1. leht 1-st
Postitatud: 28. 10. 2003. 14:44
Postitas Rom
Mati kirjutas:Rom kirjutas:Mati kirjutas:Päeval suusatad ja õhtul paned uut ratast kokku
Mul kipub siis nüüd nii olema see talv.
mis uueks tuleb?
Enamus vahetub. Alles jäävad esialgu vanalt rattalt käiguvahetus, stem ja lenks. Olenevalt asjaoludest võibolla ka sadul ja post. Kuigi sadulat tahaks tegelt uut küll. Kokkuvõttes üritaks siis nati paremat ja kergemat ratast teha, aga mingit mega dieeti ei plaani, kilo-paar piisab
.
Tractioni raam kaalub ise terve tonni
,uute juppide arvelt saad sujuvama toime kuid kergemaks läheb vähe...........minuarvates
Ja sadul on üks jubedamaid pukke millega sõitnud olen.......
Postitatud: 28. 10. 2003. 15:03
Postitas Mati
Rom kirjutas:...Tractioni raam kaalub ise terve tonni
Eks raam tuleb kah uus. Tead sa muide palju se tractioni raam kaalub, pole ise kunagu huvi tundnud.
Postitatud: 28. 10. 2003. 15:33
Postitas Kirsa
Mingisugune 2kg või rohkem :).
Võrdluseks: 2002a Visioni raam on 1.85kg, 2003a Visioni raam 1.7kg.
Postitatud: 28. 10. 2003. 16:31
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:Mingisugune 2kg või rohkem
.
Võrdluseks: 2002a Visioni raam on 1.85kg, 2003a Visioni raam 1.7kg.
Vot seda oleks järgmisena küsinud, kuna seda raami olen ka vaadanud. Kus sa need kaalud said. Authori diilerid ei oska kaalude kohta s....gi kosta.
Postitatud: 28. 10. 2003. 17:03
Postitas Rom
Mati kirjutas:Kirsa kirjutas:Mingisugune 2kg või rohkem
.
Võrdluseks: 2002a Visioni raam on 1.85kg, 2003a Visioni raam 1.7kg.
Vot seda oleks järgmisena küsinud, kuna seda raami olen ka vaadanud. Kus sa need kaalud said. Authori diilerid ei oska kaalude kohta s....gi kosta.
Mõigu authori pood ütles kah 1,8 visioni eelmise aasta raami kaaluks.
Kuid ma ei soovita eriti visioni raami, proovi egoisti või introverdi oma.
Ma ei ole teiste ratastega suurt sõitnud kuid visioniga mäkke ronides on esiotsa pea võimatu maas hoida, otepää sügiskrossi aeg tanstis esiots koguaeg oma tahtmistmööda ja üle 80kg sõitjale on pehmevõitu.
Minu subjektiivne arvamus mis võibolla kujunenud oskamatust sõidustiilist,
aga enne teada ei saa kui pole muude markidega proovinud.
Postitatud: 28. 10. 2003. 17:37
Postitas Kirsa
Igatahes Authori raamide hindade olin ma küll sügavalt üllatunud.
Eelmine nädal Mõigu-s vaatamas käies leidsin, et minu katkisõidetud 2002a Visioni raam ainult 2400 krooni maksab. 2003a Vision oli 3200 krooni. 2002a Egoist oli samuti 3 kandis ning 2003a oma nii 4 juures, kui ma nüüd õigesti mäletan.
Kõige kallim oli 2003/2004 Introvert - 5100 krooni.
Kui ma ise peaks valima siis, Introverti ei võtaks, sest 5 tonni on juba raha, mille eest võib saada valge raami :).
2002a omasid ma ka ei võtaks, isegi mitte Egoisti, aga 2003a Visioni või Egoisti-ga küll ehk prooviks õnne.
PS! Kogu jutt on suusatamise suhtes julm offtopic, peaks vist uue teema tegema.
Postitatud: 29. 10. 2003. 00:09
Postitas Andres L
Mina ostsin sealt samast Mõigust enda Egoisti raami ainult 2000 eest.Väga jäik on igatahes,väga rahul olen.
Postitatud: 29. 10. 2003. 08:36
Postitas Rivo
....sest 5 tonni on juba raha, mille eest võib saada valge raami
....
