1. leht 1-st

Porikad talviseks-kevadiseks sõiduks

Postitatud: 21. 02. 2004. 22:02
Postitas erikr
Mati kirjutas: Aga põhiline, mis tahtsin oli see, et mis kiiskavate porikatega tegu.
mingi idas tehtud värk on, NRP-st sügisel ostsin. 190 eek kompl, ostsin ainult tagumise kokkuleppehinnaga.
kuna raamil pole kinnituskohtasid peale traadist toe kruviaukude siis aretasin ise porikasse 3 mm augud ja lõin üle 3mm augusilmadega (20 eek koos vastavate tangidega k-rautast saastakastist) ja tõmbasin kinni kaablisidemetega. niisama terav plekk sööks ilmselt kaablisidemed kähku läbi. wishbone juures on näha ka töödeldud vasktoru klambreid (valged) ja tekstiilteip raamil kohtades kus on kontakt kaablisidemetega. all BB juures ka augud needitud silmadega ja teipi. tagapiduri alt pidi porikale vasarat näitama sest muidu ei töötanud pidur korralikult.
piltidelt on näha ka tänase sõidu saak sopa näol.
selle keerulise jutu illustratsioonid .

Postitatud: 21. 02. 2004. 22:17
Postitas huko
Käisin eelmine nädal Velospetsis, ka seal oli saadaval selliseid läikivaid porikaid. Ühelt poolt oli vist plekk ja teisele poolele oli miski plastmass peale tõmmatud/sulatatud/liimitud. Nägid päris asjalikud välja. Hinda ei mäleta ja neil veebis kah rohkem infi pole.

Mati, kas sul on miski haraka geen kuskil, et läikivad asjad meeldivad... :shock:

Postitatud: 22. 02. 2004. 00:23
Postitas Mati
huko kirjutas:...Mati, kas sul on miski haraka geen kuskil, et läikivad asjad meeldivad... :shock:
ei tea olevat :) ma rohkem praktilisest huvist tundsin huvi, kuna omal porikaid sisuliselt pole, aga sõita v'ibolla juba varsti tahaks. ja väga sopaseks ei viitsiks saada

Re: Porikad talviseks-kevadiseks sõiduks

Postitatud: 22. 02. 2004. 08:34
Postitas margo
erikr kirjutas:...kuna raamil pole kinnituskohtasid peale traadist toe kruviaukude ....
Aga mis prolaud sul ees on? Kas sul amort või jäik kahvel? Minul oli suurimaks probleemiks traadist tugede amordi külge kinnitamine. Ja sisuliselt ta seisabki praegu ainult sidumistraadi ja teibiga.

Re: Porikad talviseks-kevadiseks sõiduks

Postitatud: 22. 02. 2004. 09:47
Postitas erikr
margo kirjutas: Aga mis prolaud sul ees on? Kas sul amort või jäik kahvel? Minul oli suurimaks probleemiks traadist tugede amordi külge kinnitamine. Ja sisuliselt ta seisabki praegu ainult sidumistraadi ja teibiga.
ees on SKS shockboard mis muidugi on paras jama praegustes oludes. ette on plekkporika kinnitamise idee olemas. alla teeksin kinnituskõrvad ventilatsiooni riputuslindist ja ülevalt tõmbaks kaablisidemetega amordi ühenduskaare külge.

Re: Porikad talviseks-kevadiseks sõiduks

Postitatud: 22. 02. 2004. 12:38
Postitas margo
erikr kirjutas:alla teeksin kinnituskõrvad ventilatsiooni riputuslindist ja ülevalt tõmbaks kaablisidemetega amordi ühenduskaare külge.
Ma olin sunnitud ka tagumisele porikale kinnitusklambrid tegema (raamil kohad puuduvad), aga ette jõudes oli materjal otsas. Ülevalt kinnitamiseks oli mul ühenduskaare küljes spets auk ja polt olemas.
Klambrite tegemiseks kasutasin vana, nõukogudeaegse kontruktori osi, millega kunagi lapsepõlves mängitud sai.

Re: Porikad talviseks-kevadiseks sõiduks

Postitatud: 08. 03. 2004. 21:28
Postitas erikr
erikr kirjutas:
margo kirjutas: Aga mis prolaud sul ees on? Kas sul amort või jäik kahvel? Minul oli suurimaks probleemiks traadist tugede amordi külge kinnitamine. Ja sisuliselt ta seisabki praegu ainult sidumistraadi ja teibiga.
ees on SKS shockboard mis muidugi on paras jama praegustes oludes. ette on plekkporika kinnitamise idee olemas. alla teeksin kinnituskõrvad ventilatsiooni riputuslindist ja ülevalt tõmbaks kaablisidemetega amordi ühenduskaare külge.
nii läkski. ümber amordi ühenduskaare on vana lenksukäepideme kumm, kuna porikat oli vaja tiba allapoole vaja saada, muidu oleks pidurile liiga ette jäänud. paar pilti, samas satsis tagumise porikaga