teed, mida ebamugav märkida on..