1. leht 1-st

tagumine XTR

Postitatud: 19. 09. 2003. 17:16
Postitas Andres L
Kas keegi oskab öelda mis vahe on rd-m952-gs ja rd-m952-sgs-il? olen piltide pealt näinud et gs-il on litrite vahe väiksem kui sgs-il.Küsin selle kohta seetõttu kuna endal kohe üks gs tulekul. Ja üldse kui kellegil on (olnud) taga XTR siis palun rääkige oma muljetest.

GS http://bike.shimano.com/product_images/ ... 952-GS.jpg


SGS http://www.montac.com/mtb/images/rd_m952_sgs_lg.jpg

Postitatud: 19. 09. 2003. 17:20
Postitas Corrosion
Mul on see teine variant, küll kasutatud, kuid siiski arvan, et ta toimib nii nagu peab. Kõvasti parem kui Deore, kergem 1/3 võrra , täpne vahetus, eeldavalt pikk tööiga. Eelmise kasutaja käes sõitis kindlasti müstilise nr, ise olen juba pea 4 kilo ära sõit, ehk siis kestab põlvest põlve,mingeid kulumise märke ei ilmuta peale metsast saadud kriimude. Väärt asi, kiirust küll oluliselt juurde ei anna aga vaimses mõttes võibolla natuke ikka :)

Re: tagumine XTR

Postitatud: 19. 09. 2003. 17:22
Postitas erikr
Bambu kirjutas:Kas keegi oskab öelda mis vahe on rd-m952-gs ja rd-m952-sgs-il? olen piltide pealt näinud et gs-il on litrite vahe väiksem kui sgs-il.Küsin selle kohta seetõttu kuna endal kohe üks gs tulekul. Ja üldse kui kellegil on (olnud) taga XTR siis palun rääkige oma muljetest.

GS http://bike.shimano.com/product_images/ ... 952-GS.jpg


SGS http://www.montac.com/mtb/images/rd_m952_sgs_lg.jpg
oled sellele vahele väga hästi pihtasaanud. muud vahet pole. summaarne erinevus on 10 hammast SGS kasuks

Re: tagumine XTR

Postitatud: 19. 09. 2003. 17:27
Postitas Andres L
oled sellele vahele väga hästi pihtasaanud. muud vahet pole. summaarne erinevus on 10 hammast SGS kasuks
Mis mõttes kümme hammmast?Sry ma ei saanud täpselt aru. Oskad äkki seda ka öelda et kas see on muidu hea või mis eelis sellel on et see osa lühem on?

Re: tagumine XTR

Postitatud: 19. 09. 2003. 17:43
Postitas erikr
Bambu kirjutas:
oled sellele vahele väga hästi pihtasaanud. muud vahet pole. summaarne erinevus on 10 hammast SGS kasuks
Mis mõttes kümme hammmast?Sry ma ei saanud täpselt aru. Oskad äkki seda ka öelda et kas see on muidu hea või mis eelis sellel on et see osa lühem on?
http://www.universalcycles.com/rdinfo.htm

Postitatud: 20. 09. 2003. 01:07
Postitas huko
Lühike vahetaja (GS) sobib sellisele rattale kus ees kas üks või kaks hammakat, nagu näiteks maantekad või DH-rattad.
Käisin kevadel Helsingis Fillari-Expol ehk maakeeli rattamessil ja suu vajus lahti - DH vendadel tagavahetaja Dura-Ace/Ultegra... :shock:

Postitatud: 20. 09. 2003. 07:25
Postitas Road
Mida lühem ketipinguti seda paremini ja kergemini ta ketti pingutab. Miks, ei pea vist seletamagi. Põhimõtteliselt võid väga edukalt pruukida lühikest pingutit, tähtis on et ühegi sõidetava käigu puhul ketid kokku ei hakkaks käima. Tuleb lihtsalt õige (lühem) ketipikkus valida.
DH-l. võib vabalt pruukida mnt. käiguvahetajat. Ees ju üks hammakas. Iseasi kas "double või triple".

Postitatud: 20. 09. 2003. 08:33
Postitas maanus
Ma imestasin selle üle kevadel kui Authori ühel freeride mudelil Sora oli taha pandud aga jah poemüüja ütles jah et see tavaline pidi olema antud rattaklassis mida ka Road seletas eellpool.

Postitatud: 20. 09. 2003. 10:27
Postitas Andres L
huko kirjutas:Lühike vahetaja (GS) sobib sellisele rattale kus ees kas üks või kaks hammakat, nagu näiteks maantekad või DH-rattad.
Käisin kevadel Helsingis Fillari-Expol ehk maakeeli rattamessil ja suu vajus lahti - DH vendadel tagavahetaja Dura-Ace/Ultegra... :shock:
No mul on XC velo ja siis järeldades selle jutu järgi et ta ei hakka eriti hästi tööle mul vist?