Mis asi see valge raam veel on. Palun vabandust, minu teadmatuses, aga tahaks targemaks saada.
Postitatud: 29. 10. 2003. 08:48
Postitas tarmo
Rivo kirjutas:
Mis asi see valge raam veel on. Palun vabandust, minu teadmatuses, aga tahaks targemaks saada.
valge raam = usaldusväärse brandi raam
Postitatud: 29. 10. 2003. 09:19
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:...2002a omasid ma ka ei võtaks, isegi mitte Egoisti, aga 2003a Visioni või Egoisti-ga küll ehk prooviks õnne....
Kas 2002 laitmist põhjendad kah. Olen ka ise rohkem seda egoisti vaadanud. Introverti poole ei kiika, sest nii kõva ratast nagu raam lubaks nii kui nii kokku ei lao.
Rom kirjutas:...Kuid ma ei soovita eriti visioni raami, proovi egoisti või introverdi oma. Ma ei ole teiste ratastega suurt sõitnud kuid visioniga mäkke ronides on esiotsa pea võimatu maas hoida, otepää sügiskrossi aeg tanstis esiots koguaeg oma tahtmistmööda ja üle 80kg sõitjale on pehmevõitu...
IMHO, kas ei või siin olla tegemist ka vale raami suurusega. Et kui ntx liiga suur raam, siis mäkke minekul kui raskus niigi taga, kipub suuremal raamil esiots "kaugele" jääma. Sul üle 19" ei tohiks vist olla
.
Selline küss vell teadjameestele, kas integreeritud kaelakausid on ka tavalistest kallimad (alates 2002 on Authori raamid nende pääl).
PS
Julgeks Authorit juba küll küllatki valgeks margiks/raamiks pidada, kuna sama brändi ratastega on võetud ntx 4crossi MM'i ja olümpia triatloni MM'i tiitel. Taustaks, mida teati ja arvati Authorist 3-4 aastat tagasi
Go figure
Postitatud: 29. 10. 2003. 10:16
Postitas Ruve
tarmo kirjutas:Rivo kirjutas:
Mis asi see valge raam veel on. Palun vabandust, minu teadmatuses, aga tahaks targemaks saada.
valge raam = usaldusväärse brandi raam
et siis Merida ntx
peaks ju piisavalt valge olema kui kaks eesti profitiimi juba sõidavad
Postitatud: 29. 10. 2003. 11:17
Postitas maanus
Mul nagu dilemma, et kummaks ma teda siis nimetan , kas Authori raamiks või Columbuse raamiks?Mõlemad on piisavalt suurelt mainitud raami peal.Selle valge raami koha pealt on mul koguaeg , millegi pärast silmade ees sellised (üli)kallid septs käsitööna tehtavad raamid.
Postitatud: 29. 10. 2003. 11:42
Postitas Kirsa
Minu 2002a Visioni raam oli kah Columbuse oma, aga eriti palju häid omadusi peale hinna sealt ei leia. Noh kui aus olla siis geomeetria on kah päris hea.
Valge raami all ei mõelnud ma ainult brändi raami, vaid ka lihtsalt head raami. Jäika, kerget ja loomulikult hea geomeetriaga. Merida mag on kindlasti parem kui Author - kergem ja jäigem, aga kui mul oleks pea 10 000 kulutada siis ma seda siiski ei võtaks.
Pidasin silmas rohkem Giant Team, Scotti racing või Specialized raame, pluss kõik haruldasemad käsitöö raamid, mille nimesidki ma kõiki ei tea.
Mati: 2002 omi ei soovita kaalu ning jäikuse pärast.
2003 omadel on kaaluga juba natuke paremad lood, loodetavasti ka jäikuse kohapealt. Ma üritasin seal Mõigus 2003a Visioni tagumist kahvlit näppude vahel laiemaks venitada, tundus jäigem kui minu oma, samas raam oli ka uus.
Postitatud: 29. 10. 2003. 12:33
Postitas Mati
maanus kirjutas:Mul nagu dilemma, et kummaks ma teda siis nimetan , kas Authori raamiks või Columbuse raamiks?Mõlemad on piisavalt suurelt mainitud raami peal.Selle valge raami koha pealt on mul koguaeg , millegi pärast silmade ees sellised (üli)kallid septs käsitööna tehtavad raamid.
