1. leht 1-st

Projekt Ruudy

Postitatud: 23. 05. 2010. 18:22
Postitas slinki
Leidsin keldrist sellise isendi jupid:
Pilt

Karbis oli ka hunnik laagreid ja separaatoreid.
Kuna praegu on fixie maania ,siis mõtlesin eneselegi sellise valmistada. Kes ise teinud ja vaeva näinud ehk oskab anda ka vihjeid ja nõuandeid.
Kas steereri lühemaks lõikamisega on võimalik ka stemm sinna kinnitada?
Kus oleks võimalik saada odavalt liivapritsi või saab ka käsitsi puhtaks raami?
Kui kellegil on velgi, lenkse, sadulaid jne osi üle, siis võtan hea meelega vastu.

Ette tänades...

Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd

Postitatud: 28. 11. 2010. 23:44
Postitas GORTOP
Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd
http://www.abi12.ee

Re: Projekt Ruudy

Postitatud: 29. 11. 2010. 00:40
Postitas Monty
Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.

Re: Projekt Ruudy

Postitatud: 29. 11. 2010. 07:03
Postitas erikr
Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?

Re: Projekt Ruudy

Postitatud: 29. 11. 2010. 17:16
Postitas Soobel
Mis raamiga tegu on? Esmapilgul paistab, et RVR? Sel juhul sama, mis minu "Peletis." Sel juhul pole pildilpaistvate väntadega justa palju peale hakata, kiilkinnituse puhul hakkad tulist kurja vanduma ja pealegi on veneaegsed hammasrattad ülimalt ekstsentrilised. Nii et keskjooksu toru sisse padruni ja nelikantvõlli installimisest sa ei pääse, kui tahad sõidumõnu ka tunda. Muidu - väga halbu sõnu selle RVR-i raami kohta nagu öelda pole, olen sellist mitu talve oma 120 kilo all lõhkunud. Alumine kahvlimuhv küll lõpuks murdus, aga see oli tehasevalu praak, mille oleks juba eos avastanud, kui oleks aimanud.

Kui endal tuleks tahtmine fixiet teha, vaataksin 50-60-date Monarkide-Crescentide poole või koguni 30-date Husqvarnade poole. Ise olen 28. aasta Husqvarnat mõni aasta pidanud, see oli küll ülihea püstivuse ja juhitavusega, jäik ja tugev, samas mitte selline kohmakas ja jäme, nagu teised selle aja rattad olid. Dropoudid olid lausa revolutsioonilised, timmikruvidega ja puha, fauber-tüüpi vändapaar oli ka praktiliselt hooldusvaba ja ülihea veeremisega.

Re: Projekt Ruudy

Postitatud: 29. 11. 2010. 17:51
Postitas Monty
erikr kirjutas:
Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?
Vana värvi maha ja uue peale saad näiteks Tartu side tänava rattapoes ja seda kõike mõistliku hinna eest.