Rummudünamo?

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
eerik.mikroob
Rattur
Postitusi: 157
Liitunud: 18. 03. 2008. 10:07

Rummudünamo?

Postitus Postitas eerik.mikroob » 07. 10. 2010. 14:07

Tere

Kuidas on kaasfoorumlastel kogemused rummudünamotega? Paljud üldse kasutavad?

Täna käisin kohalikus poes mõnda näpu vahel keerutamas (odavama otsa Sram (D330), Shimano (3N30) ja Novatec).
Ebameeldiva üllatusena selgus, et jupstükid käisid juba näpu vahel raskelt ringi, ning veeretakistus võib hm-hm... üsna "mehiseks" kujuneda.
Erinevad rummudünamote teste olen ka uurinud - aga huvitaks just kohalike kasutajate (kui neid peaks olema) kommentaarid.
Ise kalduks Sram poole - kasutab 3-st ainsana kinnised laagrid (e. nn "tööstuslaagrid"). Paraku käis just konkreetne isend kõige vastumeelsemalt ringi, ning oli ka kõige raskem kolmest.

Kasutusotstarve saaks tuledel olema selline tavaline reisimine-kulgemine, mingit "downhilli" pimedas teha ei plaani...

Eerik

PS:Ma muidugi tean, et parimad on SON dünamod, aga rahakott seab paraku omad piirid.

citybike
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 21. 04. 2008. 22:05

Re: Rummudünamo?

Postitus Postitas citybike » 07. 10. 2010. 15:05

olen kasutanud erinevaid
Väga hea jooksuga ja kerge oli üks hollandlane, see sai aga müüdud...

kahjuks marke ei mäleta aga võrdluses "tavalise" dünamoga on sõit tunduvalt kergem.
Praegu on üle üks esirumm koos dünamoga, pärineb tavalise ratta alt, mille ehitasime elektrirattaks aga praegu ootab mõningaid juppe, seega see esiratas koos dünamoga lihtsalt ripub ja ootab paremaid aegu.
Pärit on ta panther rattalt, mingi shimano rumm, kui huvi võin kontorist vaadata ja anda hinna, saab ka enne proovida, võimalikud vahetused...

ptrr
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 17. 05. 2006. 15:44

Re: Rummudünamo?

Postitus Postitas ptrr » 07. 10. 2010. 17:58

Olen kasutanud nüüd viimased paar kuud ehk tuhatkond km läbinud Shimano rummusisese dünamoga (dh-2r30-e). Tõsi ta on, et ka siis kui elektrilist koormust taga ei ole, on märgata teatavat takistust ning päris vabalt ratas ei käi. Samas kui lambid taha lülitada, siis ka väga palju raskemaks ei lähegi, selles mõttes ikka väga suur vahe tavalise dünamoga. Boonusena igasuguse ilmastikukindlus.
Samas ei pea ma seda takistust oluliseks niisama kulgemisel ning tavaliselt sõidan ka päevasel ajal tuledega.

Vasta

Mine “Jupid”