1. leht 1-st

SRAM'i uuendused

Postitatud: 18. 10. 2003. 14:38
Postitas Mati
Noei tea jälle kui uued need uuendused on (mõni nüüd kindlasti märgib, et juba 6 kuud vana inf :D ), aga mulle oli üllatuseks küll.

Seega SRAM muutnud seeriate tähistust ja disaini. 7.0-st ja 9.0-st on siis saanud vastavalt x.7 ja x.9. Disainis väljendub muutus ntx käikarite puhul sarnasuses x.o-ga. x.o kah nagu disainiliselt nati muutunud. Igatahes mulle meeldib ja SRAM'i arm süveneb. Tehniliste detailide osas ei arva miskit, sest ei oska nii shefilt võrrelda. Samuti on x.7 ja x.9 puhul ka gripile lisaks triggershifterid olemas. Pidurilingid kah nagu uue disainiga - meeldib :D

Huvitav mis hinnad ntx Eestis on/tulevad. Loodetavasti soodsus säilib.

Postitatud: 18. 10. 2003. 17:01
Postitas Ruve
ilusad 8) kui käiguvahetajaid vaja olex,siis kindlalt SRAM 8)

Re: SRAM'i uuendused

Postitatud: 19. 10. 2003. 16:17
Postitas Ermo
.

Re: SRAM'i uuendused

Postitatud: 12. 07. 2004. 16:13
Postitas mart
Ermo kirjutas: Triggerid on SRAM aga teinud teistsugused Shimano loogikale. Nimelt käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga, mitte pöidla ja nimetissõrmega. Pidi üsna kahtlane olema, kellele meeldib ja kellele ei, kuid midagi öelda oskab alles siis kui saab proovida.
Kas on kellelgi kogemust SRAM-i Rocket Trigger Shifter-iga ( shimano sammuga st 2:1 ).
pildike ja jutuke

Postitatud: 12. 07. 2004. 17:03
Postitas Arno
1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.

Postitatud: 12. 07. 2004. 21:04
Postitas mart
Arno kirjutas:1:1 Triggeritega nüüd pea kaks kuud sõitnud ja täitsa ära harjunud selle ainult pöidlaga vahetamisega. Samas esimesed paar-kolm sõitu arvasin küll, et see on viimane saast. Praegu arvan: kindlasti mitte halvem, kui vanad Shimanod. 2:1'st ei tea midagi aga pildi peal tundub, et vahetamise liigutus on täpselt sarnane.
Kiskusin su vana teema jutu jätkuks. Ütlesid, et:
Sramil on nüüd ka olemas heeblitega käiguvahetus ja otsustasin seda proovida, ehkki sellel käib nii üles kui alla vahetamine pöidlaga (poes võib tunduda, et saab ka nimetissõrmega aga võistlusoludes on see suht välistatud). Esimesed paar sõitu arvasin, et lähen lasen ümber vahetada. Siiski ei vahetanud vaid sõitsin ära Nissani maratoni, tänaseks siis ka Kõrve. Nüüd olen päris harjunud ja võin öelda, et on päris sõidetav - nii et kui kellegil siiani gripshiti pärast Sramiks vahetamata oli - võtke teadmiseks. Otseselt soovitama ei kipuks, sest sarvest kinni hoides tuleb käigu raskemaks vahetamiseks pöidlaga päris pikk tiir teha.
Kas said oma Srami triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.

Postitatud: 13. 07. 2004. 10:05
Postitas Arno
mart kirjutas: Kas said oma Srami triggerite (1:1) reguleeringu paika või on kala sees? Küsin põhjusel, et 90% netiavaruste Sram-triggerite muljetest on positiivsed st kiidavad vahetamise täpsust.
Sain paika ja olen ära harjunud ja nüüdseks suht positiivne käigu vahetamise liigutuse suhtes.
Täpsus .. sellega on mul jätkuvalt pisut probleeme aga minu mitte-inseneri-mõistus ütleb, et triggeritel pole sellega pistmist. Tagavahetaja asend nagu ei püsiks kogu kassetti ulatuses paigas. Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.

Postitatud: 13. 07. 2004. 10:08
Postitas tõeline siga
Alt paigas- üleval käriseb ja vastupidi. Pigem on küsimus kõveras kõrvas või tagavahetaja reguleeringus.
Ja ehkki osad käigud pisut kärisevad, siis nad vähemalt lähevad ülikindlalt sisse ja püsivad ka sees. Võrreldes vana LX'ga siin suur vahe SRAM kasuks.[/quote]

Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.

Postitatud: 13. 07. 2004. 10:20
Postitas Arno
tõeline siga kirjutas:Mul sama häda, et ei saa Sram 7.0 kuidagi paika. Eelmisega (5.0) seda probleemi polnud. Aga vahetab korralikult, ainult need väikesed raginad.
Aga sul vahetajaks trigger või grip-shift? Mul ka 7.0 :(
Üks asi, mis raginat vähendas oli ülemise litri kasettist eemale keeramine. Aga see vähendas raginat, visuaalselt on ikka näha, et litter pole hammakaga täpselt kohakuti.

Postitatud: 13. 07. 2004. 10:24
Postitas tõeline siga
Mul on gripshift. Olen ka seda reguleerimist proovinud, samuti käis ratas hooldusest läbi. Ei miskit. Sõita saab väga hästi ainult häirib.

