Pidurid, kas XT, SRAM x.9 või Avid SD7
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Pidurid, kas XT, SRAM x.9 või Avid SD7
Olen valiku ees, kas võtta piduriteks XT, SRAM x.9 või Avid SD7.
Paluks kommentaare nende võrdluse osas. Eriti oodatud on muidugi konkreetsele võrdlevale kogemusele tuginevad kommentaarid . Paluks keskenduda olulisele ja mitte margitruudusele .
Ennast meelitab ntx XT puhul paralleelne süsteem Kas kaalub lineaarse selgelt üle
Paluks kommentaare nende võrdluse osas. Eriti oodatud on muidugi konkreetsele võrdlevale kogemusele tuginevad kommentaarid . Paluks keskenduda olulisele ja mitte margitruudusele .
Ennast meelitab ntx XT puhul paralleelne süsteem Kas kaalub lineaarse selgelt üle
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
XT (Shimano) paraleelsüsteem on minumeelest haip. Iga korralik pidur töötab ilusti kui on normaalselt häälestatud. Lisaks on XT mõtetult kallis. XTR (nii vana kui uus) on kindlasti väga hea pidur. Kallis ka. Aga kas sa tahad koos linkidega või ainult pidureid? XT lingid on küll igati OK. x.9 kohta ei oska vist keegi kommentaare eriti anda. Eelkäijate (9.0) kohta ei saa ka halvasti öelda. Võrdväärsed konkurendid SD7'ga kindlasti. Ja veel. Olulisem pidurimargist on jälgida, et trossid, kõrid, nuudlid puhtad ja korras oleksid. Vastasel juhul ei tööta ka kõige parem pidur. Sinu toodud valikust prooviksin ehk Avidit.
Küsimuse puhul mõtlesin just pidureid. Arvan, et linkidega on lihtsam ja need võivad ju ka aste madalama tasemega (st LX, x.7, SD5) ollaUrmasL kirjutas:... Aga kas sa tahad koos linkidega või ainult pidureid? XT lingid on küll igati OK. x.9 kohta ei oska vist keegi kommentaare eriti anda. Eelkäijate (9.0) kohta ei saa ka halvasti öelda. Võrdväärsed konkurendid SD7'ga kindlasti. ... Sinu toodud valikust prooviksin ehk Avidit.
Avid on meelitav, kuid minu jaoks on nende puhul põhiküssiks kujunenud kättesaadavus. Kodumaal leida vist suht lootusetu
PS! XTR on ilus ja kindlasti ka hea, aga minu jaoks liiga hea (ja kallis ka loomulikult)!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Avid on väga hea ja kerge, XT on ka hea, klotsid kuluvad ühtlaselt aga need liigendid võivad hiljem logisema hakata (u 4 aasta pärast), ja hind on ka suhteliselt kallis. Srami ostaksin vaid siis, kui kasutaksin ka muid Srami komponente sest eriti just piduritel välimus selline naljakas ja jätavad teiste tootjatega koos kasutades mingi tsirkuseratta mulje. Samas ei tasu ka LX pidureid valikust kõrvale jätta, sest XT-ga ainult klotside- ja väike kaaluvahe.
Seda siis ka veel, et mingit margitruudust kui sellist mul pole (hetkel nii SRAM, Shimi, Tektro jne ja uue ratta puhul veel hullemaks läheb ), hindan asju toimivuse jne järgi. Seega olen nõus sõitma ka tsirkuserattaga .
Vaatan siis ka selle LX variandi uuesti üle!
Vaatan siis ka selle LX variandi uuesti üle!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
mina hääletan SRAM 9.0 poolt. kui suudad pärast hankida avidi klotse/kumme siis tasub igal juhul võtta SD7.
enda kogemuse rida on selline, et tektro 821 promaxi klotside ja kummidega + LX link käis kah. siis sai tektro asemel 9.0 pandud ja teine planeet. siis sai LX lingid vahetatud Avid Mag linkide vastu ja see on kolmas planeet!. lihtne, töö- ja lollikindel kombinatsioon.
enda kogemuse rida on selline, et tektro 821 promaxi klotside ja kummidega + LX link käis kah. siis sai tektro asemel 9.0 pandud ja teine planeet. siis sai LX lingid vahetatud Avid Mag linkide vastu ja see on kolmas planeet!. lihtne, töö- ja lollikindel kombinatsioon.
Oled selles ikka täiesti kindel ? Mul nt. selline komplekt peal ja toimivad ideaalselt (mõtlen 9.0 link ja XTR pidur) Piduri effektiivsuse juures mängib suurimat rolli vast piduriklotsid, pidurid ise, kõrid-trossid ja siis alles lingid - see minu arvamus.vaikija kirjutas:Sram 9.0link ja Sram9.0 pidur käis paremini kokku kui Sram 9.0 link ja xtr pidur.Mõne muu lingiga ja alu pöiaga paneksin tagumiseks Shimano LX,XT või XTR-i ja esimeseks piduriks avidi.
kõik need on igati head pidurid, ise võtaks avidi (lihtsalt meele järgi). Olen kasutanud kõiki, xt'd (vana mudel ca1998), 9.0'i ja nüüd on avid mag. Ja nii ma nad ka pingeritta seaks. XT hakkas logisema kuidagi ruttu, seal parallel süsteemis olid lõtkud kuidagi suured ja see andis tunda, muidugi tekrode pealt üle tulek oli magus. 9.0'id tundusid käes hoides kuidagi massiivsed ja rasked (jah ma tean, et nad seda tegelikult pole), aga töötasid hästi ja julgen väita, et tunduvalt jäigemad kui xt. No ja siis tuli avid, my personal favorite (kaalu pärast loomulikult) ja töötavad hästi, ei loksu/logise ja käik on muidagi väga täpne ja mugav (samad trossid olid ka 9.0iga). Aga ega nad oma kolmekordset hinnavahet muidugi väärt ei ole. Seega hinna/kvaliteedi poolest 9.0ile vastast pole.
Linkidena on koguaeg kasutuses olnud sd 1.9 ja trossidena xtr(käikari omad+piduri kõrid). Ja juhiks tähelepanu vee sellele, et palju pidurdusjõudu läheb kaduma siiski tänu raamile. Oli see nii terasest konal kui ka merida magil. Tagahargi läbipaine on ikka liiga suur. Pakun, et natuke kehvem pidur koos boosteriga on parem kui parem pidur ilma boosterita Ja padjast oleneb ka palju...sinise ritchey vastu ikka keegi ei saa...aga selle hävitavast mõjust pöiale rääägime teine kord
Linkidena on koguaeg kasutuses olnud sd 1.9 ja trossidena xtr(käikari omad+piduri kõrid). Ja juhiks tähelepanu vee sellele, et palju pidurdusjõudu läheb kaduma siiski tänu raamile. Oli see nii terasest konal kui ka merida magil. Tagahargi läbipaine on ikka liiga suur. Pakun, et natuke kehvem pidur koos boosteriga on parem kui parem pidur ilma boosterita Ja padjast oleneb ka palju...sinise ritchey vastu ikka keegi ei saa...aga selle hävitavast mõjust pöiale rääägime teine kord