raceboy kirjutas: Tegin enne ka väikese uurimistöö, all leiate ka kirjavahetuse. Ja kuna Scale 10 letihinda välja ei raatsinud käija, siis 100g pärast seda ka ei teinud. Põhjus miks ma selle teema siia postitasin ongi selles, et teada saada, mis on head amordid (amortide rohke valik ja varasem kogenematus erinevate amortidega teevad valiku keeruliseks). Ülejäänu osas on lihtsam, sest palju on nüüdseks juba olemas: XTR vändad, Sram XO tagavaheti ja XTR esivaheti - niisiis jooksud ja amort veel vajalik...
_______________________________________
The frames are all the same design, but the 10 utilizes HMX carbon, allowing it to be ca. 100 grams lighter.
LARS-ERIK JOHNSON
Bike Marketing Assistant
SCOTT USA
Tübli, et viitsid taustatööd teha, aga samas Lars-Eriku vastuse oleks siinne foorum andnud sulle samaväärse. Ja muuseas, see 100 g kergem jutt käib samamõõduliste raamide kohta ja ka sämamõõduliste raamide kaal erineb ca 30 g. Ehk siis scott-usa müügimehe jutt on ebatäpne.
Kokkuvõttes - raam sul suht tavaline ja temale külgekeeratavad vidinad on ülemise otsa nimega, aga arvatavalt vaid kõla, mitte värvi järgi valitud :
XTR vändad- mis mudel, mis aastast?
Sram XO tagavaheti - mis värvi ja mis aastast?
XTR esivaheti - mis mudel, mis aastast?
Kas tundub, et ajan ratta komplekteerimise keeruliseks? Siinfoorumis levinud hüüdlause - sõidab mees, mitte ratas - välistab ratta funtsioneerimise, eks ole ju?!
Samas tahame ju , et maastikuratas peab sõitma/käituma nii, et mees aru ei saa / mõtlema ei peaks, et tal ratas all veereb .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.