1. leht 1-st
vedrustusega või ilma?
Postitatud: 15. 02. 2004. 23:03
Postitas Overkilla
Olen hobi-rattasõitja seega ei tea neist midagi. Eelmisel rattal polnud ühtegi vedru, kargasin ja kihutasin nii kuis tuju. Lõpuks sai esihark (vist?) välja vahetatud. Vaadates kõige kallemaid mudeleid, siis neil pole ei esi- ega taguamorti.
Sõidan põhiliselt metsavahel, küngaste ja juurte otsas. 30% sõitudest on aga tänavatel ja siledal asfaltil, kus kiirus on tähtis. Mõtlesin siis, et ostan täisvedrustusega ratta, kuid sõber ütles, et amordid on väga halvad ja neid ei tasuks mitte mingil juhul osta. Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
MERIDA Matts Sport 300 (03) on sõelale jäänud.
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... vbrake.jpg
Foorumis ringi uurides ei leidnud oma küsimusele vastust.
Postitatud: 15. 02. 2004. 23:28
Postitas huko
Kui sul on kasutada 6000 eegu kanti, siis selle raha eest küll korralikku FS ratast ei saa. Miski 10000 juurde, siis saad sellise, mis kohe katki ei lähe ja millega sõitmisest ka naudid.
Overkilla kirjutas:Foorumis ringi uurides ei leidnud oma küsimusele vastust.
Kummale küsimusele vastust otsid:
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
BTW, su ICQ-ga on miski jama, teemat avades kestab kole kaua enne kui sealt (status.icq.com...) miskit datat tuleb. Ja seda klikkides: No User(s) Were Found.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Postitatud: 16. 02. 2004. 00:23
Postitas Overkilla
[quote="huko"]
Kummale küsimusele vastust otsid:
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
[/quote]
oh sind naljanina küll.
jääb ilmselt ära taguamort, a kas seda esiamorti vaja on?
pidavat asfaldisõitu raskendama...
icq number on 111307978, kui tahad otsi kasutajat overkilla ja sellise numbriga ma olen.
Postitatud: 16. 02. 2004. 14:35
Postitas KHS
Soovitan ainult esiamorti sest tagumine amort võtab sul poole jõu ära kui väntad
Minuarust on tagu amordid kasulikud siis kui laskud rattaga kuskilt mäest kus eriti väntamist pole.
Postitatud: 16. 02. 2004. 14:38
Postitas profit4
...krt teab seda värki,
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
, eliit järjest rohkem läheb üle FS peale, see aasta saate näha paljudel esiliini sõitjatel tagumiku all FS tyypi rattaid,
Postitatud: 16. 02. 2004. 20:37
Postitas Jack
KHS kirjutas:Soovitan ainult esiamorti sest tagumine amort võtab sul poole jõu ära kui väntad
Minuarust on tagu amordid kasulikud siis kui laskud rattaga kuskilt mäest kus eriti väntamist pole.
Tundub, et sa pole sõitnud korraliku ja uue FS rattaga. Ei võta mingit jõudu ära. Puuduseks 0n +1 kg raskust, mis selles kaalukategoorias (10-lt kg ratas -> 9 kg) maksab oma 20 tuhat.
Postitatud: 16. 02. 2004. 21:20
Postitas taivos
Mina arvan, et Matts Sport 300 hinnaklassis ratast otsides tasub FS rattad ära unustada - 6000.- krooni eest osta kas kasutatud ratas (esiamordiga või ilma) või uus ilma amordita ratas.
Asjalike FS rataste puhul tuleb raha nii 3x rohkem välja käia - samas eelistan ise võimaluse korral kindlasti FS ratast HT-le.
Postitatud: 16. 02. 2004. 21:32
Postitas KHS
Tundub, et sa pole sõitnud korraliku ja uue FS rattaga. Ei võta mingit jõudu ära. Puuduseks 0n +1 kg raskust, mis selles kaalukategoorias (10-lt kg ratas -> 9 kg) maksab oma 20 tuhat.
Pole nii kalli rattag sõitnud ei tea kuda seal need amordid töötavad
Postitatud: 16. 02. 2004. 22:20
Postitas huko
KHS kirjutas:Pole nii kalli rattag sõitnud ei tea kuda seal need amordid töötavad
Töötavad nii nagu peavad. Summutavad korralikul lööke, mitte ei vedruta edasi-tagasi.
Fillari-lehes testiti eelmine aasta 300-400 eurot maksvaid marketites müüdavaid FS-rattaid ja lõppsõnaks oli, et kui vihkad oma last või rahakotti, siis võid sellise osta. Tagavedrustus töötas palju paremini, kui amordi asemele pandi taha puupulk.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)