1. leht 1-st
Valuveljed rattale
Postitatud: 04. 08. 2003. 23:18
Postitas fwdfreak
Kuidas on valukate vastupidavusega jne? mul hea võimalus odavalt saada, ja kas neil on oma jooks sees või on võimalik kuidagi sebida vana jooks sinna sisse?
Re: Valuveljed rattale
Postitatud: 05. 08. 2003. 05:45
Postitas erikr
fwdfreak kirjutas:Kuidas on valukate vastupidavusega jne? mul hea võimalus odavalt saada, ja kas neil on oma jooks sees või on võimalik kuidagi sebida vana jooks sinna sisse?
räägi täpsemalt, mida on võimalus saada. tootja, mudel, jne.
Postitatud: 05. 08. 2003. 18:17
Postitas huko
Pakun et
Grimeca
Postitatud: 05. 08. 2003. 22:07
Postitas tann
Kuidas üldse oleks selliste valukatega(Grimeca st).....mõtlen seda, et kas rahvarohketel võistlustel üldse starti lubataks sellistega, kuna kui suurem kukkumine oleks, siis võib selline harv 'kodara' vahe saatuslikuks saada ja mõne jäseme, mis sinna 'kodaratesse' takerdunud ju küljest lõigata
Postitatud: 05. 08. 2003. 22:10
Postitas erikr
tann kirjutas:Kuidas üldse oleks selliste valukatega(Grimeca st).....mõtlen seda, et kas rahvarohketel võistlustel üldse starti lubataks sellistega, kuna kui suurem kukkumine oleks, siis võib selline harv 'kodara' vahe saatuslikuks saada ja mõne jäseme, mis sinna 'kodaratesse' takerdunud ju küljest lõigata
samahästi peaks siis keelustama eggbeaterid sest sinna otsa lennates on keres paras auk. samuti plekist porikad sest nendega võib sügavaid lõikehaavu tekitada
mingit rataste kontrolli ei toimu ja ohtlikkuse/ohutuse kriteeriume kehtestatud pole.
Postitatud: 06. 08. 2003. 00:12
Postitas huko
Kuna olen Grimeca
imerattaid oma sõrmedega katsunud ja need on siiamaani alles
, võin kinnitada, et nii teravad need nüüd kah pole. Haiget muidugi saab, kui käe või jala hoo pealt sinna vahele topid. Sama lugu tavaliste kodaratega...
Aga kunagi naised saunas rääkisid, et maanteel olla küll mingid väheste kodaratega rattad ära keelatud.
Olnud teravamad kui mõne inimese kööginoad.
Postitatud: 06. 08. 2003. 12:34
Postitas Road
Üks müüja hoiatas, et eriti kolme kodaraga jooksul pidi velg kodarate vahel purunema kippuma. Ja ega metsa vahele nad vist eriti ei sobiks. Aga maanteerattale ühte kindlat tagajooksu tahaks küll. Näit. viie kodaraga. Mulle nimelt üldse ei meeldi, kui kuskil kodust kaugel kodar läheb.
Postitatud: 07. 08. 2003. 01:43
Postitas huko
Road kirjutas:Üks müüja hoiatas, et eriti kolme kodaraga jooksul pidi velg kodarate vahel purunema kippuma. Ja ega metsa vahele nad vist eriti ei sobiks. Aga maanteerattale ühte kindlat tagajooksu tahaks küll. Näit. viie kodaraga. Mulle nimelt üldse ei meeldi, kui kuskil kodust kaugel kodar läheb.
Just nii, maastikusõiduks mõeldud jooksud, millega metsa minna
ei tohi
Postitatud: 07. 08. 2003. 11:31
Postitas priidik
huko kirjutas: Aga kunagi naised saunas rääkisid, et maanteel olla küll mingid väheste kodaratega rattad ära keelatud.
Olnud teravamad kui mõne inimese kööginoad.
Maantee grupisõidus ei tohi UCI reeglite järgi kasutada alla 16 kodaraga jooksusid sealhulgas väheste lehtkodaratega (4 lehega Spinergy'd, 3 kodaraga karbon Hed jooks, või 4 kodaraga karbon Mavic või Corima jt.). Mul on ühel jooksul ees 14 kodarat aga siin Eestis keegi nii lugema ei hakka. Ei tohi kasutada ka ketast ja alla 28 tolliseid jookse.
Aga veel paar aastat tagasi sõitis nii mõnigi proff mõnda Eesti sõitu Spinergy'tega. Kui Mavicul, Hed'il ja Corimal on jämedad karbonkodarad siis Spinergyl on küll väga teravate servadega metallist lehed.
Eraldistardiks ja triatloniks võid alla panna seda mida hing ihaldab. Triatlonis võid kasutada ka 26 tolliseid jookse. Meeskonnasõidus maanteel ja treki meeskondlikus jälitussõidus kasutati ka vanasti ees 26 tollist jooksu sest siis on sõitjaid üksteisele lähemal ja paremini tuules. Nüüd on see keelatud.
Postitatud: 07. 08. 2003. 18:25
Postitas huko
priidik kirjutas:Mul on ühel jooksul ees 14 kodarat aga siin Eestis keegi nii lugema ei hakka.
Äkki nüüd konkurendid esitavad kuskil võistlusel su vastu protesti? Kõiki saladusi ei maksa välja rääkida...
Tänks info eest!
Postitatud: 09. 08. 2003. 23:00
Postitas Xavier
Nüüd keelustatud Spinergy Rev X'ide kohta väheke põnevat juttu ka ja mis andis tõuke nende keelustamisele.
http://home.interlynx.net/~pjdu/
Postitatud: 10. 08. 2003. 08:47
Postitas koomahai
Päris jõhker. Maanteekiirustel kukkumised võivad ikka väga valusalt lõppeda
Postitatud: 10. 08. 2003. 15:44
Postitas tann
Jah, bikega kruusal kukkuda on tõesti kõvasti pehmem
, sealgi ju kiirused vahel küllalt suured