Eks konkreetselt rattabrändilt tuleb geomeetria ja välimus. Authori puhul ntx ongi mulle geomeetria väga istunud. Torud peaksid enam-vähem samalt liinilt tulema, oleneb mis toru keegi kokku keevitamiseks valib. Aga eks kõik areneb, ntx 2001 egoist on Easton Ultralite raam pea 2 kg, hilisemad Columbus Airplane raamid on aga juba 300-400 g kergemad.
Ja eks selle "valgsuse" puhul on tihti ka küss suhtumises. Raam, mis on mõne jaoks "valge" mis "valge" omad teise jaoks võibolla pigem sellist "hallikamat" jumet
. No ntx mis raam on ülemaailmselt Classic, Eestis samas respekteeritud
Postitatud: 29. 10. 2003. 13:55
Postitas Corrosion
Ega keegi juhuslikult mäleta, mis Authori mnt raamid mõigus maksid? Velospetsis oli a 5505 vms hind 6 kilo
Tundus natuke kallis arvestades seda, et eelmise a oma.
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:01
Postitas tarmo
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:05
Postitas erko
Mati kirjutas:[...., Eestis samas respekteeritud
võibolla oli Mati mõte siin: respekteeritud=palju ostetud ehk siis turu poolt vastu võetud
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:26
Postitas Mati
Sama palju oleks isegi märke ja emotikaid pand, aga on ju nii, kohalikud tipud sellega sõit ja muidu kah ostetakse (foorumiski vähemalt paaril aktivistil)
Go figure, again
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:59
Postitas maanus
Corrosion kirjutas:......... 5505 vms hind 6 kilo ............
Kas mitte kaks viimast numbrit mitte mudeli aastat ei tähenda(on nagu endal jäänud selline mulje)?
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:59
Postitas Ereliukas
kohalikud tipud sõidavad sellega, mis sponsor annab/käseb
Postitatud: 29. 10. 2003. 15:06
Postitas Corrosion
maanus kirjutas:Corrosion kirjutas:......... 5505 vms hind 6 kilo ............
Kas mitte kaks viimast numbrit mitte mudeli aastat ei tähenda(on nagu endal jäänud selline mulje)?
Võib täitsa vabalt tähendada ma panin lihtsalt mälu järgi
Jõle keeruliseks on see mudelite valik nii nr aetud.
Postitatud: 29. 10. 2003. 15:14
Postitas Mati
Ereliukas kirjutas:kohalikud tipud sõidavad sellega, mis sponsor annab/käseb
ja seega kui neile kõlbab, siis miks mitte teistelegi. ega sponsor p...a ei anna ja ega tipud ole ka vist nõus igasuguse p...ga sõitma. või kuda
Postitatud: 29. 10. 2003. 15:58
Postitas veiko
Mati kirjutas:Ereliukas kirjutas:kohalikud tipud sõidavad sellega, mis sponsor annab/käseb
Just. HobbyHally sponsoriks ja Blue Fox'id istumise alla.
Postitatud: 29. 10. 2003. 17:21
Postitas Ereliukas
veiko kirjutas:Mati kirjutas:Ereliukas kirjutas:kohalikud tipud sõidavad sellega, mis sponsor annab/käseb
Just. HobbyHally sponsoriks ja Blue Fox'id istumise alla.
Why not? Blue foxi nad enam ei müü a sardaga üks poiss sõitis küll mynthonil noorte harrastajate arvestuses ja üldsegi mitte kehvalt.
- meelde jäi, kuidas ta nõmme etapil jalg maas kurve võttis.
ja kui on sponsoreeritav team, siis hobby hall ju võib tellida mõne korraliku raami
decathlon on ka kaubamajakett a laseb teha raamid, millega nii Ag2r, kui ka Cofidis sõidavad.
author
Postitatud: 22. 12. 2003. 22:11
Postitas XTRace
sõitsin aasta tagasi authoritega:
maantteel 5502, ei ütle ühtegi halba sõna ainult kiidan. rääkimata soodsast hinnast.
maastikul vision '02: ainuke hea asi ratta juures oli hind, võidusõitmiseks see küll mõeldud ei olnud. kaalul pold viga aga ei liikund. esimesed võistlused oli konkreetne masendus, et mis toimub. Hiljem sain aru et viga rattas.
hetkel trek 9.8 neid rattaid ei saa absoluutselt võrrelda (kahjuks ka hinna kpoolest)
Pöörata tähelepanu authori puhul toru materjalile.
