1. leht 1-st
Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 02. 06. 2009. 16:51
Postitas sigma
Uusi sossi jookse ei õnnestu leida (vanad sõitsin kõveraks) ja tänapäevaseid maantekaid ei jõua/taha osta. Siis tekkis idee, et ehk oleks mõistlik mingid tänava jooksud alla keerata ?
Plussid:
*) kuna ratas on kasutusel põhiliselt rasva põletamiseks ja vahest tööl käimiseks, siis ei ole üli väike veeretakistus nagunii oluline vajadus. Lisaks saaks sõita veidi meeldivamalt ka pisut off roadis.
*) Tänu tööl käimise vajadusele tuleb mõõta ka tallinna mitte just parimaid tänavaid, siis võiks tänava rehvid olla seal veidi vastupidavamad, ning rehvi lõhkumise puhul ka väljaminek ilmselt väiksem ?
*) jooksud võiks ehk soodsa(ma)lt kätte saada ?
Küsimused: kas mu eeldused peavad paika ? Kas vajaliku suurusega (ilmselt siis 28") soovitud jooksud on laiatarbena müügil ? mis võiks olla jooksude ja sinna peale rehvide hinnaklass ?
Re: Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 02. 06. 2009. 18:31
Postitas Mati
sigma kirjutas:...*) kuna ratas on kasutusel põhiliselt rasva põletamiseks ja vahest tööl käimiseks, siis ei ole üli väike veeretakistus nagunii oluline vajadus. Lisaks saaks sõita veidi meeldivamalt ka pisut off roadis...
Jooksud +
rehvid
Re: Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 02. 06. 2009. 19:24
Postitas tsimpa
mul tekivad mõned sobivuse küsimused kohe:
kas hargivahe on õige (130) või tuleb laiemaks venitada?
kas 8- või 9- käiguline kett vene esihammakate peale läheb?
kas käiguvahetaja laiusulatusest piisab 8 käigu vahetamiseks? kui uus käiguvahetaja panna, kas siis sossi hõõrdel põhineva heebli ulatusest piisab selle käiguvahetaja juhtimiseks? shimano kunagi tegi 8-st indekseeritud heeblit. või siis linkvahetus orgunnida
variant on osta pöid ja vana rummu peale üle laduda... aga see on eriti kehv variant
äkki sa pead tänavajooksude all hoopis silmas ühekäigulist süsteemi? see on jah kõvasti vastupidavam
Re: Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 02. 06. 2009. 20:36
Postitas sigma
tsimpa kirjutas:mul tekivad mõned sobivuse küsimused kohe:
kas hargivahe on õige (130) või tuleb laiemaks venitada?
kas 8- või 9- käiguline kett vene esihammakate peale läheb?
kas käiguvahetaja laiusulatusest piisab 8 käigu vahetamiseks? kui uus käiguvahetaja panna, kas siis sossi hõõrdel põhineva heebli ulatusest piisab selle käiguvahetaja juhtimiseks? shimano kunagi tegi 8-st indekseeritud heeblit. või siis linkvahetus orgunnida
variant on osta pöid ja vana rummu peale üle laduda... aga see on eriti kehv variant
äkki sa pead tänavajooksude all hoopis silmas ühekäigulist süsteemi? see on jah kõvasti vastupidavam
ühekäiguline oleks pisut liiga askeetlik. Kas väiksemaid kui kaheksa taha ei tehta ? Siiamaani olen viiega hakkama saanud, ilmselt saaks ka edaspidi
Praegustel heeblitel muidugi tundub silma järgi hinnates olevat resurssi rohkem kui viie ketta jaoks.
Re: Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 05. 06. 2009. 11:59
Postitas Soobel
Ma ei hakkaks jamama selle vene juraga, aint pidurid jätaks alles, kui saab, siis ka vändamängu, esikäiguvahetaja ja selle heebli. Aga nii veljed, kodarad, rummud kui ka tagatirri (kasseti) kui ka käiguvahetaja koos heebliga vahetaks välja. Selle töökindluse ja kasutusmugavuse vahe on lihtsalt nii suur. Minu meelest lihtsamad hübriidi veljed ja peened maanteekummid eriti palju ei maksa. Ise investeeriks kummidesse küll mõnuga, peale kogemusi continentali kummidega.
Re: Pimp my Soss, vol3: jooksud
Postitatud: 13. 07. 2009. 21:17
Postitas sigma
selleks korraks soss jälle pimbitud. Jooksud sain hea inimese käest kelle nime enam ei mäleta, kett ja käikar ka vahetatud. On the road again
Btw sossi jooksud on üle tagunime veidi kõver, aga peaks ehk tehtav olema, sõidetavad rehvid ka peal, kel huvi on, võib märku anda.