1. leht 1-st

Ketid

Postitatud: 04. 10. 2003. 09:19
Postitas Arbo
Viimases MBAs ülevaade tuntumatest toodetavatest kettidest, kaalud, linkide töötlus jne.

Pahviks lõi selline brand, nagu Wipperman - vaid 239g kaaluv roostevabade linkide ja titaansulamist rollikutega kett - aga hind soovitatav jaehind on teiste ca 30-40 USD-ga võrreldes paljusid kordi kõrgem, tervelt USD 396.99!!! See on midagi, mida võib lausa kaelas kanda :shock:

Re: Ketid

Postitatud: 04. 10. 2003. 18:05
Postitas villu
heh, ega ei tahaks küll sellisega metsaalla poriauku ukerdama minna :)

Postitatud: 11. 10. 2003. 21:48
Postitas Rom
Kas kellelgi on juhtunud Srami powerlink sõidu ajal lahti tulema?
Kas eliidi mehed kah pwerlinke kasutavad?

Postitatud: 12. 10. 2003. 11:34
Postitas Ereliukas
olen neid kasutanud 3 a ja minul ei ole, ptüi, ptüi, ptüi, a tuttaval korra trennis tuli paar aastat tagasi.
lõputult ei saa ühte linki ilmselt kasutada, kui proovid ketti lahti võtta, kus uus link, siis sõrmedega tükk tegemist, mõnikord tuleb ka näpits appi võtta, aga vana tuleb lahti sõrmega kergelt pigistades.

Re: Ketid

Postitatud: 02. 08. 2009. 09:33
Postitas arvoest
Vana teema küll aga kuna samast asjast juttu ei hakanud uut tegema.
Probleem Srami powerlingiga.
Kahel viimasel mudasel sõidul Pariisis ja nüüd Otepääl viskas srami lingi lihtsalt lahti.
Esimene kord oli peal juba aasta kasutatud link aga Otepääl napp 100 km sõitnud uus.
Mida võiks asjaga ette võtta ? Linki palju paremini ei anna kinni panna, õli (Motorex Wet Lube aerosool) on sõidu lõpukilomeetritel ka enamalt jaolt ketilt lahkunud.
Jääb originaal XT keti pulk ?

Re: Ketid

Postitatud: 02. 08. 2009. 11:00
Postitas erikr
arvoest kirjutas:Vana teema küll aga kuna samast asjast juttu ei hakanud uut tegema.
Probleem Srami powerlingiga.
Kahel viimasel mudasel sõidul Pariisis ja nüüd Otepääl viskas srami lingi lihtsalt lahti.
Esimene kord oli peal juba aasta kasutatud link aga Otepääl napp 100 km sõitnud uus.
Mida võiks asjaga ette võtta ? Linki palju paremini ei anna kinni panna, õli (Motorex Wet Lube aerosool) on sõidu lõpukilomeetritel ka enamalt jaolt ketilt lahkunud.
Jääb originaal XT keti pulk ?
olen kuulnud mitmetest teemadest powerlingiga. ise kasutan aastast 2002 ja null probleemi. kettideks olen kasutanud igasuguseid SRAMi ja Shima kette. ei plaani kasutamiset loobuda.

Re: Ketid

Postitatud: 02. 08. 2009. 11:56
Postitas Rom
Usun et see Srami lüli lahtitulemine on samasugune juhus kui keti katki "astumine" või muud sellised juhused.
Endal on powerlink lahkunud 2 korda. Seeaasta mulgi sõidul ja selle teema algatuse aegu.
Siiani olen kasutanud ja kasutan ka edaspidi.

Re: Ketid

Postitatud: 02. 08. 2009. 13:19
Postitas mart
Rom kirjutas:Usun et see Srami lüli lahtitulemine on samasugune juhus kui keti katki "astumine" või muud sellised juhused..
Srami powerlingi omatahtsi lahtitulekuga samuti null probleemi. Samas tean lahtitulekuid neil, kes suht sageli ketti puhastamiseks lahti katkuvad.
Neile, kes kasutavad MTB-l srami lüli koos campagnolo c9 ketiga - mul ilmnes keti ja kiirlüli kulumise erinevus.
Kui Rohloffi mõõdik näitas c9-l ca 75% "venimist" ilma lülita, siis mõõtmisel koos powerlingiga, oli kulumi näit 100%. Millest järeldan, et lüli kulub c9 ketist kiiremini. Nüüdsest vahetan powerlingi uue vastu, kui kett lüli kohalt näitab 75% kulumist.
(Et powerlink on ostetud kohalikust kaubandusvõrgust, mitte online poest, tekib pisuke kahtluseuss, kas tegu on ikka srami originaaliga, või hoopis kuldse koopiaga)

C9 mõõdetuna ilma lülita - nagu näha, kett suht vähe kulunud
Pilt
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/bc9a9a ... 1e4d69/jpg

C9 mõõdetud koos lüliga- mõõdik näitab, nagu oleks sama kett väljaveninud
Pilt
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/ee5293 ... 9cf4d1/jpg

C9 mõõdetud koos uue lüliga - mõõdik näitab, et taas kett suht vähe kulunud
Pilt
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/55348c ... 1230bf/jpg


arvoest-ile soovitan powerlingi kõhkluse puhul proovida connexi või KMC kiirlülisi. Mõned kiidavad , teised kiruvad.