Re: author
Postitatud: 22. 12. 2003. 23:02
Postitas erikr
XTRace kirjutas:
maastikul vision '02: ainuke hea asi ratta juures oli hind, võidusõitmiseks see küll mõeldud ei olnud. kaalul pold viga aga ei liikund. esimesed võistlused oli konkreetne masendus, et mis toimub. Hiljem sain aru et viga rattas.
hetkel trek 9.8 neid rattaid ei saa absoluutselt võrrelda (kahjuks ka hinna kpoolest)
Pöörata tähelepanu authori puhul toru materjalile.
hmmm.... Rom upgreidis küll mullu kevadel veidi oma visionit kuid põhivärk jäi samaks. ma ei ütleks, et tal kehvad tulemused oleks. huvitav, kuipalju paremini ta 9.8-ga sõidaks. või Rivo Subi oma 4-5 aastat vana kona asemel...
Re: author
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:31
Postitas Rom
erikr kirjutas:XTRace kirjutas:
maastikul vision '02: ainuke hea asi ratta juures oli hind, võidusõitmiseks see küll mõeldud ei olnud. kaalul pold viga aga ei liikund. esimesed võistlused oli konkreetne masendus, et mis toimub. Hiljem sain aru et viga rattas.
hetkel trek 9.8 neid rattaid ei saa absoluutselt võrrelda (kahjuks ka hinna kpoolest)
Pöörata tähelepanu authori puhul toru materjalile.
hmmm.... Rom upgreidis küll mullu kevadel veidi oma visionit kuid põhivärk jäi samaks. ma ei ütleks, et tal kehvad tulemused oleks. huvitav, kuipalju paremini ta 9.8-ga sõidaks. või Rivo Subi oma 4-5 aastat vana kona asemel...
........ega vision nikerdamiseks hea ratas ei ole ,mäkketõusul ja kurvides on väga ebakindel ning raam on minu kaalu jaoks (-85kg) kindlasti pehme.
aga keegi siin väga tabavalt ütles et "sitta tantsijat segavad munad kah"
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:40
Postitas Mati
Kui juba jälle jutuks, siis ise ntx otsustan Authori raami (Vision või Egoist)kasuks olenemata nendest juttudest. Põhjused: positiivne kogemus olemas Tractioniga ning hind on väga sobiv. Kuna olen pigem praktilist laadi inimene, siis ei usu, et mõne muu tootja raam minu tulemust oluliselt (kui üldse) parandaks. Lõputu teema iseenesest
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:44
Postitas UrmasL
Mati kirjutas:Kuna olen pigem praktilist laadi inimene, siis ei usu, et mõne muu tootja raam minu tulemust oluliselt (kui üldse) parandaks.
Maratonil ilmselt mitte, keerulisel rajal aga kindlasti....
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:49
Postitas Rom
Mati kirjutas:Kui juba jälle jutuks, siis ise ntx otsustan Authori raami (Vision või Egoist)kasuks olenemata nendest juttudest. Põhjused: positiivne kogemus olemas Tractioniga ning hind on väga sobiv. Kuna olen pigem praktilist laadi inimene, siis ei usu, et mõne muu tootja raam minu tulemust oluliselt (kui üldse) parandaks. Lõputu teema iseenesest
Tractionit ära visioniga võrdle. Esiteks on tractioni raam see mis annab tema suhteliselt hea tunnetuse ja jäikuse (arvestades tema kaalu). Teiseks on ilmselt visioni puhul alt mindud sellega et raami on kergemaks tehtud jäikuse arvelt.
Minu soovitus on et jäta vision vahele ning proovi egoisti või introverti. Nende raamide kohta pole õnneks või kahjuks eriti kommentaare kuulnud kuigi sõitmas on neid rohkem kui visione.