Postitatud: 13. 07. 2004. 10:49
Postitas mart
tõeline siga kirjutas:Mul on gripshift. .
Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST. Vaatasin SRAM 2005 kataloogist, et triggereid on igale maitsele X-9/X-7/4.0/ROCKET/ATTACK/ TRX.
Aga kettide valik läheb kitsamaks, 9 speed jääb vaid 3 mudelit
P C 9 9 0 / P C 9 7 0 / P C 9 5 0

Postitatud: 13. 07. 2004. 11:09
Postitas Arno
mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada :wink:

Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.

Postitatud: 13. 07. 2004. 11:21
Postitas mart
Arno kirjutas:
mart kirjutas:Tore, aga gripshift pole siinse teemaga absoluutselt seotud. Jutt on Srami TRIGGERITEST.
Noo, vaidleks vastu - kui sa paned kokku info, et 7.0 paiknemine kassetti suhtes jätab soovida ja siis saad teada, et seda NII TRIGGERite kui gripshiftiga, siis sa saad ju ühtlasi teada, et viga pole TRIGGERites. Ja NENDE kohta sa just tahtsid ju kõike teada :wink:

Vabandust, et norin, mul oli lihtsalt hetk ülearust aega.
Gripshiftist oleme mitmes rubriigis juba rääkinud. :wink:
viewtopic.php?t=1784
Ja veel - triggerite hinnad Helsingis:
Shimano Alivio 3x8v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 27.00
Shimano Deore 3x9v vivut>Mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 37.00
Shimano XT 3x9v vivut>Vm2003, mukana myös vaijerit. Paino n/a. EUR 81.00
Sram X.7 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 70.00
Sram Attack 3x9v vivut> Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 295 g. EUR 70.00
Sram X.9 3x9v vivut >Liipaisintyyppisett, ESP 1:1 -yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00
Sram Rocket 3x9v vivut >Liipaisintyyppiset, Shimano-yhteensopiva. Paino 290 g. EUR 90.00

Postitatud: 11. 09. 2004. 20:55
Postitas Mati
Sai nats SRAM'i kodukat sirvitud ja oma üllatuseks (välismaa ajakirju ei loe :wink: ) leidsin, et SRAM'il on nüüd ka tipptasemeni (x.7, x.9 ja X.O) välja ka esikäiguvahetajad olemas.

On kellelgi äkki ka juba kogemust. Igatahes väga intrigeeriv :) .

Postitatud: 12. 09. 2004. 10:43
Postitas madiz
vägev nüüd on võimalik shimanost täiesti vabaneda

Postitatud: 12. 09. 2004. 11:17
Postitas taivos
Tõe huvides peab ütlema, et Shimanost oli võimalik ka enne SRAM'i esivaheteid vabaneda :wink: Näiteks mu naise Trek 6500 on varustatud SR Suntour'i esivahetiga - ainus :?: Shimano jupp sellel rattal on tagarumm.

Postitatud: 12. 09. 2004. 11:50
Postitas cowrider
Campagnolol on vist kah esivahetajaid, mida MTB rattal pruukida.

Postitatud: 12. 09. 2004. 12:57
Postitas madiz
ma muidu tagavaheti ja lenksuvahetite osas läksin sramile üle
kui esivahetajad norm hindadega tulevad siis panen selle ka srami vist

Postitatud: 14. 09. 2004. 17:18
Postitas Jack
Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.

Pilt

Pilt

Pilt

vot nii

Postitatud: 14. 09. 2004. 20:19
Postitas Rom
Jack kirjutas:Nägime MM-il uusi SRAM-juppe. 2005 production ratastele tulevad peale.
vot nii
esivahetaja on küll väga kõva ja kena väljanägemisega :o
ja trigger kaalub vist oma 50 grammi ära :wink:

Postitatud: 26. 08. 2005. 20:11
Postitas Mati
ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !

Postitatud: 26. 08. 2005. 20:23
Postitas KristjanS
Mati kirjutas:ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu :shock: .

Postitatud: 26. 08. 2005. 20:33
Postitas Kuldar
veloman32 kirjutas:
Mati kirjutas:ATTENTIONE :!: SRAM läheb maanteele:D :!: Omamoodi huvitavaks kujuneb tehniline pool, kuna maantee combolingi osas on Shima ja Campa kõik võimaliku patendi alla pand. Seega jääb SRAM'il üle leiutada. Kas kellelgi saab midagi tehnika arengu vastu olla :) !
välimuselt on link küll nii campa kui shima nägu ehk ei oelei siga ega kägu :shock: .
Enne lingi avamist kangastus mu silmade eest õõvastav nightmare mingitest gripshiftidest mnt-lenksul...

Postitatud: 26. 08. 2005. 20:36
Postitas urmo
Hmmm... Sellelt pildilt vaadates tundub, et liigub kogu praoga eraldatud osa... Oletus, et väike kang on kahesuunaline on kahtlane, kuna lingi otsa kuju on selleks kuidagi mittesobiv, samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või :?

Postitatud: 26. 08. 2005. 20:53
Postitas KristjanS
urmo kirjutas:...samuti oleks seda väga tüütu välja nügida näpuga, kuidagi pöidlaga või :?
kusjuures kui kõik käiks kergelt ja sujuvalt on täitsa asjalik see kahesuunaline link,seda nii alt hoides kui ülevalt ja pöial unusta ära. :roll:

Postitatud: 14. 10. 2005. 07:15
Postitas Kuldar