1. leht 1-st

Veljed

Postitatud: 22. 02. 2004. 12:45
Postitas koomahai
On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.

Re: Veljed

Postitatud: 22. 02. 2004. 12:59
Postitas erikr
koomahai kirjutas:On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.
Mavic X517 on alati kindla peale minek. kui jääb kalliks siis X221. kuid las targemad kostavad ka midagi.
pöia vahetusega võib muidugi juhtuda, et ka kodarad tuleb ära vahetada kui ERD piisavalt erinev on.

Postitatud: 22. 02. 2004. 13:06
Postitas koomahai
Mis X517 hind võiks tulla ja mis suurusjärgus need hinnad üldse on?

Postitatud: 22. 02. 2004. 13:17
Postitas erikr
koomahai kirjutas:Mis X517 hind võiks tulla ja mis suurusjärgus need hinnad üldse on?
eestis olen näinud X517 hindu 800 ja 1100 vahel, saksas 30-35 eur, XC 717 sama.
X221 praegu velo+ webi andmetel 480, saksas ca 20 eur.

Re: Veljed

Postitatud: 22. 02. 2004. 15:10
Postitas tarmo
koomahai kirjutas:On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.
alustada võiks sellest, et miks sa tahad neid välja vahetada? siis teab ka midagi soovitada. mis tähendab sinu jaoks "parem"?

Postitatud: 22. 02. 2004. 17:19
Postitas koomahai
Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.

Postitatud: 22. 02. 2004. 18:19
Postitas Ruve
koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mavic 517 on juba tipp. ca 30% odavamalt saad kätte Richey WCS pöiad, mis ka päris head.

Postitatud: 22. 02. 2004. 21:49
Postitas Kuldar
Mavic X517 on väga hea pöid. Mul on LX rummudel laagrite peegelpinnad juba kulunud ja plaanis uutele rummudele sama pöid laduda. Vist üks kord on õnnestunud kergelt kaheksasse ajada, kuigi eriti hellitanud ei ole.
Need X221 pöiaga jooksud, mis talverattal all on, on vist n+1 korda rihitud, tagaratas on ellipsis, kodarasilmade kõrval 4...5 pragu...
Nagu Erikr mainis, X517 on kindlapeale minek. Mitte just isalt-pojale pöiad, aga tase omaette.

Postitatud: 22. 02. 2004. 23:01
Postitas Konflict
minu x517 on ka ülihästi vastu pidand palju hüppeid ja muid asju näind siiani pole kõveraks läind. Kuigi ükskord hüppasin kodara pooleks jäi velg täiesti sirgeks. Vedas:)

Postitatud: 07. 06. 2005. 22:17
Postitas Kristiano
koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mis tähendab "sooned sees" ?!

Postitatud: 07. 06. 2005. 22:35
Postitas Kuldar
Kristiano kirjutas:
koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mis tähendab "sooned sees" ?!
seda tähendabki.

Aeg-ajalt tasub klotside tööpind üle vaadata ja puhtaks nokkida. Klotside puhastussooned ei suuda kõike ülesnopitud sodi välja lekitada. Mõni kurikõva raua- või kivitükk, mis on kapitaalselt pidurikummi sisse söönud, järab pöida päris isukalt. Aga siis peab ka ikka päris kurt olema, kui seda ei kuule.

Postitatud: 07. 06. 2005. 22:45
Postitas mart
Kristiano kirjutas:mis tähendab "sooned sees" ?!
Soon on siinses kontekstis pidurdamise kulumisjälg alupöial. Pöia külg kulub pidurduspinnal paberõhukeseks js lööb siis pauguga end puruks( tavaliselt toimub see mäest laskumisel või pikemal pidurdamisel). Mõnedel pöidadel on tehases külgetehtud hoiatusmärgid (nähtavad - odavamatel, seestilmuvad - kallimatel), mille kadumisel/ilmumisel tuleks pöid vahetada.

Postitatud: 07. 06. 2005. 23:02
Postitas Kristiano
Kasutades siis pehmema koostisega pidurikummisid, puhastades regulaarselt pöida ja nokkides klotsidest hoogsalt tükke välja ning usaldades oma kuulmistaju peaks pöia sein püsima oma ettenähtud tüseduses kaua kaua.. . Ei tahaks, et need zzYzx toredused nii pea otsad annaksid, muidu pean leppima mõne odavama otsa staffiga.

Postitatud: 08. 06. 2005. 13:49
Postitas Kirsa
Kristiano kirjutas:Kasutades siis pehmema koostisega pidurikummisid, puhastades regulaarselt pöida ja nokkides klotsidest hoogsalt tükke välja ning usaldades oma kuulmistaju peaks pöia sein püsima oma ettenähtud tüseduses kaua kaua.. . Ei tahaks, et need zzYzx toredused nii pea otsad annaksid, muidu pean leppima mõne odavama otsa staffiga.
Täpselt. Mina sain poolest pöiast lahti kui panin Rithey sininsed klotsid. Kraapisid ikka mehemoodi. Samas Koolstop/XTR klotsid on küll kallimad, aga kestavad kauem ja hoiavad ka pöida.

Postitatud: 08. 06. 2005. 14:24
Postitas Arbo
Lihtsam on panna keraamilised pöiad. On küll natuke kallimad, kuid kestavad kaua. Endal on jooksupaar Mavic Crossride ees ja Mavic 517 keraamilisele pöiale ehitatud tagajooks kasutuses neljas hooaeg trennijooksudena. Eriti tunned nende eeliseid talvel, kus tavaline velg oleks ikka kiiresti kutu.

Postitatud: 09. 06. 2005. 19:24
Postitas Matthias
mavic 517 eeliseks on ka see, et selle peale on tulevikus hea tubelessi aretada, samas see omab mõtet vaid juhul, kui rattaga plaanis ka võistlemas käia