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:52
Postitas Kirsa
Mõigus oli 2003a Egoistil ja Introverdil 1000 kroonine hinnavahe, aga Authori kodukat uurides paistavad täpselt samad raamid olevat!? :)
Postitatud: 23. 12. 2003. 12:59
Postitas Mati
UrmasL kirjutas:Mati kirjutas:Kuna olen pigem praktilist laadi inimene, siis ei usu, et mõne muu tootja raam minu tulemust oluliselt (kui üldse) parandaks.
Maratonil ilmselt mitte, keerulisel rajal aga kindlasti....
Kusjuures ei usu, mingil määral ka proovitud. Peamine põhjus muidugi kasutaja tasemes ja oskustes. Teatud tasemest alates usun vahe olemasolusse küll.
Postitatud: 23. 12. 2003. 13:02
Postitas Mati
Rom kirjutas:Tractionit ära visioniga võrdle. Esiteks on tractioni raam see mis annab tema suhteliselt hea tunnetuse ja jäikuse (arvestades tema kaalu). Teiseks on ilmselt visioni puhul alt mindud sellega et raami on kergemaks tehtud jäikuse arvelt. Minu soovitus on et jäta vision vahele ning proovi egoisti või introverti. Nende raamide kohta pole õnneks või kahjuks eriti kommentaare kuulnud kuigi sõitmas on neid rohkem kui visione.
Eeldan, et oled Tractionit omanud või sellega suht palju sõit. Sellisel juhul aktsepteerin sinu soovitust täiega (kui mitte parim soovitus üldse!), kuna võrreldakse ja soovitatakse seda millest jutt käib
Postitatud: 23. 12. 2003. 13:33
Postitas Rom
Mati kirjutas:Rom kirjutas:Tractionit ära visioniga võrdle. Esiteks on tractioni raam see mis annab tema suhteliselt hea tunnetuse ja jäikuse (arvestades tema kaalu). Teiseks on ilmselt visioni puhul alt mindud sellega et raami on kergemaks tehtud jäikuse arvelt. Minu soovitus on et jäta vision vahele ning proovi egoisti või introverti. Nende raamide kohta pole õnneks või kahjuks eriti kommentaare kuulnud kuigi sõitmas on neid rohkem kui visione.
Eeldan, et oled Tractionit omanud või sellega suht palju sõit. Sellisel juhul aktsepteerin sinu soovitust täiega (kui mitte parim soovitus üldse!), kuna võrreldakse ja soovitatakse seda millest jutt käib
Esimene ratas millega võistlema hakkasin oli traction, seda siis eelmine aasta ja kui selle aasta algul visioni selga ronisin siis esimene mulje oli vägev kuid see tuli eelkõige kallimate juppide paremast toimimisest.Ratas tervikuna jättis kohe algul sellise "kõhkleva" tunde.Ja igasugune kogemuste puudumine teiste markidega ei jätnud suurt valiku võimalust.
Aga see aasta on mul olnud võimalus proovida erinevaid marke ja rääkigu teadjamad mis tahavad kuid minu arvamus on et iga ratas hakkab kohe proovimise algul rääkima "oma lugu"
Postitatud: 09. 03. 2004. 13:37
Postitas Kirsa
Kirsa kirjutas:Mingisugune 2kg või rohkem :).
Võrdluseks: 2002a Visioni raam on 1.85kg, 2003a Visioni raam 1.7kg.
Käsi ei peta, selle 1.85kg ytlesin toona täiesti laest :)
Hiljuti organiseerisin endale täpse kuni 2kg elektroonilise köögikaalu ja kaalusin kodus vedelevad rattajupid üle.
Tulemus on siin:
http://rio.ee/~kirsa/kaalud.htm
Nagu näha siis 2002a Author Vision on 1860gr. See on siis puhta raami kaal, ilma kaelakaussideta.
Postitatud: 09. 03. 2004. 13:45
Postitas Mati
Authori 2004 raamide osas selgus siis selline asi, et Egoist'il puuduvad V-piduri kinnitused - mõeldud ainult ketaste jaoks. See olevat Authoril nüüd selline põhimõte, et tipu pool on üle ühe mudeli ketas ja V. Jo sealt siis mingit kokkuhoidu tootmises eeldatatkse.