1. leht 1-st
Sram X.X
Postitatud: 19. 02. 2009. 21:18
Postitas Rivo
Sram tuleb välja 2x10 high-end sarjaga MTB'le (noh, eks tegelikult juba tulnud, aga ametlikult siis 2009a. keskel). Nimigi igati edev X.X Hinnaklassi peale ei taha parem mõeldagi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja see pole veel kõik - täiesti uus (MTB maailmas) saab olema ka linkide töö : käikude vahetamiseks ainult üks (pöidlaga) lüliti. Lühike vajutus - käik alla, pikk (loe sügav) vajutus - käik üles. Sarnane MNT linkide põhimõttele.
Ees 44-28 ja taga 11-34 ülekannetega oleks asi igati vinks-vonks.
Täpsemat lugemist leiab
SIIT
Re: Sram X.X
Postitatud: 19. 02. 2009. 22:24
Postitas Mati
See tegelt juba ca
3 kuud vana uudis ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 19. 02. 2009. 22:27
Postitas KristjanS
Ajee....ma kujutan juba ette kuidas igast juurikate ja kivide peal hard-core olukorras nende käikudega jebima peab hakkama. Iseenensest muidugi tore, et 10-ne süsteem nüüd ka metsas olemas. Kui X.0 hind oli siiani XTR-ist peajagu üle, siis uue hind saab olema 2 pea jagu kõrgem?
Re: Sram X.X
Postitatud: 19. 02. 2009. 23:04
Postitas Rivo
veloman32 kirjutas:Kui X.0 hind oli siiani XTR-ist peajagu üle, siis uue hind saab olema 2 pea jagu kõrgem?
Millegipärast on Audi ja MB kah mitmeid kordi kallimad, kui Mazda ja Toyota
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 20. 02. 2009. 17:15
Postitas Albert
Rivo kirjutas:veloman32 kirjutas:Kui X.0 hind oli siiani XTR-ist peajagu üle, siis uue hind saab olema 2 pea jagu kõrgem?
Millegipärast on Audi ja MB kah mitmeid kordi kallimad, kui Mazda ja Toyota
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rivo, Sa pole just korrektne oma võrdluses - vaadates valmistajamaad oleks ikka Ford ja Chervolet paslikud paarilised võrdlemiseks
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 21. 02. 2009. 09:07
Postitas metslane
Re: Sram X.X
Postitatud: 21. 02. 2009. 22:13
Postitas vaikija
Mulle kaa tundub,et Audid,Bemarid ja Mazdad jäägu siin võrdlusest välja. Minule isiklikult jäi Srami tipp 9.0SL pikk gripshift (valge ja ülihea)ja kõik arendused ja parandused pärast seda on taandareng(mis on ka areng).
Re: Sram X.X
Postitatud: 22. 02. 2009. 01:20
Postitas licht88
oot oot kas auto peded ei ole sattund valesse keskonda.
Re: Sram X.X
Postitatud: 23. 02. 2009. 19:51
Postitas Rivo
Öeldakse, et üks pilt räägib rohkem, kui 1000 sõna.
Hädine see pilt on, aga noh, parem, kui mitte midagi.
![Pilt](http://weightweenies.starbike.com/forum/download.php?id=29869)
Re: Sram X.X
Postitatud: 23. 02. 2009. 19:59
Postitas Kuldar
vända 44t-29t(30t) paistab uueks standardiks kujunema. Tootjate üleslugemiseks jääb varsti kahe käe sõrmedeks väheks.
Re: Sram X.X
Postitatud: 26. 02. 2009. 16:13
Postitas siim_s
http://www.bikeradar.com/news/article/s ... =BRGENHOME
piduritest üks spioonikas ja veidi lisainfot piltide põhjal...
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 03:44
Postitas Bon
Kas ainult mulle paistab või on piduriheebel integreeritud amordilukuga...mingi "liigne" jubin seal justkui paistab!
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 08:25
Postitas Gunnar
SRAM also appears to have developed an optional add-on that directly integrates a PushLoc lockout lever for suspension components – with a built-in barrel adjuster, no less
seega, JAH
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 08:59
Postitas Villem T
Gunnar kirjutas:SRAM also appears to have developed an optional add-on that directly integrates a PushLoc lockout lever for suspension components – with a built-in barrel adjuster, no less
seega, JAH
Huvitav kas parempoolseesipidurimehed ja -naised saavad ka rahuldatud.
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 15:33
Postitas Gunnar
Kindlasti saavad. Ega pole ju olemas spetsiaalselt vasaku või parema käe linki. Äärmisel juhul pead süsteemil ise voolikud ümber tõstma.
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 15:57
Postitas mart
Gunnar kirjutas:Kindlasti saavad. Ega pole ju olemas spetsiaalselt vasaku või parema käe linki. Äärmisel juhul pead süsteemil ise voolikud ümber tõstma.
Pole avidiga väga kursis, aga kas väidad et nt avid elixir r on flip-flop? Avid XX lingi pildist ja jutust saan sedamoodi aru, et pushlock on integreeritud tagakinnitusaasaga (
optional add-on ). Sealt tekib aga küsimus, mis saab matchmakeri kinnitusest?
