1. leht 1-st

Interbike

Postitatud: 13. 10. 2003. 12:44
Postitas Ermo
.

Postitatud: 13. 10. 2003. 13:25
Postitas Mati
Cyclingnews'ist hakkas silma üks ratas millel nagu XO peal. Uus või vana ei tea.


Samas hakkas veel Bicycling Australia Show piltidelt silma järgmised huvitavad pildid

Rolhoffi rummusisese käiguvahetuse sisu

Uus GF FS ja uus logo kaubapeale

Klien?i peidetud trossid

Shimi XT ketas 2004

Postitatud: 13. 10. 2003. 13:41
Postitas Ermo
.

Postitatud: 13. 10. 2003. 13:55
Postitas Ermo
.

Postitatud: 13. 10. 2003. 14:29
Postitas Lauri
A äkki ei peagi väntama 8) . Kui endal selline käiguvahetus oleks, siis sellele ise küll näppu ei julgeks külge panna. A ei tea, kui vastupidav see üldse on? Sellel ju igasugused keerulised värgid seal, et kui üks üles ütleb, siis terve süsteem pees ju..

Postitatud: 13. 10. 2003. 15:09
Postitas Arbo
Mati kirjutas:Klien?i peidetud trossid
KLEIN, kes kuulub samasse rataste perre, kuhu Trek ja GF, ei peida trosse esimene aasta, arusaamatu, miks see nagu revolutsioonilise uudisena välja toodud on.

Peidetud trossid

Postitatud: 13. 10. 2003. 15:28
Postitas Hanno
90ndate alguses olid enamustel mnt'eratastel kõrid sisse pandud. Isegi puurisime vene raamide sisse augud ja nikerdasime kõrid läbi. Pidurid küll halvasti käisid, aga tunne oli ikka, nagu sõidaks mingi välismaarattaga :lol:

Probleem oli selles, et rääkimata isepuuritud raamidest, ka tehase poolt peidetud kõridega raamid, kippusid mõranema nendest kohtades. Ka andis ikka jäikuses natuke tunda. Enam eriti ei kasutada seda tehnoloogiat. Aga ehk on siis selle kallal nüüd tugevamini tööd tehtud. Kümne aasta tagused carbonraamid läksid ka kõik puruks, nüüd on ikka selles osas suur samm edasi astutud...

Postitatud: 17. 10. 2003. 12:23
Postitas mart
Interbike, EICMA, Eurobike 2003 näituste pildid
Ermole:
Olen Rohloffi 14 sisekäigulist näppinud ja vändanud. Mingit tuntavat hõõrdumist/takistust ei pannud tähele. Küll aga panin hinda tähele - tagarumm koos lenksuvahetajaga ca 900 oirot :shock:

Postitatud: 17. 10. 2003. 13:56
Postitas Ermo
.

Postitatud: 05. 02. 2004. 14:23
Postitas mart
Ermo kirjutas: Vaatasin siis pilte Interbike-lt ja ilmselt on nii, et kui mingil võistlusrattal on järgmisel aastal mõni osa mingist muust materjalist kui titaan või carbon, siis palutakse omanikul see koheselt muuseumile tagastada ! :D
Rohkelt MNT rattaid ja vidinaid:
03 interbike road
Uurimist võiks alustada sellisest raketist:
The Lotus Sport 110 MK2 is probably the fastest frame available
pilt

Postitatud: 05. 02. 2004. 21:08
Postitas huko

Postitatud: 06. 10. 2005. 21:52
Postitas Kuldar
Titus Exogrid raam tundub olema inspireeritud omal ajal furoori tekitanud isotruss-kontseptsioonist, aga esteetilisest vaatevinklist tubli samm edasi.

Titus is building frames with its new Exogrid system - a web is cut into titanium tubes and a carbon fibre core vacuum-bagged into the inside. It's apparently lighter and stronger than just titanium tubes but most importantly it looks amazing

veel üks pilt.

Postitatud: 07. 10. 2005. 07:31
Postitas Ermo
.

Postitatud: 07. 10. 2005. 07:48
Postitas erikr

Postitatud: 07. 10. 2005. 07:51
Postitas Kuldar
Ermo kirjutas:see tituse raam on nn. poolfabrikaat, seest on carbon veel puudu.
Õige raam näeb välja selline :http://www.titusti.com/ultralite.html
jah, seda ma proovisin ka näidata täiendavalt lisatud pildil:
http://www.bikemagic.com/news/images/ib ... id_big.jpg