Projekt Ruudy

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
slinki
Rattur
Postitusi: 352
Liitunud: 16. 03. 2010. 09:13

Projekt Ruudy

Postitus Postitas slinki » 23. 05. 2010. 18:22

Leidsin keldrist sellise isendi jupid:
Pilt

Karbis oli ka hunnik laagreid ja separaatoreid.
Kuna praegu on fixie maania ,siis mõtlesin eneselegi sellise valmistada. Kes ise teinud ja vaeva näinud ehk oskab anda ka vihjeid ja nõuandeid.
Kas steereri lühemaks lõikamisega on võimalik ka stemm sinna kinnitada?
Kus oleks võimalik saada odavalt liivapritsi või saab ka käsitsi puhtaks raami?
Kui kellegil on velgi, lenkse, sadulaid jne osi üle, siis võtan hea meelega vastu.

Ette tänades...

Kasutaja avatar
GORTOP
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 28. 11. 2010. 22:50

Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd

Postitus Postitas GORTOP » 28. 11. 2010. 23:44

Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd
http://www.abi12.ee

Kasutaja avatar
Monty
Rattur
Postitusi: 194
Liitunud: 19. 08. 2010. 14:18

Re: Projekt Ruudy

Postitus Postitas Monty » 29. 11. 2010. 00:40

Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Projekt Ruudy

Postitus Postitas erikr » 29. 11. 2010. 07:03

Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: Projekt Ruudy

Postitus Postitas Soobel » 29. 11. 2010. 17:16

Mis raamiga tegu on? Esmapilgul paistab, et RVR? Sel juhul sama, mis minu "Peletis." Sel juhul pole pildilpaistvate väntadega justa palju peale hakata, kiilkinnituse puhul hakkad tulist kurja vanduma ja pealegi on veneaegsed hammasrattad ülimalt ekstsentrilised. Nii et keskjooksu toru sisse padruni ja nelikantvõlli installimisest sa ei pääse, kui tahad sõidumõnu ka tunda. Muidu - väga halbu sõnu selle RVR-i raami kohta nagu öelda pole, olen sellist mitu talve oma 120 kilo all lõhkunud. Alumine kahvlimuhv küll lõpuks murdus, aga see oli tehasevalu praak, mille oleks juba eos avastanud, kui oleks aimanud.

Kui endal tuleks tahtmine fixiet teha, vaataksin 50-60-date Monarkide-Crescentide poole või koguni 30-date Husqvarnade poole. Ise olen 28. aasta Husqvarnat mõni aasta pidanud, see oli küll ülihea püstivuse ja juhitavusega, jäik ja tugev, samas mitte selline kohmakas ja jäme, nagu teised selle aja rattad olid. Dropoudid olid lausa revolutsioonilised, timmikruvidega ja puha, fauber-tüüpi vändapaar oli ka praktiliselt hooldusvaba ja ülihea veeremisega.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
Monty
Rattur
Postitusi: 194
Liitunud: 19. 08. 2010. 14:18

Re: Projekt Ruudy

Postitus Postitas Monty » 29. 11. 2010. 17:51

erikr kirjutas:
Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?
Vana värvi maha ja uue peale saad näiteks Tartu side tänava rattapoes ja seda kõike mõistliku hinna eest.

Vasta

Mine “Jupid”