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 02. 2009. 18:00
Postitas Villem T
Gunnar kirjutas:Kindlasti saavad. Ega pole ju olemas spetsiaalselt vasaku või parema käe linki. Äärmisel juhul pead süsteemil ise voolikud ümber tõstma.
Flip-flopiga õpitud abitus ei lubanud sellele mõeldagi.. Terane tähelepanek.
Re: Sram X.X
Postitatud: 18. 04. 2009. 10:19
Postitas Kuldar
![Pilt](http://veloptimal.com/forum/images/uploads/lemairevtt/sram-xx_503.jpg)
XX double tap 10 speed
Re: Sram X.X
Postitatud: 18. 04. 2009. 11:45
Postitas kristjan07
kas mulle tundub või need on eriti suured vahetaja? eriti see tagumine osa nagu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 19. 04. 2009. 18:39
Postitas Kuldar
kristjan07 kirjutas:kas mulle tundub või need on eriti suured vahetaja? eriti see tagumine osa nagu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
need on vist mingi tööversioon, kusjuures eri kobakad junnid. Seevastu protüüp on tavaliselt ilma igasuguste juttudeta.
need shifterid paistavad tõele üpris lähedal olevat:
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak- ... 536778.jpg
2x9 kränk:
http://img25.imageshack.us/img25/4926/29755337.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/2628/26346941.jpg
RD 10sp:
http://img12.imageshack.us/img12/6585/28727051.jpg
Re: Sram X.X
Postitatud: 22. 04. 2009. 08:03
Postitas kristjan07
see tagavahetaja on eriti laheda uue disainiga...ikka midagi täiesti uut
Re: Sram X.X
Postitatud: 22. 04. 2009. 09:25
Postitas p666nn
Üks maanteemees kurtis, et need srami double tap põhimõttel töötavad vahetajad on paras nuhtlus kuna mõnelgi juhul, kui natuke hooletumalt käiku vahetada (nt väsinult tõusul liiga vähe vajutada), siis vahetub käik raskemaks, mitte kergemaks ning eriti tõusudel on see mitmeid ebameeldivaid üllatusi pakkunud, mis võistlussituatsioonis sugugi abiks ei ole.
Üks, mis kõlbab kõigeks...
Re: Sram X.X
Postitatud: 22. 04. 2009. 11:20
Postitas Tonis_T
p666nn kirjutas:Üks maanteemees kurtis, et need srami double tap põhimõttel töötavad vahetajad on paras nuhtlus kuna mõnelgi juhul, kui natuke hooletumalt käiku vahetada (nt väsinult tõusul liiga vähe vajutada), siis vahetub käik raskemaks, mitte kergemaks ning eriti tõusudel on see mitmeid ebameeldivaid üllatusi pakkunud, mis võistlussituatsioonis sugugi abiks ei ole.
Üks, mis kõlbab kõigeks...
See on subjektiivne. On sõitjaid, kes kiidavad srami taevani. Eks iga üks kiidab seda, millega harjunud on.
Re: Sram X.X
Postitatud: 26. 05. 2009. 12:20
Postitas kristjan07
Re: Sram X.X
Postitatud: 27. 05. 2009. 10:04
Postitas Mati
Re: Sram X.X
Postitatud: 03. 06. 2009. 21:37
Postitas Kuldar
niimoodi siis materialiseerub kaal 208g (11-36T); 185g (11-32T)
![Pilt](http://veloptimal.com/forum/images/uploads/sgauge/w750h500_143.jpg)
Re: Sram X.X
Postitatud: 03. 06. 2009. 21:42
Postitas Mati
Värise Shimano, värise
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 04. 06. 2009. 09:43
Postitas Pendelejo
Vast ikka väga ei pea värisema, see ikka väga kallis kassett,
suggested retail price SRAM XX cassette US$328
-xtr kassett hobispordis 1900eek ja kaaluvahe 16gr....
Re: Sram X.X
Postitatud: 04. 06. 2009. 09:54
Postitas siim_s
seda kassetti XTRiga võrrelda väga ei anna. Aga kui väga soov on, siis oleks vast ausam võrrelda 11-32 kassettide kaalusid ja sel juhul vahe juba 39 grammi, sealjuures on Sramil üks hammakas rohkem! Üldiselt aga ainuüksi kasseti osas konkurentsi ei teki, sest srami oma on 10s, shima ikka 9s. Pigem räägitakse värisemise puhul gruppidest, st sram xx vs shima xtr. Kui soov seda XXi kasutada, pead ikka suht täislaksu ostma (minimaalselt tagavahetaja, lülitid, kassett ja vist ka kett).
Aga kassett iseenesest on väga ahvatlev küll. Kusjuures loogiliselt võttes peaks 9s versioon olema veelgi kergem. Iseasi, kas Sramil on üldse plaanis sama tehnoloogiat 9-käigulistele gruppidele rakendada.
Re: Sram X.X
Postitatud: 04. 06. 2009. 12:26
Postitas mart
siim_s kirjutas: konkurentsi ei teki, sest srami oma on 10s, shima ikka 9s.
