1. leht 1-st

Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 13:57
Postitas stealth
Ostsin ketta pöiad aga piduriteni pole veel jõudnud - kas v pidurit saab kuidagi kasutada diski pöiaga koos mõnda aega või tõmbab ta esimesel katsel värvi maha?
Pöia profiil iseensesest lubaks (kuigi see osa kuhu pidurikots vastu peaks minema on värvitud)
Pilt

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 14:03
Postitas Mati
Mis firma pöid ja mis mudel?

Pöiapiduri jaoks peab olema olemas pidurduspind, mis üldjuhul on vastavalt töödeldud ja hõbedast (alu) värvi. Esialgu tundub, et sul on disc-only pöiad.

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 14:40
Postitas stealth
pöid ongi täisdisk Jalco DDZ- lihsalt pole leidnud hetkel sobivat ketaspidurikomplekti aga ratast nurka seisma ka ei tahaks panna.
mõtlesingi et uurin enne kas v piduriga on üldse mõtet katsetama hakata või kraabib värvi maha.

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 14:41
Postitas Cly/Suva
stealth kirjutas:pöid ongi täisdisk Jalco DDZ- lihsalt pole leidnud hetkel sobivat ketaspidurikomplekti aga ratast nurka seisma ka ei tahaks panna.
mõtlesingi et uurin enne kas v piduriga on üldse mõtet katsetama hakata või kraabib värvi maha.
Värvi kraabib ta kindlasti maha, kas ta ka pidurdab selle juures on aga küsitav. :P

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 14:49
Postitas stealth
selgepilt - siis veidi raha juurde ja head piduripakkumist ootama
tänud

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 14:54
Postitas MK777
Kui otsid lihtsamat ketaspidurit siis võin pakkkuda Hayes MX4 komplekti koos 160mm ketastega.
Mingi "koidula" eest annaks ära (y)

Re: Disk pöid vs v pidur?

Postitatud: 22. 07. 2010. 15:08
Postitas stealth
Hetkel mõlgub meeles küll hüdrauliline (kuigi see läheb tänavasõidurattale ja ma ei suuda hüdraulilise vajalikkust endajaokski veel päris täpselt põhjendada - edevus ilmselt - aga kaalun su pakkumist kuna trossiga töötava ost tundub nii majanduslikult kui praktiliselt mõtestatum tegevus)