10speed tagatrigeriks oli see (esi jäi 9speed):
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Shima ... 360020776/
kassett oli 12-27 105 10speed
tagakäikar oli long 10speed ultegra ja kett KMC X10-93 10
Esihammakad olid mtb 9speed TA 44-34-28
Niiet põhimõtteliselt, saab kompunnida shima baasil 10speed MTB sõiduks kergetes oludes.
Re: Sram X.X
Postitatud: 04. 06. 2009. 13:51
Postitas Pendelejo
No ma mõtlesin pigem võrdlust ühe tootja tipptase vs teise tipptase ja siis nende kompottide hinnad.
Re: Sram X.X
Postitatud: 04. 08. 2009. 08:47
Postitas kristjan07
Re: Sram X.X
Postitatud: 05. 08. 2009. 12:09
Postitas MiCC
Kassett ligi ~4000 (3896 EEK) päris karm jah ! Harrastajale muutuvad need jupid hinnakohasemaks alles aastate pärast..oehh kade meel kohe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Sram X.X
Postitatud: 25. 08. 2009. 23:21
Postitas k666n
BeOne MTB 2011 aasta tippmudeli prototüüp XX juppidega nähtud ja natuke ka proovitud. On raske öelda, kas tegemist on revolutsiooni või evolutsiooniga kuid midagi teistmoodi on see kindlasti ja see teeb selle lahenduse huvitavaks. Kõik toimis perfektselt ja ratas parima BeOne raami, DT Swiss 1450 jooksude ja Schwalbe FF rehvidega veeres muretult ning lihtsalt igasugusel pinnasel. Paraku segas üldmuljet minu jaoks liiga suur rattaraam ning vähene aeg selle ratta seltsis - huvilisi lihtsalt oli palju. Minu arvamus on selline, et kui asjadele midagi ette heita ei ole ja kõik on täpselt nii kui peab, siis ongi tegemist tipp toodetega. Loogika oli ka mulle, kes maanteratta kogemust praktiliselt ei oma, lihtsasti õpitav. Ja pealegi on tooted tõeliselt ilusad vaadata ja käega katsuda. Kuid kas nüüd kõik peavad oma XTR'i XX vastu vahetama - kahtlen selles siiralt, kuid eks aeg näitab.
Re: Sram X.X
Postitatud: 26. 08. 2009. 07:39
Postitas kristjan07
k666n kirjutas:BeOne MTB 2011 aasta tippmudeli prototüüp XX juppidega nähtud ja natuke ka proovitud. On raske öelda, kas tegemist on revolutsiooni või evolutsiooniga kuid midagi teistmoodi on see kindlasti ja see teeb selle lahenduse huvitavaks. Kõik toimis perfektselt ja ratas parima BeOne raami, DT Swiss 1450 jooksude ja Schwalbe FF rehvidega veeres muretult ning lihtsalt igasugusel pinnasel. Paraku segas üldmuljet minu jaoks liiga suur rattaraam ning vähene aeg selle ratta seltsis - huvilisi lihtsalt oli palju. Minu arvamus on selline, et kui asjadele midagi ette heita ei ole ja kõik on täpselt nii kui peab, siis ongi tegemist tipp toodetega. Loogika oli ka mulle, kes maanteratta kogemust praktiliselt ei oma, lihtsasti õpitav. Ja pealegi on tooted tõeliselt ilusad vaadata ja käega katsuda. Kuid kas nüüd kõik peavad oma XTR'i XX vastu vahetama - kahtlen selles siiralt, kuid eks aeg näitab.
Mingit "piilupilti" sellest rattast ei ole? Ja kus sa seda ratast proovisid? Mõtlen just pinnase poolest, et kas käikudest puudu ei tulnud/üle ei olnud?
Re: Sram X.X
Postitatud: 26. 08. 2009. 08:21
Postitas Kuldar
kristjan07 kirjutas: Mõtlen just pinnase poolest, et kas käikudest puudu ei tulnud/üle ei olnud?
2x10 setup katab küll 32se kassetiga kogu seni olemasolnud 3x9 ülekannete diapasooni ära, millel muidu oli ülekandesuhtelt palju kattuvaid või väga lähedasi käike. Vaid õige julmemad gränni otsas "kõik vasakul" nüsimise käigud jäävad puudu, iseasi kas Eestis neil suurt mõtet on - tõusud on ikka naeruväärselt lühikesed. Parem kannatada raskema käigu valu ära või vabsee jalutada. Või rohkem trenni teha.
Re: Sram X.X
Postitatud: 26. 08. 2009. 09:45
Postitas k666n
Proovisin ratast nädalavahtusel Hollandis ja peamiselt asfaltkattega teel ning liivase pinnasega metsaalusel koos väikeste tõusudega. Minul ei jäänud käike puudu, kuid olen ise ka selline kõrge käiguga sõitja üldiselt.
Piilupilte on ikka, kuid hetkel veel ei oma õigust nende avalikustamiseks. Varsti-varsti aga saab need üles.
Re: Sram X.X
Postitatud: 09. 09. 2009. 00:08
Postitas Uvular
ET-Bike poes on juba sram xx tooteid müügil